Формування математичної компетентності здобувачів освіти в умовах НУШ

Про матеріал
Математична компетентність - уміння бачити й застосовувати математику в реальному житті, розуміти зміст і метод математичного моделювання, вміння будувати математичну модель, досліджувати її методами математики, інтерпретувати здобуті результати, обчислювати похибки обчислень.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Формування математичної компетентності здобувачів освіти в умовах НУШ

Номер слайду 2

Наші діти – це люди нового покоління, іншого інформаційного суспільства. Ми бачимо,що ключові освітні компетенції перетворюються в засоби розвитку особистих якостей й особистих значень учнів. Тому, найважливіше визначити: як виховувати та навчати компетентну особистість у школі.

Номер слайду 3

  Діти, які прийшли у 1 клас на початку тисячоліття, будуть продовжувати свою трудову діяльність у нашому майбутньому. І от школа готує учнів до життя, а до якого – і не здогадується. Саме тому варто виховувати у дітей готовність до змін, розвиваючи такі якості як мобільність, конструктивність та кожного дня, кожної хвилини, кожного моменту вміння вчитися життю.

Номер слайду 4

  МЕТА СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ • Вчимо не для школи, а для життя. • Не лише дати знання, але й навчити вчитися.

Номер слайду 5

Основна мета в освітній галузі «Математика»: Формування в здобувачів освіти математичної компетенції;Розвиток здатності чітко та аргументовано формулювати та висловлювати свої судження;Забезпечення інтелектуального розвитку учнів;Забезпечення розвитку їх уваги, пам’яті, логіки, культури мислення

Номер слайду 6

Математична компетентність - уміння бачити й застосовувати математику в реальному житті, розуміти зміст і метод математичного моделювання, вміння будувати математичну модель, досліджувати її методами математики, інтерпретувати здобуті результати, обчислювати похибки обчислень.

Номер слайду 7

Процедурна компетентність. Уміння розв’язувати типові математичні задачі

Номер слайду 8

Логічна компетентність. Володіння дедуктивним методом доведення та спростування тверджень

Номер слайду 9

Володіння сучасними математичними пакетами( табл. ЕХСЕl, Gran, та інші) Технологічна компетентність

Номер слайду 10

Володіння методами дослідження практичних і прикладних задач математичними методати. Дослідницька компетентність. На скільки фігур поділено кожний трикутник двома відрізками? Назви ці фігури.

Номер слайду 11

Уміння оцінювати доцільність використання математичних методів для розв’язання практичних та прикладних задач. Методологічна компетентність

Номер слайду 12

СКЛАДОВІ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІОбчислювальнаІнформаційно-графічна. Логічна. Геометрична

Номер слайду 13

Обчислювальна – утворює готовність учня застосовувати обчислювальні вміння та навички у практичних ситуаціях. Уміння порівнювати числа. Виконувати арифметичні дії з ними. Знаходити значення числових виразів. Порівнювати значення величин і виконувати дії з ними. Вправи “Мікрофон”, «Мозковий штурм», «Щоденні 3»

Номер слайду 14

”Щоденні 3”

Номер слайду 15

Гра “Математичні перегони”

Номер слайду 16

Гра “Галявина обчислень”(“Хто більше назбирає яблук у кошик ”)

Номер слайду 17

Інформаційно-графічна – утворює готовність застосовувати уміння і навички, способи діяльності пов’язані з графічною інформацією. Читати і записувати числа. Подавати величини в різних одиницях вимірювання. Користуватися годинником і календарем як засобом вимірювання часу. Знаходити, аналізувати, порівнювати інформацію подану в таблицях, схемах та діаграмах.

Номер слайду 18

Ранкові зустрічі“Жива цифра”

Номер слайду 19

Логічна компетентність – забезпечується здатністю учня виконувати логічні операції у процесі: 1. Розв’язання сюжетних задач2. Розрізнення істинних і хибних тверджень3. Розгадування ребусів, головоломок

Номер слайду 20

Конкурс «Кенгуру»

Номер слайду 21

ВПРОВАДЖЕННЯ “STEM – ОСВІТИ”Гра “У магазині”(що можна купити за 80 грн)

Номер слайду 22

Ігри з конструктором

Номер слайду 23

Геометрична складова компетентності виявляється у володінні просторовою уявою, просторовими відношеннями.1. Визначення місцезнаходження об’єкта на площині і в просторі.2. Визначення довжини об’єктів, площу і периметр геометричної фігури.3. Зображувати геометричні фігури на аркуші, будувати прямокутники, кола.4. Обчислення периметру, площі класної кімнати, конструювання геометричної фігури з LEGO і визначення її розмірів.

Номер слайду 24

Здатність застосовувати набуті знання в практичній діяльності (знаходження необхідного об'єму)сbа

Номер слайду 25

Робота з геометричним матеріалом

Номер слайду 26

Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Стойка Тетяна Михайлівна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
pptx
Додав(-ла)
Ладан Ніна
Додано
23 січня 2022
Переглядів
1282
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку