— оволодіння всіма видами мовленнєвої діяльності й основами культури усного і писемного мовлення, вміннями й навичками спілкування в різних сферах і ситуаціях у відповідності до досвіду, інтересів, психологічних особливостей мовця; — здатність засобами мови вирішувати актуальні для мовця й суспільства задачі спілкування у побуті, суспільній, виробничій та культурній сферах життя; — вміння використовувати мову і мовлення для реалізації цілей спілкування. Розвиток комунікативної компетентності учня передбачає:
В. Сухомлинський «Красиві слова і красиве діло» Білий капелюх – інформація, факти, збагачення новими конкретними знаннями. Літературний крос 1. Який цей твір за жанром? А) казка Б) оповідання В) повість 2. Навіщо серед поля побудували хатинку? А) щоб люди могли сховатися від дощу Б)для постійного проживання 3. Коли розпочався дощ, то що зробили хлопці? А) пішли в село Б) сховалися в лісі В) сховалися в хатинці 4. Хто ще прийшов до хатинки? А) незнайомий хлопець Б) незнайома дівчинка В) собака 5. Хто зняв сорочку і поділився з промоклим незнайомцем? А) перший хлопець Б) другий хлопець В) третій хлопець 6. Чого навчає цей твір? А) менше говорити, абільше робити Б)бути працьовитими
Червоний капелюх – емоції, почуття, формування свого ставлення до подій та їх учасників Створіть картинку до оповідання В. Сухомлинський «Красиві слова і красиве діло» за планом . 1. Кого ви зобразите на ілюстрації? 2. Які кольори в використаєте? 3. Який настрій вони створють? 4. Які кольори передадуть відчуття провини хловців? 5. Які рядки твору проілюструєте? 6. Які емоції буде викликати ваша картина?