Дата __________ Клас _________ Вчитель: Писанко Ю.В.
Урок № _____ Українська мова
Тема: ___________________________________________________________________________________
Мета:
Формування ключових компетентностей:
Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовою - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - створює прості тексти за допомогою цифрових пристроїв (питання, вибачення, подяка, побажання, прохання, поздоровлення, запрошення, порада, згода, відмова тощо).
Уміння навчатися впродовж життя - засвоєння нових знань, вміння визначати навчальні цілі та способи їх досягнення, оцінювати власні результати навчання, навчатися впродовж життя; - поповнює власний словниковий запас.
-знаходить у висловленні і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів, споріднених слів ; - знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови і пояснює їхню роль ;
Ініціативність і підприємливість - розпізнає емоції співрозмовника і пояснює власну реакцію на них ;- уживає відповідну до ситуації спілкування лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо)
Соціальної - розвивати здатність продуктивно співпрацювати з однокласниками в групі.
Формування предметних компетентностей: формувати в учнів уміння визначати в тексті слова с протилежним значенням, ставити потрібні питання, опрацьовувати теоретичний матеріал підручника, робити висновки, узагальнення; збагачувати лексичний запас школярів; розвивати творчу уяву, критичне мислення, мовлення; виховувати любов до природи.
Тип уроку: комбінований.
Навчальні ресурси: предметні малюнки; картки для стіни слів; підручник; робочі зошити; відео додаток.
Хід уроку
І. Організація класу
Перевірка готовності до уроку. Налаштування на активну роботу.
ІІ. Актуалізація компетентностей
1) Вправа «Продовжіть речення» - Таких слів у нашій мові багато і виникли вони дуже давно. Люди спостерігали за предметами з різних сторін.
2) Хвилинка каліграфії. Запис у зошиті. Поділ слова на склади Пп Кк початок кінець
ІІІ. Основна частина. Мотивація освітньої діяльності
Запросіть дітей в коло, покладіть на килимок пазли-слова.
- Я пазли роз’єднала, розклала, а ви виконайте дію навпаки – з’єднайте, складіть. - Як ви утворили пари? Чому? - Що ви можете сказати про лексичне значення слів? - Вони подібні чи різні?
2. Вправа «Продовжіть речення»
3. Робота з підручником
Вправа №1. Що потрібно зробити?
Вправа №2. Склади речення. Зроби звукову схему виділених слів.
Вправа №3. Читаємо оповідання «Чий песик?»
Розминка (фізкультхвилинка)
Руханка «Зроби навпаки»
ІV. Перевірка досягнення компетентностей
1. Виконуємо завдання у зошиті. - Випишіть слова парами, коментовано.
V. Підведення підсумків освітньої діяльності
1.Рефлексія
1) Робота зі схемою-опорою. — Що було відомо? — Що нового дізналися? 2) Вправа на тренування пам’яті. — Перевіримо вашу пам’ять. Назвіть слова, що ми читали на початку уроку.
2.Підбиття підсумків
VІ. Домашнє творче завдання. Тренувальні вправи.
Письмо для себе - Я люблю сперечатися… - Я часто роблю все навпаки, бо.. - Інколи мені хочеться спеціально посперечатися, бо … (Використайте слова з протилежним значенням ) |