Конспект уроку на тему: "Відмінювання іменників. Правопис знака м’якшення." (За проєктом "Інтелект України"

Про матеріал
Тема уроку: Відмінювання іменників. Правопис знака м’якшення. Його мета: розширювати знання учнів про відмінювання іменників у множині; - формувати вміння і навички правильного вживання іменників у множині; - вчити правильно позначати м’якість приголосних на письмі; - виробляти навички правильного вживання знака м’якшення; - розвивати фонетичний слух; - вдосконалювати вміння знаходити вивчені орфограми, правильно писати з ними слова, виправляти помилки; - виховувати уважність, правописну пильність. Урок з української мови для 2 класу для вчителів, які навчають за науково-педагогчним проєктом "Інтелект України".
Перегляд файлу

Конспект уроку

2- клас

Тема: Відмінювання іменників. Правопис знака м’якшення.

Мета: розширювати знання учнів  про відмінювання іменників у множині;

  • формувати вміння і  навички  правильного вживання іменників у множині;
  • вчити  правильно позначати м’якість приголосних на письмі;
  •  виробляти навички правильного вживання знака м’якшення;
  • розвивати фонетичний слух;
  • вдосконалювати вміння знаходити вивчені орфограми, правильно писати з ними слова, виправляти помилки;
  •  виховувати уважність, правописну пильність.

Тип уроку: повторення та узагальнення вивченого матеріалу.

Обладнання: відео, плакати, зошит з друкованою основою, робочий зошит.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент.

- Налаштуємося на урок за допомогою відео.(Перегляд відео).

 (Завдання 1)

- Розкажіть, у чому краса лісу.

- Продовжіть усно речення: «Мені подобається ліс, тому що…»

- Розгляньте світлину. Поставте за нею одне запитання товаришу. Послухайте на нього відповідь.

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми, мети уроку.

  • Прочитайте тему уроку. Визначте завдання уроку.  (Завдання 2)
  • Сьогодні на уроці ми продовжимо вивчати тему «Іменник», повторимо відмінювання іменників, дізнаємося, як визначати відмінок іменників у реченні. Пригадаємо, що ми вже знаємо про знак м’якшення .
  • Вдивляючись у ваші допитливі очі, я впевнена, що на уроці ми встигнемо зробити багато!

ІІІ. Актуалізація опорних знань. Повторення і узагальнення вивченого матеріалу.

1.  Вправа «Фотоапарат»

- Пригадайте головне правило Орфографа.

- Приготуйтеся до виконання вправи «Фотоапарат».

- Уважно подивіться і  прочитайте інформацію подану на екрані.

- Повторіть про себе;

- Відтворіть інформацію, яку отримали.

- Запишіть.


- Прочитайте, що ви записали.

2. Редагування тесту.

- Прочитайте уривок вірша надрукований Незнайком. Виправте помилки. (Завдання 4)

- Спробуйте змінити виділені іменники за відмінками.

- Відшукайте серед поданих іменників ті, що не змінюються,  підкресліть їх.

Таксі, карасі, небо, метро, поні, коні.

3. Рухова хвилинка

4. Хвилинка каліграфії

 - Попрацюйте на хвилинці каліграфії. Пригадайте алгоритм написання літер І, Ф, Л переглянувши презентацію. Пошепки проговорюйте і «пишіть» в повітрі відповідні елементи. (Завдання 6)

-  Що зображено на малюнку?

- Напишіть назву міст поряд з малюнками гербів, дотримуючись правил каліграфічного письма.

5. Вправа «Рамочка».

  • Прочитайте, пригадавши пропущене. Впишіть пропущені слова.
  • Пошепки прочитайте разом з диктором інформацію в рамочці.
  • Пошепки прочитайте інформацію тричі, поступово прискорюючи темп. Останній раз читайте щонайшвидше.
  • Визначте навчальні одиниці (інформацію, яку обов’язково потрібно запам’ятати).
  • Пошепки перекажіть з пам’яті самі собі навчальні одиниці стільки разів, скільки потрібно, щоб міцно запам’ятати.
  • Попрацюйте у парі. Розкажіть одне одному назви відмінків з питаннями. (Завдання 7)

  1. Робота з іменниками у тексті.
  • Прочитайте текст, підкреслюючи іменники. (Завдання 7)

  • Визначте, чого навчає оповідання.
  • Усно поставте питання до іменників та визначте їх відмінки.
  • Поставте іменники в початковій формі й запишіть.
  • До землі ­– ____________.
  • Півневі – _____________.
  1. Вправа «Влучність»
  • Виконайте вправу влучність. Запишіть букви, допишіть слово. Зафіксуйте час. (Завдання 8)

  1. Танцювальна хвилинка з пісенькою про відмінки.
  2. Відеогра «Спіймай букву» (Завдання 10)
  • Візьміть участь у відеогрі «Спіймай букву». Позначте номера слів, у яких є знак м’якшення.
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  • Перевірте себе з відео.
  1.  Робота над помилками у вірші.
  • Прочитайте уривок вірша Віри Браславець «Як звучать букви», виправляючи помилки Поспішайка.
  • Відтворіть з пам’яті.  (Завдання 11)

  1. Вправа «Рамочка»
  • Пошепки прочитайте разом з диктором інформацію в рамочці.
  • Пошепки прочитайте інформацію тричі, поступово прискорюючи темп. Останній раз читайте щонайшвидше.
  • Пошепки перекажіть з пам’яті самі собі.
  • Попрацюйте у парі. Розкажіть правило одне одному. (Завдання 12)

  1. Робота із словниковими словами (завдання 13)
  • Перегляньте слова з презентації.
  • Назвіть перше слово, останнє, третє, друге, п’яте.
  • Відтворіть з пам’яті слова.
  • Запишіть в робочий зошит.
  • Перевірте себе за презентацією.
  1.  Робота із звуковими моделями. (Завдання 13)

- Заповніть пропуски у звукових моделях слів.

  1.  Рухова хвилинка з уривком вірша «Як звучать букви»

V. Підсумок уроку

  •      Назвіть вивчені навчальні одиниці.  
  •      Чи справилися ми з усіма завданнями?
  •      Я пишаюся вами.
  •      Дякую за урок!

 

 

docx
Додано
28 грудня 2020
Переглядів
5731
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку