Формування предметних і ключових компетентностей

Про матеріал
Державним стандартом базової та повної загальної середньої освіти -змінами соціальних потреб та вимог до особистості випускника -неохідністю в особистості, здатної критично мислити, творчо вирішувати проблеми, реалізувати себе в демократичному суспільстві
Зміст слайдів
Номер слайду 1

З досвіду роботивчителя української мови та літератури. КЗ “НСЗШ І – ІІІ ступенів №21”Прядки Антоніни Анатолівни

Номер слайду 2

Посада: учитель української мови та літератури. Освіта: вища. Закінчила: Мелітопольський державний педагогічний університет (2007 р.)Стаж: 16 років. Категорія: I категорія

Номер слайду 3

Учитель – вічний учень

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

МОЄ ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО:«Щоб бути гарним учителем, треба любити те, що викладаєш, і любити тих, кому викладаєш»

Номер слайду 7

«Діти, як квіти. Доторкнись до кожної з них –і вона задзвенить, і розсиплеться аромат, не схожий один на одного».

Номер слайду 8

Моє завдання. Зробити навчання цікавим. Виростити дітей активними співбесідниками, впевненими у своїх силах та можливостях. Як садівник доглядає молоді саджанці, так і я – допомагаю своїм учням тягнутися до світла знань, бо вірю, що вони виростуть мудрими, творчими, здатними примножувати добро. Я вірю в своїх учнів!

Номер слайду 9

Моя педагогічна філософія. Розвивати, навчати, виховувати одночасно. Максимально враховувати індивідуальні здібності учня. Створювати позитивний мікроклімат. Всебічно розвивати творчі здібності дітей. Формувати свідому, активну особистість та громадянина своєї країни. Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – факел, який треба запалити.

Номер слайду 10

Моя методична проблема:«Формування предметних та ключових компетентностей школярів на уроках української мови та літератури». 

Номер слайду 11

АКТУАЛІЗАЦІЯ ВИБОРУ ТЕМИ ЗУМОВЛЕНА-Державним стандартом базової та повної загальної середньої освіти-змінами соціальних потреб та вимог до особистості випускника-неохідністю в особистості, здатної критично мислити, творчо вирішувати проблеми, реалізувати себе в демократичному суспільстві

Номер слайду 12

Мої професійні завдання:розширювати і поглиблювати знання учнів про слова та викликати інтерес до роботи над словом, почуття гордості за рідну мову;поступово вводити дітей у світ краси мови;формувати ініціативу і самостійність, здатність оперувати словом у мовленнєвій діяльності;розвивати дитячу уяву, фантазію;виховувати вміння долати труднощі під час опрацювання слів, прагнення вдосконалювати літературну мову, спостережливість, кмітливість;удосконалювати вміння переносити знання, здобуті на уроці, в нові умови;застосовувати на уроці знання, набуті самостійно.  

Номер слайду 13

НАПРЯМКИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОБЛЕМИ

Номер слайду 14

Форми роботи- асоціативний кущ - допоможи персонажу- капкан - дискусійна трибуна - шпаргалка - виконання - сніжна грудка ситуативних завдань - ланцюжок - Так чи ні - гра у героїв твору - Шерлок Холмс- лист персонажу

Номер слайду 15

МЕТОДИ НАВЧАННЯ-проблемно-пошуковий-дослідницький-моделювання ситуацій-навчання у грі

Номер слайду 16

ВИДИ УРОКІВ -казка-подорож -вікторина Гра-диспут-конкурс-театральна вистава

Номер слайду 17

ВИДИ РОБОТИ5-6 класи-словниковий диктант у малюнках-синтаксичний диктант-малюнковий асоціативний кущ-диктант-загадка-творчий диктант

Номер слайду 18

7-9 класи-фразеологічний диктант-диктант за орфограмою-лексичні тренажери-конструктор слів-вправи-переклади

Номер слайду 19

10-11 класи- «Гра слів»-доповни речення-робота з деформованим текстом-робота зі словниками-опис у різних стилях-заміна в реченні одних мовних одиниць іншими

Номер слайду 20

ВИДИ РОБОТИ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ-створення власних творів-інсценізація творів-складання творів за опорними словами-асоціативні творчі роботи-детальний аналіз мови твору

