«Формування патріотичних та громадянських якостей, морально-етичних принципів особистості в умовах НУШ». Підготувала вихователька ГПДОлеся ШУСТАХустський багатопрофільний ліцей № 1 імені Івана Магули Хустської міської ради
Номер слайду 2
Актуальність теми базується на тих подіях, що відбуваються в нашій державі, в нашому суспільстві. Саме вони ставлять перед школою, а значить, перед кожним із нас завдання щодо вирішення важливих проблем виховання підростаючого покоління і, насамперед, патріотичного виховання як процесу цілеспрямованого, систематичного, організованого та планомірного впливу на свідомість молоді.
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Благодійна ярмарка на підтримку ЗСУ
Номер слайду 6
Виховна година на тему «Краю мій, моя ти Батьківщино!»
Номер слайду 7
Написання патріотичних листівок для воїнів
Номер слайду 8
Екскурсія до шкільної бібліотеки. Інформаційний проєкт «У гості до книги, українських письменників »
Номер слайду 9
Майстер -клас від волонтерів“ Вивчаємо плетіння різні техніки плетіння сіток для воїнів”
Номер слайду 10
Виховна година на тему “ Україна -це наше і це твоє!”
Номер слайду 11
Патріотичні онлайн ігри
Номер слайду 12
Патріотичні онлайн вікторини
Номер слайду 13
Усний журнал «Краса і велич символів держави»
Номер слайду 14
Вихона година під час дистанційного навчання“ Україна в серці!”
Номер слайду 15
Бесіди з працівниками поліції
Номер слайду 16
Виховна година на тему “Гідність та Свобода що? де ? як?”
Номер слайду 17
Приєднання учнів до загальнонаціональної-міжнародної акція, яка відбувається щорічно у День пам'яті жертв Голодомору в четверту суботу листопада
Номер слайду 18
Виховна година до Дня волонтера
Номер слайду 19
Патріотичне читання,творів українських письменників
Номер слайду 20
Для ефективного формування патріотичних і громадських якостей учнів нової української школи потрібно : сприйняття вихованцями знань про українську культуру; застосування у виховній роботі елементів народознавства; формування у позаурочний час правильного емоційно-естетичного фону; створення ситуацій емоційного переживання учнями педагогічних установок на оволодіння національними цінностями; усвідомлення знань про національну українську культуру; орієнтація дитини на позитивні результати діяльності щодо засвоєння певних національних цінностей у родині та у школі.