Діти, які прийшли у 1 клас на початку тисячоліття, будуть продовжувати свою трудову діяльність у нашому майбутньому. І от школа готує учнів до життя, а до якого – і не здогадується. Саме тому варто виховувати у дітей готовність до змін, розвиваючи такі якості як мобільність, конструктивність та кожного дня, кожної хвилини, кожного моменту вміння вчитися життю.
Основна мета в освітній галузі «Математика»: Формування в здобувачів освіти математичної компетенції;Розвиток здатності чітко та аргументовано формулювати та висловлювати свої судження;Забезпечення інтелектуального розвитку учнів;Забезпечення розвитку їх уваги, пам’яті, логіки, культури мислення
Обчислювальна – утворює готовність учня застосовувати обчислювальні вміння та навички у практичних ситуаціях. Уміння порівнювати числа. Виконувати арифметичні дії з ними. Знаходити значення числових виразів. Порівнювати значення величин і виконувати дії з ними. Вправи “Мікрофон”, «Мозковий штурм», «Щоденні 3»
Інформаційно-графічна – утворює готовність застосовувати уміння і навички, способи діяльності пов’язані з графічною інформацією. Читати і записувати числа. Подавати величини в різних одиницях вимірювання. Користуватися годинником і календарем як засобом вимірювання часу. Знаходити, аналізувати, порівнювати інформацію подану в таблицях, схемах та діаграмах.
Геометрична складова компетентності виявляється у володінні просторовою уявою, просторовими відношеннями.1. Визначення місцезнаходження об’єкта на площині і в просторі.2. Визначення довжини об’єктів, площу і периметр геометричної фігури.3. Зображувати геометричні фігури на аркуші, будувати прямокутники, кола.4. Обчислення периметру, площі класної кімнати, конструювання геометричної фігури з LEGO і визначення її розмірів.