Номер слайду 21

ІНТЕРАКТИВНІ ЕЛЕМЕНТИ СПРИЯЮТЬ ГЛИБШОМУ ЗАСВОЄННЮ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ-забезпечують можливість бути особистістю-спробувати себе в різних ролях-навчитися аналізувати та оцінювати себе й навколишній світ-бути активним учасником процесу пізнання

Номер слайду 22

ВІСТІ З УРОКІВ

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Схема моєї професійної діяльностіМетодична робота. Методичні розробки уроків, заходів. Семінари, педради. Робота в МО вчителів початкових класів. Самоосвіта. Навчальна робота. Позакласна робота. Урок. Стандартний НестандартнийІндивідуальні бесіди. Робота з обдарованими дітьми. Робота з учнями по підготовці до конкурсів. Робота з батьками

Номер слайду 31

Принципи роботиІндивідуальність. Науковість. СистематичністьЄдність вимог. Наочність. Об’єктивність. Різноманіття форм, методів. Наступність. Доступність. Диференційований підхід

Номер слайду 32

Напрямки роботи. Розвивати творчі здібностіВпроваджувати інноваційні методи навчання та виховання. Здійснювати диференційований підхід до навчання. Створити умови для всебічного розвитку дитини

Номер слайду 33

Правила педагогічної майстерності

Номер слайду 34

Основні напрямки виховної роботи. Взаєморозуміння. Творчий підхід. Формування учнівського колективу. Толерантність. Співпраця вчитель-батьки. Виховна робота з класом має не менше значення, ніж навчальна діяльність. Діти з великим задоволенням приймають участь у позакласних заходах, дуже активні.

Номер слайду 35

НА ЕФЕКТИВНІСТЬ РОБОТИ ВКАЗУЮТЬ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНІ ФАКТОРИ- підвищення активності учнів на уроках української мови і літератури;- ґрунтовна підготовка домашніх завдань;- примножилась кількість учнів, які позитивно почали відноситись до вивчення української літератури (96%);- підвищилась якість знань (62%); - формується почуття патріотизму, виникає бажання вчитися, підвищується емоційний настрій

Номер слайду 36

Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей – талант, вміння їх виховувати – мистецтво!

Номер слайду 37

День рідної мови

Номер слайду 38

Участь у шкільній ярмарці

Номер слайду 39

Екскурсія

Номер слайду 40

Ми- за здоровий спосіб життя

Номер слайду 41

День української мови та писемності

Номер слайду 42

Учать у акції милосердя

Номер слайду 43

День милосердя

Номер слайду 44

130 річниця з дня народження Остапа Вишні

Номер слайду 45

День пам’яті ГЕРОЇВ НЕБЕСНОЇ СОТНІ

Номер слайду 46

Класний проєкт «Подаруй щастя тим, кого любиш»

Номер слайду 47

День захисника України

Номер слайду 48

Газ у побуті

Номер слайду 49

Україна – країна нескоренна

Номер слайду 50

День пам’яті Героїв Крут

Номер слайду 51

Робота з батьками

Номер слайду 52

Золоті правила педагога. Підтримуй і допомагай тому, хто цього потребуєРозвивай в дитині допитливість, творчу фантазію. Умій зацікавити. Переймай цікаве з досвіду інших. Люби дітей і вони віддячать тобі тим же. Дитині потрібна свобода думки

Номер слайду 53

Плани на майбутнєСприяти участі дітей у шкільних конкурсах, олімпіадах. З метою підвищення педагогічної майстерності займатися самоосвітою. Поповнювати матеріали уроків, шкільних та позашкільних заходів. Приймати участь в професійних конкурсах. Підвищувати професійну категорію

Номер слайду 54

НА ВСЕ ВПЛИВАЄ МОВИ ЧИСТОТА: ЗІР ГЛИБШАЄ І КРАЩАЮТЬ УСТА,СТАЄ ТОЧНІШЕ СЛУХ, А ДУМКА ЛЛЄТЬСЯ,ЯК ВІТРОМ РОЗКОЛИХАНІ ЖИТА… Д. Павличко

Номер слайду 55

«Не зупиняйся, Вчителю, не треба!Іди вперед, бо в цьому суть життя. Ти робиш чистим і безхмарним небо,Ти твориш віру в краще майбуття» (Д. Павличко)

Номер слайду 56

Дякую за перегляд!Можна зорі розсипати в небі,Можна вітер спинити на мить. Та для цього всміхатися требаІ світ дитини любить!

pptx
Додано
15 грудня 2023
Переглядів
124
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку