Формувальне оцінювання – шлях до успішного навчання

Про матеріал
Матеріал містить інформацію щодо переваг формувального оцінювання перед традиційним. Демонструє практичні способи здійснення формувального оцінювання на уроках історії. Та буде корисним педагогам, що починають працювати в Новій Українській школі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Формувальне оцінювання – шлях до успішного навчання. Вчитель історії Краснопільського ліцею №1 Дегтярьов Р. К.

Номер слайду 2

Формувальне оцінювання – це інтерактивне оцінювання прогресу учнів, що дає змогу вчителеві відповідно адаптувати освітній процес та відстежувати особистісний розвиток дітей. Формувальне оцінювання відстежує особистісний розвиток дитини та хід опанування нею навчального досвіду як основи компетентності

Номер слайду 3

Принципи формувального оцінювання Відкритість та зрозумілість навчальної мети;критеріальність оцінювання;постійний зворотній зв’язок від вчителя до учня, від учня до вчителя і до самого учня;самооцінювання, взаємооцінювання

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Традиційне. Формувальне. Мета. Оцінити рівень досягнень учнів. Активізація навчального процесу для розвитку особистості учнів. Хто оцінюєУчитель. Само оцінювання, взаємооцінювання, вчитель. Що оцінюється. Знання. Уміння, навички, компетенціїОцінюється. Результат навчання. Процес навчання. Пріоритет. Оцінки Учіння. Тип взаємодії в класіКонкурентне. Співпраця, співтворчість. Мотивація. Знижується. Підвищується. КритеріїНе чіткіЧіткі, прозорі

Номер слайду 6

Дотримання принципів доброчесності вияв поваги до інших людей, їхніх прав і свобод дбайливе ставлення до ресурсів і довкілля дотримання принципів академічної доброчесності (ст. 42 Закону України «Про освіту») У разі порушення учнем/ученицею принципів доброчесності під час певного виду навчальної діяльності, вчитель може прийняти рішення не оцінювати результат такої навчальної діяльності такого учня/учениці

Номер слайду 7

Орієнтовна рамка оцінювання навчальних досягнень. Оцінювання має бути зорієнтованим на:ключові компетентності та наскрізні вміння, передбачені державним стадартом очікувані результати навчання, передбачені навчальною програмою Комунікація, зокрема з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Виконання практичних завдань та розв’язання проблем із застосуванням знань, що охоплюються навчальним матеріалом. Рефлексія власної навчально-пізнавальної діяльності

Номер слайду 8

Формувальне оцінювання – допомога учню у навчанні, інструмент побудови індивідуальної траєкторії навчання Завдання: 1. Сприяти виникненню навчальної мотивації та впевненості учня у власних силах. 2. Підвищувати навчальну самостійність. 3. Надавати орієнтири, корисні поради на певних етапах навчання. 4. Сигналізувати про складнощі. 5. Забезпечувати діалог «учитель-учень», постійний зворотній зв'язок. 6. Здійснювати діагностування особистісного розвитку та навчальних досягнень учнів. 7. Формувати стратегію успішного навчання.

Номер слайду 9

Оцінювання навчальних досягнень учнів Мета - допомогти учням усвідомити учням способи досягнення кращих результатів навчання. здійснюють системно в процесі навчання алгоритм діяльності вчителя передбачений методичними рекомендаціями. Мета – отримати дані про рівень досягнення учнями результатів навчання після завершення освітньої програми (розділу)семестрове та річне (можливе застосування проміжного оцінювання)облік – журнал, свідоцтво досягнень Поточне формувальне. Підсумкове

Номер слайду 10

Критерії результатів навчання для 5 класу. Орієнтується в історичному часі та просторіПрацює з інформацією історичного змісту. Виявляє повагу до гідності людини та соціальну активність Загальна оцінка результатів навчання

Номер слайду 11

Визначення цілей уроку

Номер слайду 12

Способи здійснення формувального оцінювання. Карткаспостереження за роботою на уроці

Номер слайду 13

Способи здійснення формувального оцінювання. Самооцінювання Градус успіху

Номер слайду 14

Способи здійснення формувального оцінювання. Сигнал рукою. Тестування

Номер слайду 15

Способи здійснення формувального оцінювання. Твітер думка. Мовні зразки Онлайн вікторини, анкети, ігри.

Номер слайду 16

Шкала оцінювання результатів навчання рівнева або 12-бальна, або власна шкала оцінювання - за умови затвердження правил переведення до системи, визначеної законодавствому І семестрі 5-го класу рекомендовано оцінювання здійснювати за рівневою шкалою та супроводжувати вербальною характеристикою з орієнтацією на досягнення учня/учениціпри переході від підсумкового оцінювання за рівневою шкалою в І семестрі до оцінювання за бальною шкалою в ІІ семестрі рекомендовано при виставленні річної оцінки орієнтуватись на оцінку за ІІ семестр, а можливу різницю між рівнями результатів навчання у І та ІІ семестрах враховувати шляхом виставлення річної оцінки, що відповідає вищому показнику

Номер слайду 17

Суть нового підходу до оцінювання в тому, щоб утвердити у свідомість оцінки не як фіксатора невдач учня, а як умовну позначку його досягнень, як стимул до творчої діяльності.

pptx
Додано
21 січня 2023
Переглядів
831
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку