З РОЗВИТКОМ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ ВЕЛИКОГО ЗНАЧЕННЯ НАБУВАЄ РОЗВИТОК ОСОБИСТІСНИХ ЯКОСТЕЙ УЧНІВ, ЇХ МИСЛЕННЯ, ЗОКРЕМА КРЕАТИВНОГО.
ДЛЯ ТОГО, АБИ ВИХОВАТИ КРЕАТИВНУ, РІЗНОСТОРОННЬО РОЗВИНЕНУ ОСОБИСТІСТЬ, ПЕРШ ЗА ВСЕ ВЧИТЕЛЬ ПОВИНЕН ЗУМІТИ ПРАВИЛЬНО ОРГАНІЗУВАТИ НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС, НЕ ПРИВ'ЯЗУВАТИСЬ У СВОЇЙ РОБОТІ ДО ШАБЛОНІВ ТА СХЕМ. ПОТРІБНО ФОРМУВАТИ В ШКОЛЯРІВ СВОБОДУ ДУМКИ, ПІДТРИМУВАТИ НЕСТАНДАРТНІСТЬ МИСЛЕННЯ, СПОНУКАТИ ДО ПОШУКУ НОВИХ ШЛЯХІВ ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ, АЛЕ ГОЛОВНИМ ПРИ ЦЬОМУ МАЄ БУТИ СИСТЕМНІСТЬ ТА ЦІЛЕСПРЯМОВАНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНИХ ДІЙ.