Формування практичних умінь, навичок економічної діяльності

Про матеріал
Основи економіки 2 клас (Вінічук В.М., Дмитрієва Р.М.) Вивчення економіки тісно пов’язане з розвитком творчих здібностей набуттям навичок критичного мислення, аналізу і об’єктивної оцінки економічної ситуації, прийняттям самостійних рішень. Методичні рекомендації щодо впровадження технології розвитку критичного мислення. Завдання для розвитку критичного мислення за темами уроків.
Перегляд файлу

Формування практичних умінь, навичок економічної діяльності

Основи економіки 2 клас (Вінічук В.М., Дмитрієва Р.М.)

Вивчення економіки тісно пов’язане з розвитком творчих здібностей набуттям навичок критичного мислення, аналізу і об’єктивної оцінки економічної ситуації, прийняттям самостійних рішень.

Методичні рекомендації щодо впровадження технології  розвитку критичного мислення.

Завдання для розвитку критичного мислення за темами уроків.

Урок 1. Поняття економіки як сфери життя і діяльності людини

1. Мозковий штурм

- Що означає слово економіка?

2. Стратегія Кола по воді

Е - енергійні

К - кмітливі

О- оптимістичні

Н - надійні

О - оберігаю

М - мрійливі

І - інші

К - кращі

А - активні

3. Вивчення вірша напам’ять.

Е - ерудити ми великі,

К - кмітливість проявляємо щодня,

О - оптимісти всі завзяті,

Н - нині будем ти і я.

О - очі наші усе бачать,

М - мрії збудуться усі,

І - іншого щастя не бачим,

К - країну свою берегти,

А – активісти - економісти.

4. Складання асоціативного куща

ГОСПОДАРСТВО

(житло одяг їжа культура піклування торгівля наука зв’язок)

Урок 3. Світ без економіки. Який він?

1. Складання асоціативного куща.

- Що треба берегти?

2. Статегія Фішбоун

 

 

 

 

Урок 4. Що необхідно людині для життя?

1. Метод Прес

- Ви на безлюдному острові. Якими будуть ваші першочергові потреби?

- Я вважаю, що першочерговою потребою для мене є…

Тому що...

Отже, першочерговою потребою на безлюдному острові для мене є…

2. Робота в групах.

1 - напишіть потреби малюка,

2 - напишіть потреби школяра,

3 - напишіть потреби дорослої людини.

Урок 6. Фізіологічні потреби людини. Розумні і нерозумні потреби людини

Стратегія Кола по воді

Г - гарно

Р - розумно

О - ощадливо

Ш - швидко

I – іграшки

Складіть речення із цих слів.

Якщо гарно, розумно і заощадливо використовувати гроші, то можна купити бажану іграшку.

 

 

Стратегія Фішбоун

 

 

 

 

 

 

 

Урок 7. Потреби у безпеці

Складання асоціативного куща

 

 

 

 

docx
Додано
1 лютого
Переглядів
168
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку