Формування інформаційної компетентності учнів в умовах творчого використання інформаційно-технологічних методів навчання

Про матеріал
ІНФОРМАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ – це уміння за допомогою технічних засобів та інформаційних технологій самостійно шукати, аналізувати та добирати необхідну інформацію, обробляти її, зберігати та передавати.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Конотопська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7імені Григорія Гуляницького. Сьогодні26.10.2021 Формування інформаційної компетентності учнів в умовах творчого використання інформаційно-технологічних методів навчання. Педагогічна рада. Конотоп 2021 Презентаціявчителя початкових класів. Ганієвої Світлани Олексіівни

Номер слайду 2

Сьогодні26.10.2021 ІНФОРМАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ – це уміння за допомогою технічних засобів та інформаційних технологій самостійно шукати, аналізувати та добирати необхідну інформацію, обробляти її, зберігати та передавати.

Номер слайду 3

Сьогодні26.10.2021 ІНФОРМАЦІЙНА- КОМУНІКАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ – здатність учня використовувати інформаційно-комунікаційні технології та відповідні засоби для виконання особистісних і суспільно значущих завдань.

Номер слайду 4

Сьогодні26.10.2021збагачення знаннями і уміннями з області інформатики і інформаційно-комунікаційних технологій;розвиток комунікативних, інтелектуальних здібностей;здійснення інтерактивного діалогу в єдиному інформаційному просторі. Завдання розвитку інформаційної компетентності

Номер слайду 5

сформувати міцні базові знання учня;сформувати вміння, щоб учень міг якомога швидше знайти необхідну інформацію із застосуванням новітніх інформаційних технологій;розвинути в учнів уміння відфільтрувати в інформації тільки актуальну та корисну;сформувати вміння опрацьовувати, обробляти, редагувати інформацію застосовуючи сучасні інформаційні технології;сформувати вміння аналізувати інформацію, помічати закономірності та використовуючи їх, прогнозувати й робити висновки;сформувати вміння на основі аналізу попередньої інформації формувати власну точку зору;сформувати вміння генерувати власні оригінальні думки та ідеї;сформувати вміння реалізовувати на практиці на основі власних ідей нові схеми, розробки, технології, пристрої. Сьогодні26.10.2021 Для формування інформаційної компетентності учитель повинен:

Номер слайду 6

Сьогодні26.10.2021 Етапи формування інформаційної компетентності, які має проходити учень під час роботи з інформацією:  – ознайомлення – учень визначає кількість інформації з проблеми та можливість її опрацювання;   – репродукція – учень вивчає масив інформації з проблеми, накопичує її;   – перетворення – критичне осмислення масиву інформації; порівняння фрагментів з різних джерел однієї тематики, визначення їх достовірності; вилучення робочої інформації; її узагальнення; – творчий етап – створення власного інтелектуального продукту на основі отриманої та перетвореної інформації; формулювання гіпотез, їх перевірка і доведення, створення власних теорій, написання творчих робіт, художніх творів.

Номер слайду 7

Цифрова компетентність – це здатність вміти використовувати цифрові медіа й ІКТ, розуміти і критично оцінювати різні аспекти цифрових медіа і медіа контенту, а також уміти ефективно комунікувати у різноманітних контекстах. Сьогодні26.10.2021Інформаційна і медіа грамотність(пошук, опрацювання, зберігання інформації, створення матеріалів з використанням цифрових ресурсів)Комунікативний(онлайн-комунікації в різноманітних формах: електрона пошта, чати, блоги, соціальні мережі та ін.)Технічний(ефективне і безпечне використання комп'ютера і ПЗдля вирішення різноманітних задач)Споживацький(вирішення повсякденних задач, які задовольняютьрізноманітніпотреби)Компоненти

Номер слайду 8

Сьогодні26.10.2021 Застосування ІКТ на уроках. Використання електронних підручників, лабораторій, конструкторів уроку тощо. Використання ППЗ загального призначення (пакет програм MS Office). Проведення інтегрованих уроків (з інформатикою). Робота над створенням проєктів. Проведення комп’ютерного тестування.

Номер слайду 9

Сьогодні26.10.2021 Мозковий штурм. Метод проєктів. Робота з підручником. Взаємоперевірка. Дидактичні та розвивальні ігри. Аудіо-візуальні методи. Методичні прийоми, форми роботи та засоби для формування інформаційно-цифрової компетентностіРобота в групах і парах. Головоломки. Комп'ютерні тренажери. Загадки-ребуси. Навчально-демонстраційні програми. Практичні вправиІнтерактивна дошка. Тести. Турніри, конкурси, олімпіади«Мікрофон»

Номер слайду 10

Сьогодні26.10.2021 Ребуси, кросворди

Номер слайду 11

Сьогодні26.10.2021 Практичні вправи

Номер слайду 12

Сьогодні26.10.2021 Комп’ютерні тренажери

Номер слайду 13

Сьогодні26.10.2021Інтерактивні вправи

Номер слайду 14

Сьогодні26.10.2021 Тестова перевіркаhttps://www.plickers.com/

Номер слайду 15

Фронтальне опитування в кінці уроку. Фронтальне опитування на початку уроку за попереднім уроку і / або уроків. А/В-тестування подачі матеріалу. Проведення тестів/перевірочних робіт. Аналіз роботи вчителя в динаміці. Сьогодні26.10.2021 Як можна використовувати Plickers?

Номер слайду 16

необхідність лише одного смартфона (у вчителя), учні працюють з особистими картками; учні не користуються власними гаджетами, що часто відволікає учнів від навчального процесу; швидкість опитування. Сьогодні26.10.2021 Переваги Plickers

Номер слайду 17

Сьогодні26.10.2021 Метод проєктів. Під час роботи над проєктом учні вчаться:працювати з різними джерелами інформації;знаходити інформацію, зокрема в мережі Інтернет (правильно створювати запити на пошук інформації, здійснювати відбір інформації по значущості);правильно організовувати роботу в групах, на прикладі власної групи;структурувати знайдений матеріал;оформляти знайдений матеріал, з урахуванням його специфіки;представляти матеріал з використанням мультимедіа технологій;мислити творчо з урахуванням спрямованості на кінцевий результат;шукати і знаходити нестандартні рішення для стандартних завдань.

Номер слайду 18

Сьогодні26.10.2021 Пам’ятайте!Компетентність учня цілком залежить від компетентності його вчителя.2. Компетентність учителя зростає тільки при використанні досягнень науки.3. Професійне самовдосконалення є нашим внеском у педагогічну науку.

Номер слайду 19

Сьогодні26.10.2021 Якщо ми навчаємо сьогодні так, як навчали вчора, ми крадемо у наших дітей завтра. Дж. Дьюі

Номер слайду 20

Сьогодні26.10.2021 Дякую за увагу!

pptx
Додано
2 лютого 2022
Переглядів
1562
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку