2 рік навчання, початковий рівень.
Тема: «Новорічна подорож»
Мета. Збагатити знання про хореографію. Ознайомити учнів з поняттям ритмічний рух,їх різновидами, розкрити красу та виразність рухів в комбінаціях танцювальних. Розвивати взаємодію учнів, надавати характеристику музичному образу створеному у процесі виконання елементів, розрізняти на слух музичний матеріал.
Виховувати інтерес до танцювального мистецтва, естетичний смак у процесі сприйняття, любов до гурткової роботи.
Тип уроку: засвоєння нових знань,умінь та навичок.
Обладнання: музичний супровід, комп’ютер, танцювальна форма,реквізити.
Основні поняття для засвоєння: розігрів танцівника, основна партерна частина,заключна етюдна форма.
Твори, що вивчаються на уроці:
•різновиди маршу Дунаєвського,Чайковського,Шостаковича, польки дитячі.
Зміст заняття
І. Підготовчий блок.
Привітання. Емоційний настрій на урок.
Перевірка готовності учнів до уроку.
ІІ. Змістовний блок.
-Сьогодні незвичайний день - скоро новий рік,свято сюрпризів і урок на тему: «Новорічна подорож». Розпочинаємо нашу подорож! Сідаємо в автомобіль (8 тактів дрібний крок,8 тактів демі-пліє з рухом рук)
Вот ми і приїхали в країну «Сніговичків»,там сніжно, і казково метуть сніг (гуртківці виконують тренаж-підготовку м язів, комбінації рухів з маршем, бігом, підскоками, галопом та оплесками муз.розмір 2/4, всі комбінації рухів виконуються на 4 такти кожна)
Питання : Чим сподобалась ця країна? Як вважаєте,насправді від роботи тануть ?
-Яка чудова країна була! Поїхали далі на потязі (гуртківці виконують ходу на півпальцях в демі-пліє, взявши один одного за талію 32 такта)
-Зупинка Ковбойськаляндія! Стоп Поїзд! Щоб потрапити в Зупинка Ковбойськаляндія по вузькій доріжці на високих півпальцях треба пройти,а потім на п ятках, вишикуватися в лінії,по команді поклонитися (марш на півпальцях, п ятках, фігурне крокування)
Речитатив:
-В мене спина пряма,1,2,3,4, я уклонів не боюся, 1,2,3,4 я з коровами пасусь ( комбінації рухів на розігрів усього тіла зі скакалками).
Питання: Чи насправді ковбої,які виконують фізичні вправи зі скакалками ,більш вправні в догляді за тваринами ?
-Поїхали далі? А може на цей раз змінемо вид транспорту на літак? (комбінації рухів з релеве , демі-пліє 64 такта)
-Шановні пасажири,станція «Світ тварин» (портер)
-Дивиться, птахи кружляють,чомусь на підлогу сідають,мабуть бажають,щоб ви за ними повторили (8 тактів рухи ПР,ЛР,двома,8 тактів на підлозі вправа «пташечки»,8 тактів перегинання тулубу вперед ,вправо ,вліво,8 тактів повтор рухів ПР,ЛР.
-Ось бігають поруч веселі мавпочки,бажають,щоб ви потанцювали з ними(ритмічні вправи «Веселі мавпочки»)
-Які граціозні змії проповзають ,краби, такі пластичні ,так і просять вас стати такими ж гнучкими (комбінація вправ на гнучкість)
-Чуєте звуки квакання,вас жабки запрошують до танцю (комбінації стрибків)
-Стомились ви як бачу, давайте зіграєм, відпочинемо (гра «Оплески»)
-Зараз саме час, взятись за руки и усміхнутись друзям,та родичам,закрити оченята, вільно вдохнути та видохнути і загадати бажання (Психогімнастика )
2. Демонстрація готових зразків.
-Поки відпочивали,телепортирувалися в країну Снігурок (танц.етюд снігурок)
Питання: Як ви вважаєте без діда Мороза ми зможемо провести новий рік?
-Розпочинаємо відлік часу, за мить опинимось в країні Лапландія (відлік- гра « тихо-галасно» танцювальний етюд «Санта-клаусики»)
-Нарешті, пропоную вам повернутись на рідну країну, запросити всіх друзів з якими ви ознайомились під час подорожі для того щоб разом поводити хороводи навколо ялинки (танцювальний етюд «Новорічний настрій»)
3. Практична робота учнів.. Підсумковий блок.
Аналіз роботи та оцінювання. Підсумок уроку.
— Чи цікаво було працювати над цією темою?
— Що нового ви дізнались сьогодні на уроці?
— Яка інформація вам найбільш запам’яталась?
Загальний аналіз виконаної роботи, її помилок і успіхів. Домашнє завдання.