Формування практичних умінь, навичок економічної діяльності
Основи економіки 2 клас (Вінічук В.М., Дмитрієва Р.М.)
Вивчення економіки тісно пов’язане з розвитком творчих здібностей набуттям навичок критичного мислення, аналізу і об’єктивної оцінки економічної ситуації, прийняттям самостійних рішень.
Методичні рекомендації щодо впровадження технології розвитку критичного мислення.
Завдання для розвитку критичного мислення за темами уроків.
Урок 1. Поняття економіки як сфери життя і діяльності людини
1. Мозковий штурм
- Що означає слово економіка?
2. Стратегія Кола по воді
Е - енергійні
К - кмітливі
О- оптимістичні
Н - надійні
О - оберігаю
М - мрійливі
І - інші
К - кращі
А - активні
3. Вивчення вірша напам’ять.
Е - ерудити ми великі,
К - кмітливість проявляємо щодня,
О - оптимісти всі завзяті,
Н - нині будем ти і я.
О - очі наші усе бачать,
М - мрії збудуться усі,
І - іншого щастя не бачим,
К - країну свою берегти,
А – активісти - економісти.
4. Складання асоціативного куща
ГОСПОДАРСТВО
(житло одяг їжа культура піклування торгівля наука зв’язок)
Урок 3. Світ без економіки. Який він?
1. Складання асоціативного куща.
- Що треба берегти?
2. Статегія Фішбоун
Урок 4. Що необхідно людині для життя?
1. Метод Прес
- Ви на безлюдному острові. Якими будуть ваші першочергові потреби?
- Я вважаю, що першочерговою потребою для мене є…
Тому що...
Отже, першочерговою потребою на безлюдному острові для мене є…
2. Робота в групах.
1 - напишіть потреби малюка,
2 - напишіть потреби школяра,
3 - напишіть потреби дорослої людини.
Урок 6. Фізіологічні потреби людини. Розумні і нерозумні потреби людини
Стратегія Кола по воді
Г - гарно
Р - розумно
О - ощадливо
Ш - швидко
I – іграшки
Складіть речення із цих слів.
Якщо гарно, розумно і заощадливо використовувати гроші, то можна купити бажану іграшку.
Стратегія Фішбоун
Урок 7. Потреби у безпеці
Складання асоціативного куща