Урок «Коло. Довжина кола»

Про матеріал

Розробка уроку математики у шостому класі "Коло. Довжина кола". Урок з використанням дослідницьких методів (визначення проблеми та зумовлених нею завдань дослідження). Урок формування ключових життєвих компетентностей: уміння вчитися, загальнокультурну, соціальну, інформаційно-комунікативну, здоров`язбережувальну. Урок забезпечує зв`язок теоретичного матеріалу з його практичним застосуванням.

Перегляд файлу

Конспект уроку математики у 6-му класі

Тема уроку: Коло. Довжина кола.

 

Технологія: проблемне навчання, робота в группах, використання ІКТ.

 

Мета: Сприяти засвоєнню учнями понять «коло», «радіус», «діаметр», «довжина кола», а також засвоєнню формул для обчислення довжини кола; формувати в учнів уміння і навички знаходити довжину кола, діаметр, радіус, розвивати мислення учнів, математичну мову, мотиваційну сферу особистості, дослідницькі здібності, пізнавальні, соціальні (співробітництво в команді,комутативні) навички, здоров’я зберігаючі компетентності.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

 

Методи: проблемний, частково-пошуковий, дослідницький.

 

Форми пізнаваьної діяьності: фронтальна, групова.

 

Обладнання: геометричні фігури: конуси, циліндри, півкулі; лінійки, нитки, картки для усної лічби, бланки відповідей, малюнки до задач.

 

Епіграф уроку:

«Найкращий спосіб вивчити що-небудь – це відкрити самому»

Д. Пойя

 

 

 

 

 

 

 

Хід уроку

  1. Актуалізація опорних знань.

Форму кола мають:

  1. Мотивація навчальної діяльності.

Проблемне запитання: яку величину потрібно знати для огородження клумби?

  1. Оголошення теми і формулювання мети уроку.
  2. Вивчення нових знань та способів діяльності.

Практична робота в парах:

  1. Виміряйте за допомогою нитки довжину кола.
  2. За допомогою лінійки виміряйте довжину нитки.
  3. Позначте довжину кола і запишіть результат L=
  4. За допомогою лінійки виміряйте діаметр кола
  5. Позначте діаметр d і запишіть результат d=
  6. Знайдіть відношення L : d=

Після закінчення роботи учні повідомляють результат вчителю і роблять висновок: відношення довжини кола до його діаметра приблизно дорівнює 3.

Вчені ще в давні часи виявили, що відношення довжини кола до довжини його діаметра дорівнює одному й тому самому числу, наближене значення якого дорівнює 3,14. Це число в усьому світі позначають буквою π (пі).

Отже якщо довжина кола L, а його діаметр d, то L : d = π.

Звідси L= πd(1). Оскільки d=2r, то L=2πr(2). (1), (2) формули довжини кола.

  1. Застосування набутих знань.

Розвязування задач з підручника Математика 6 клас Г.П. Бевз, В.Г. Бевз №801 (а,в), №803(б), №804 (б), №813 (бесіда про екологічне збереження водних ресурсів).

  1.         Підсумок уроку.

 

 

  1.      Домашнє завдання: параграф 23 № 802(б), №814, №816.

Творче завдання: намалювати розгортку циіндра на аркуші А4 так, щоб відходів було найменше.

  1.   Рефлексія

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Власюк Любов
    Дякую за готовий класний матеріал і зекономлений час.Обов язково використаю
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
2 листопада 2018
Переглядів
3214
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку