Методичні рекомендації" Формування компетентностей - запорука успіху "

Про матеріал

Сутність компетентнісного підходу полягає в спрямуванні освітнього процесу на набуття учнями важливих компетенцій, тобто загальних здатностей особистості виконувати певний вид діяльності, що ґрунтується на знаннях, досвіді, цінностях, набутих завдяки навчанню, та є показником успішності.

Перегляд файлу

  Клас 7   Алгебра

Тема : розв'язування лінійних рівнянь та рівнянь , що зводяться до лінійних.

    Самостійна робота

Мета : формування предметних компетентностей ; розвивати  вміння учнів розв'язувати лінійні рівняння з однією змінною  та рівняння , що зводяться до лінійних; формування ключових компетентностей; формувати навички самостійної роботи ;  розвивати розумову діяльність ; виховувати самостійність ; намагатися скласти  ситуацію  успіху для кожного учня.

  Тип уроку : розвитку компетентностей.

Обладнання : роздавальний матеріал , правила проведення інтерактивної вправи “ Карусель”(пам'ятка).

 

   Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Перевірка  домашнього завдання

 Чотири  учні розв'язують рівняння відповідно до початкового , середнього , достатнього та високого рівнів навчальних досягнень.

                             3х-5=х; 5х-4+2х=7(х-3);

      5(х+1) — 7(2х+1)=-20; 0,8(3х-5)-0,3(5х+4)=0,8х + 2,8.

 

У цей час  учитель перевіряє наявність домашнього завдання  в учнівських зошитах. Обговорюється процес розв'язування домашніх вправ, сильніші учні відповідають на запитання слабших . Учитель проводить коротке опитування за алгоритмом зведення до лінійного рівняння.

 Повідомлення теми і мети уроку

 

ІІІ. Систематизація знань  про розв'язування рівнянь, що зводяться до лінійних

 

1. Колективне  дослідження ( коментоване розв'язування рівняння)

 

Помножимо обидві частини рівняння на 24 (24- найменший спільний знаменник дробів , що входять до рівняння).

             8(2х-1)= 3(х+5)-12(1-х).

Розкриємо  дужки : 16х-8 = 3х+15 -12 (1-х).

Перенесемо невідомі доданки в ліву частини рівняння ,відомі — у праву, змінивши їх на знак  на протилежний : 16х-3х-12+12х=15 - 12 +8.

Виконаємо  зведення подібних доданків : х = 11.

Відповідь.11.

 

 

 

 

 

 

 

ІV. Засвоєння навичок  розв'язування рівнянь , що зводяться до лінійних

 

   Інтерактивна  вправа “Карусель”  

Учні  сидять у двох колах обличчям до одного. Внутрішнє коло нерухоме, а зовнішнє рухається . Вчитель вивішує на дошці   завдання , учні розв'язують його в парах ( як сидять — один навпроти одного). За сигналом вчителя відбувається зміна партнерів, і робота  продовжується вже у складі інших пар. Учитель контролює роботу.

1. Знайдіть корінь рівняння:

 

2. При якому значення змінної а різниця дробів і дорівнює половині значення виразу 3а+1 ?

3. Розв'яжіть рівняння 6(х-2)=7(х-4).

 

V. Самостійна робота

              І варіант

   ІІ варіант

  Середній рівень

1. Чи рівносильні  рівняння

  3х+2х=15 і 5х=15 ?

2. Розв'яжіть рівняння

    -3х-9(х-1)=5(5х-9).

 Достатній рівень

Знайдіть корінь рівняння

 

 

Високий рівень

При якому значенні  а рівняння (5 + а)х=5+а має безліч коренів ?

 

 Середній рівень

1. Чи рівносильні рівняння

    х=3 і 6х +1=19 ?

2. Розв'яжіть рівняння

  6х-(10х+11)=2(5 — 2х).

 Достатній рівень

Знайдіть корінь рівняння

 

 

Високий рівень

При якому значені b рівняння (6+b)x=(b-6) не має коренів ?

По закінченні роботи зошити збирають для перевірки

VI. Підсумок уроку

 Прес-конференція. Обговорення того, наскільки повно було виконано роботу, в якому напрямку необхідно працювати далі.

VII. Домашнє завдання

 

    2-3х=х

 2(у+6)=12

 5х-4х/3=3

 

docx
Додано
28 січня 2019
Переглядів
563
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку