формування ключових компетентностей

Про матеріал
формування ключових компетентностей формування предметних компетентностей тип уроку : комбінований налаштування на активну роботу
Перегляд файлу

Дата __________                                          Клас _________                            Вчитель: Писанко Ю.В.          

Урок № _____  Українська мова

Тема:   ___________________________________________________________________________________

Мета:

Формування ключових компетентностей:

  Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовою - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - створює прості тексти за допомогою цифрових пристроїв (питання, вибачення, подяка, побажання, прохання, поздоровлення, запрошення, порада, згода, відмова тощо).

Уміння навчатися впродовж життя -  засвоєння нових знань, вміння визначати навчальні цілі та способи їх досягнення, оцінювати власні результати навчання, навчатися впродовж життя;  - поповнює власний словниковий запас.

-знаходить у висловленні і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів, споріднених слів ; - знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови і пояснює їхню роль ;

Ініціативність і підприємливість - розпізнає емоції співрозмовника і пояснює власну реакцію на них ;- уживає відповідну до ситуації спілкування лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо)

Соціальної - розвивати здатність продуктивно співпрацювати з однокласниками в групі.

Формування предметних компетентностей: формувати в учнів уміння визначати в тексті слова с протилежним значенням, ставити потрібні питання, опрацьовувати теоретичний матеріал підручника, робити висновки, узагальнення; збагачувати лексичний запас школярів; розвивати творчу уяву, критичне мислення, мовлення; виховувати любов до природи.

Тип уроку: комбінований.

Навчальні ресурси: предметні малюнки; картки для стіни слів; підручник; робочі зошити; відео додаток.

Хід уроку

І. Організація класу

Перевірка готовності до уроку. Налаштування на активну роботу.

  1. Емоційне налаштування                                                                                                                                                          Холодно зараз в лісах і лугах,                                                                                                                                                       Холодно зайчикам, ласкам, птахам.                                                                                                                                        Затишно, тепло в класі у нас,                                                                                                                                                                    Друзі мої, я вітаю всіх вас.

ІІ.  Актуалізація компетентностей

1) Вправа «Продовжіть речення»                                                                                                                                                                             - Таких слів у нашій  мові багато і виникли вони дуже давно. Люди спостерігали за предметами з різних сторін.

2) Хвилинка каліграфії. Запис у зошиті. Поділ слова на склади                                                                                                     Пп Кк початок кінець

ІІІ. Основна частина. Мотивація освітньої діяльності

  1. Повідомлення теми і мети уроку.
  • Досліджуємо мовне явище. Моделюємо ситуацію

Запросіть дітей в коло, покладіть на килимок пазли-слова.

- Я пазли роз’єднала, розклала, а ви виконайте дію навпаки – з’єднайте, складіть. - Як ви утворили пари? Чому? - Що ви можете сказати про лексичне значення слів? - Вони подібні чи різні?

2. Вправа «Продовжіть речення»

3.  Робота з підручником

Вправа №1. Що потрібно зробити?

Вправа №2. Склади речення. Зроби звукову схему виділених слів.

Вправа №3. Читаємо оповідання «Чий песик?»

Розминка (фізкультхвилинка)

Руханка «Зроби навпаки»

ІV. Перевірка досягнення компетентностей

1. Виконуємо завдання у зошиті.                                                                                                                                                               - Випишіть слова парами,  коментовано.

V. Підведення підсумків освітньої діяльності

1.Рефлексія

1) Робота зі схемою-опорою.                                                                                                                                                                  — Що було відомо? — Що нового дізналися?                                                                                                                  2) Вправа на тренування пам’яті. — Перевіримо вашу пам’ять. Назвіть слова, що ми читали на початку уроку.

2.Підбиття підсумків

VІ. Домашнє творче завдання. Тренувальні вправи.

Письмо для себе

- Я люблю сперечатися…

- Я часто роблю все навпаки, бо..

- Інколи мені хочеться спеціально посперечатися, бо …

(Використайте слова з протилежним значенням )

 

docx
Додано
28 грудня 2020
Переглядів
351
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку