Формування підприємницької компетентності

Про матеріал
Підприємницька компетентність креативність інноваційність здатність ризикувати вміння, на які є найбільший запит працедавців знання, життєво необхідні для розвитку сучасної економіки Підприємницькі якості - ключові для розвитку економіки України та її громадян, які хочуть, щоб їхня країна стала частиною Європейського Союзу
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Стебницький ліцей № 7 Формування підприємницької компетентностіЗ досвіду роботи вч. Математики Ращупкіної Т. А.

Номер слайду 2

Ініціативність та підприємливість Компетентність, що створює можливості для розвитку економіки, забезпечує соціальну справедливість, вселяє впевненість особистості у власні можливості. Поняття «компетентність» тлумачиться як «набута у процесі навчання інтегрована здатність учня, що складається із знань, умінь, досвіду, цінностей і ставлення, що можуть цілісно реалізовуватися на практиці».

Номер слайду 3

Підприємливість – це риса особистості, засадами якої є установка на постійний пошук нових можливостей за межами наявних ресурсів, саморозвиток та самореалізацію, ефективна діяльність в умовах невизначеності. Підприємлива особистість наділена творчим потенціалом, здатністю до інновації та готовністю ризикувати, а також планувати та керувати проектами для досягнення поставленої мети.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

“Нормативно - правові аспекти підприємницької діяльності в Україні”Учнівська конференція

Номер слайду 9

Дохід, витрати та прибуток …Учнівська конференція

Номер слайду 10

Банківська система в УкраїніСемінар

Номер слайду 11

Банк та його послуги. Семінар

Номер слайду 12

Проект - задача. Проектна діяльність

Номер слайду 13

Рольова гра ”Касир”Ділові ігри

Номер слайду 14

“Банківські стосунки” Вистави

Номер слайду 15

Висновки. Підприємницька компетентністькреативністьінноваційністьздатність ризикувати вміння, на які є найбільший запит працедавцівзнання, життєво необхідні для розвитку сучасної економіки. Підприємницькі якості - ключові для розвитку економіки України та її громадян, які хочуть, щоб їхня країна стала частиною Європейського Союзу

Номер слайду 16

Традиційне шкільне життя поділено на предмети з їхніми окремими об’єктами вивчення, методами та вимогами. Вони формують в учнях хибну картину світу, який нібито складається з ізольованих комірок, де все відбуваєть- ся за окремими ізольованими законами. Світ насправді є взаємопов’язаною макросистемою, де діють закони фізики, хімії, філологічних наук, математики тощо. Змоделювати такий світ допоможуть інтегровані навчальні заняття. Ідеально, коли на таких заняттях працюють два вчителі (наприклад, української мови та економіки), однак це не є обов’язковою умовою. Зрозуміло, що в українській системі освіти його можна зреалізувати лише у виняткових випадках (на показових «відкритих» заняттях). Важливо продемонструвати, як інтегрувати підприємницький складник у зміст будь-якого предмета без обов’язкової участі вчителя економіки. Для цього потрібно декілька умов, серед яких «проблемність» змісту повідомлень на уроці. Саме такий чинник стимулює дискусію, обговорення, пошук різних джерел інформації, зіткнення думок та переконань. Проблемна ситуація стає основою міжпредметних навчальних проектів, інтерактивних вправ, рольових ігор. Проблемність змісту є однією з передумов інтегрованого заняття, що показує учням потребу комплексного підходу до вивчення теми . Інтегроване навчальне заняття неможливе без вмотивованого і підготовленого вчителя, який розуміє важливість інтегрованих підходів і може стати для учня «енциклопедистом», а не вузькопрофільним фахівцем. Звісно, «проявити» підприємницьке тло на деяких занят- тях простіше, ніж на інших. Головне, щоб учитель усвідомлено підходив до цієї потреби. Наприклад, економічна географія охоплює теми про економіку країн та тенденції економіч- ного розвитку, тому там доречною буде інформація (мініпошукові проекти) про роль малого бізнесу, умови його заснування, економіку регіону. Учителі математики (особливо у ЗНЗ І–ІІ ступенів) могли б допомогти у розвитку підприємницьких компетентностей учнів, замінивши відірвані від життя завдання на ті, що дали б учням змогу уявити себе в ролі підприємця чи співтворця родинного бюджету.

Номер слайду 17

Підприємницьку компетентність можна розвивати через віповідні форми навчальної діяльності, тобто через ті методи, що спонукатимуть учня бути ініціативним, активним, комунікабельним, відповідальним, передбачливим, відважним. Ці форми відображають новий діяльнісний підхід до навчально-виховного процесу, що має замінити трансляторне навчання. Також необхідно враховувати, що не всі учні здатні бути такими. Тому необхідно звертати особливу увагу на пасивних, замкнених, несміливих учнів, враховуючи їх індивідуальні особливості

Номер слайду 18

Задачі прикладного характеру1. Якщо фермер дотримуватиметься умов вирощування зернових культур, то він може отримати з 1 га в середньому 30-35 ц зернових культур. На скільки відсотків це більше від реально зібраних 20 ц з 1 га? ( 50% - 75% ).2. Підняття ціни на нафту спричинило різке зростання ціни на бензин. Ціна одного літра бензину марки А- 95, яка становила 16 грн. 30 к , зросла на 70%. Яка нова ціна літра бензину?3. Бармен отримує заробітну плату , яка становить 30% від реалізованої продукції. На яку суму реалізовано продукції, якщо він отримав зарплату 690 грн.? ( 2300 грн.)

pptx
Додано
24 лютого 2021
Переглядів
2759
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку