Формування комунікативної компетентності на уроках літературного читання за розділом "Все добре переймай, а недобре виправляй" шляхом використання інтерактивних технологій навчання

Про матеріал
Презентація містить теоретичні матеріали та практичні вправи по темі: "Формування комунікативної компетентності на уроках літературного читання за розділом "Все добре переймай, а недобре виправляй" шляхом використання інтерактивних технологій навчання".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Формування комунікативної компетентності на уроках літературного читання за розділом "Все добре переймай, а недобре виправляй" шляхом використання інтерактивних технологій навчання. Вчитель початкових класів Некрасівського НВК: ДНЗ-ЗОШ І-ІІ ст. Цегельник Надія Олексіївна

Номер слайду 2

Сучасні суспільно-економічні відносини змушують людину виявляти життєву творчість, мобільність, самостійність. Мова йде про постійне самовдосконалення особистості, яка може керувати швидко змінюваними процесами в навколишньому середовищі, а не залежатиме від них.

Номер слайду 3

Сьогодні школа має готувати не лише носія знань, а й творчу особистість, яка здатна використовувати здобуті знання в подальшому у будь-якій сфері суспільного життя, тобто формувати компетентну особистість.

Номер слайду 4

Компетентність - набута у процесі навчання інтегрована здатність учня, що складається із знань, умінь, досвіду, цінностей і ставлення, що можуть цілісно реалізовуватися на практиці; У Державному стандарті базової і повної загальної середньої освіти

Номер слайду 5

передбачає формування основних компетентностей , оволодіння якими допоможе учням усвідомлювати реалії життя і знаходити шляхи розв'язання проблем. Серед них своєю важливістю та необхідністю виділяється комунікативна. Концепція 11-річної освіти

Номер слайду 6

—       оволодіння всіма видами мовленнєвої діяльності й основами культури усного і писемного мовлення, вміннями й навичками спілкування в різних сферах і ситуаціях у відповідності до досвіду, інтересів, психологічних особливостей мовця; —     здатність засобами мови вирішувати актуальні для мовця й суспільства задачі спілкування у побуті, суспільній, виробничій та культурній сферах життя; — вміння використовувати мову і мовлення для реалізації цілей спілкування. Розвиток комунікативної компетентності учня передбачає:

Номер слайду 7

характеризується - умінням слухати, сприймати і відтворювати інформацію; - вести діалог; - брати участь у дискусіях; - вести переговори; - уміння переконувати і відстоювати свою точку зору, тобто спілкуватися.   Комунікативна компетентність

Номер слайду 8

. Отже, формуванню комунікативної компетентності особистості слід приділяти велику увагу.

Номер слайду 9

Для розвитку комунікативної компетентності у своїй роботі я використовую іноваційні новітні технології, а також інтерактивні методи навчання.

Номер слайду 10

"Все добре переймай, а недобре - виправляй...." Сьогодні я хочу показати вам декілька  інтерактивних методів і прийомів навчання,  які я використовую на уроках літературного  читання, на прикладі розділу:

Номер слайду 11

Це простий і практичний спосіб розділення процесу мислення на шість різних режимів. Він забезпечує більш ефективну концентрацію та усвідомлення глибини мислення. Мета методу «Шість капелюхів мислення»

Номер слайду 12

Номер слайду 13

В. Сухомлинський «Красиві слова і красиве діло» Білий капелюх – інформація, факти, збагачення новими конкретними знаннями. Літературний крос 1. Який цей твір за жанром? А) казка Б) оповідання В) повість 2. Навіщо серед поля побудували хатинку? А) щоб люди могли сховатися від дощу Б)для постійного проживання 3. Коли розпочався дощ, то що зробили хлопці? А) пішли в село Б) сховалися в лісі В) сховалися в хатинці 4. Хто ще прийшов до хатинки? А) незнайомий хлопець Б) незнайома дівчинка В) собака 5. Хто зняв сорочку і поділився з промоклим незнайомцем? А) перший хлопець Б) другий хлопець В) третій хлопець 6. Чого навчає цей твір? А) менше говорити, абільше робити Б)бути працьовитими

Номер слайду 14

Жовтий капелюх – переваги, позитивні сторони, явища, ситуації. Завдання групі 1. Назвіть позитивні сторони розкриті в оповіданні В. Сухомлинського «Красиві слова і красиве діло» Хвилинка мрійника «Якби я був на місці тих хлопців, як вчинив?». .

Номер слайду 15

Чорний капелюх – негативні сторони ситуації; обережність; недоліки. Дайте відповідь на запитання Чию поведінку з хлопців ви засуджуєте? Чому?

Номер слайду 16

Червоний капелюх – емоції, почуття, формування свого ставлення до подій та їх учасників Створіть картинку до оповідання В. Сухомлинський «Красиві слова і красиве діло» за планом . 1. Кого ви зобразите на ілюстрації? 2. Які кольори в використаєте? 3. Який настрій вони створють? 4. Які кольори передадуть відчуття провини хловців? 5. Які рядки твору проілюструєте? 6. Які емоції буде викликати ваша картина?

Номер слайду 17

Зелений капелюх – творчість, почуття гумору, втілення нових пропозицій, ідей Завдання групі 1.Складіть поради першому і другому хлопцям (усно). 2. Продовжіть оповідання В. Сухомлинський «Красиві слова і красиве діло» (до 5 речень).

Номер слайду 18

Синій капелюх – контроль за розумовим процесом; підбиття підсумків, рефлексія Гра «Візьми інтерв’ю» Що нового дізналися на уроці? Що вас найбільше зацікавило? Що найбільше вразило? Про що хотіли б ще дізнатися? Як ви ставитесь до хлопчика? Чого вчить вас це оповідання?

Номер слайду 19

Інтерактивна вправа розроблена до уроку літературного читання за твором: "Пес, відомий на весь світ. ПЕРШИЙ МІЛЬЙОН https://learningapps.org/display?v=p7x0etmgk23

Номер слайду 20

З'єднай ілюстрацію з твором за розділом "Все добре переймай, а недобре- уникай" https://learningapps.org/display?v=p99zz54k523

Номер слайду 21

Скласти план до твору Н.Деменкова "Дружок та Образа" Встановити послідовність подій. https://learningapps.org/display?v=pzsyftzzt23

Номер слайду 22

Вставте пропущені слова у вірш Оксани Сенатович "Базіка" https://learningapps.org/display?v=p7k045rzj23

Номер слайду 23

Визначити жанр твору із розділу «Все добре переймай, а недобре- уникай» https://learningapps.org/display?v=pn9fn9uzk23

Номер слайду 24

Зростаюча людина повинна сама себе створити, осмислити своє життя! Тому важливо виховувати Людину-творця, яка гідно й компетентно вирішуватиме життєві проблеми, ініціативно відповідатиме на виклики нового століття і третього тисячоліття!  

ppt
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
11 березня 2023
Переглядів
371
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку