Формування фонологічної компетенції молодших школярів засобами фонетичних ігор (PHONETIC GAMES)

Про матеріал
Формування фонологічної компетенції молодших школярів засобами фонетичних ігор (PHONETIC GAMES)
Перегляд файлу

  

 

Формування фонологічної компетенції молодших школярів засобами фонетичних ігор (PHONETIC GAMES)

 

   Фонетичні ігри покликані унеможливити багаторазову довільну імітацію вимови звуків. Вивчення вимови, фонетична зарядка мають бути невідємною складовою частиною ігрової діяльності молодших школярів кожного уроку.

Гра «Голосна-приголосна»

Хід гри: вчитель вимовляє букву англійського алфавіту, якщо він називає голосну літеру, то діти плескають у долоні два рази, якщо приголосну літеру- плескають один раз.

Гра «Правильно-неправильно»

Хід гри: вчитель вимовляє окремо речення або слова в реченні. Діти плескають в долоні, коли чують слово, зображене на малюнку. 

Гра «Здогадайся, що це?»

Хід гри: Учитель тримає у руці тематичні картки (Flashcards) і пропонує учням здогадатись, що є на картинці.

Teacher:  Guess, what is it?

Pupil 1: Is it a rabbit?

Teacher: No, it is not.

Pupil 2: Is it a cow?

Teacher: Yes, it is.

   Ця гра допомагає тренувати не лише вимову окремих слів, а й інтонацію питального і стверджувального речення.

Гра «Зєднай букву зі звуком»

Хід гри: Вчитель пише на дошці в два стовпчики букви та відовідні звуки. Учні мають поєднати літеру зі звуком . Завдання гри полягає у правильності та швидкості виконання цієї вправи.

Гра «Зайвий звук»

Хід гри: Вчитель показує літеру алфавіту і називає звуки, які вона позначає. Учні плескають у долоні, коли чують зайвий невідповідний звук.

Гра «Назви слово»

Хід гри: Вчитель показує літеру, а учні повинні назвати слова, перша літера яких починається з даної літери.

T: Letter “C”.

P1: Clown,car,camel,cat,candy…

T: Letter “W”

P2: window, water,wolf,wind

Гра «Чи є такий звук?»

   Хід гри: вчитель показує транскрипцію певного звука, потім називає слова. Якщо у слові є такий звук, учні або піднімають сигнальну картку, або плескають у долоні.

Гра «Звуки різні та однакові»

Гра сприяє розвитку фонематичного слуху, а також розвитку аналізу та порівняння. У цій грі можна використовувати невідомі учням слова, а також реально неіснуючі в англійській мові.

Хід гри: Вчитель просить учнів визначити, які звуки у словах різні:

[nouz-rouz], [beg-leg], [miks-siks], [fil-mil], [tip-top]

Гра «смішні букви – чоловічки»

У цій грі не лише засвоюється зовнішній вигляд літери, а й запамятовуєтьс її звучання.

Хід гри: вчитель демонструє літеру, а учні повинні зобразити її, використовуючи своє тіло,руки, ноги і вираз обличчя.

Гра «Речі у класі»

Хід гри: Вчитель демонструє літеруЮ а учні повинні назвати всі предмети у класі, назва яких починається з даної літери.

Формування фонологічної компетенції за допомогою використання віршів (POEMS)

    Використання елементів англійського фольклору на уроках англійської мови, особливо в початковій школі, є невідємною складовою навчання фонетики. Для того, щоб діти мали уявлення про головні національні традиції і звичаї, використовуються малі форми дитячого фольклору.

    Вірші зручно застосовувати як для пояснення фонетичного явища, його аналізу, свідомого імітування, так і для сприяння розвитку фонематичного слуху та фонетичної компетенції учнів взагалі.

    Обовязковою вимогою використання вірша на уроці в початковій школі є його відповідність меті навчання та рівню психолого-вікових особливостей дітей.

     Під час вивчення теми «Місто.Транспорт»  можна використати такий віршик                                           «Travelling»

This is a bus.

That is a train.

This is a ship.

That is a plane.

I travel by bus.

You travel by train.

We travel by ship.

They travel by plane.

Також під час вивчення цієї теми можна використати ще такий вірш “We go by car»

We go by car,

They go by train.

We go by boat,

They go by plane.

We go by land,

And sea and air,

We go,go,go

From here to there.

Під час вивчення теми «School» в початковій школі використовую віршик «Mind the Clock»:

Mind the clock

And keep the rule:

You must come

In time to school

Коли діти вивчають тему «Days of the Week», використовую віршi:

From Monday till Sunday

On Monday we go to school.

On Tuesday we walk to the pool.

On Wednesday we feed the cat.

On Thursday we clean the flat.

On Friday we read a book.

On Saturday we like to cook.

On Sunday we have fun

And eat a big bun.

How many days has my baby to play?

Sunday

Monday

Tuesday

Wednesday

Thursday

Friday

Saturday

My baby plays every day.

Під час вивчення теми «Animals» використовую наступні віршики:

At the Zoo

I saw,I saw, I saw a lion at the zoo.

I saw,I saw, I saw a baby tiger too.

I saw,I saw, I saw a big grey kangaroo

I saw,I saw, I saw, I saw them in the zoo.

All My Pets

All my pets are very good.

They are nice and funny.

The parrot sits in my old boot.

The monkey counts  money.

My fish swims bravely in the tank

Because she moves her tail.

But yesterday she slept and sank

Like ships with no sail.

Pussy-cat

Pussy-cat, pussy-cat

Where have you been?

I’ve been to London

To look at the Queen.

Pussy-cat, pussy-cat,

What did you do there?

I frightened a little mouse

Under her chair.

 

How doth the little crocodile
     Improve his shining tail,
And pour the waters of the Nile
     On every golden scale!

How cheerfully he seems to grin,
     How neatly spreads his claws,
And welcomes little fishes in,
     With gently smiling jaws!

Під час вивчення теми «Clothes» використовую вірш “Little Bunny”

The blittle bunny

In the boat

Has on a beautiful

Red coat.

And what about

the funny fox?

She has pretty

 

 

docx
Додано
31 березня 2023
Переглядів
138
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку