Моє завдання. Зробити навчання цікавим. Виростити дітей активними співбесідниками, впевненими у своїх силах та можливостях. Як садівник доглядає молоді саджанці, так і я – допомагаю своїм учням тягнутися до світла знань, бо вірю, що вони виростуть мудрими, творчими, здатними примножувати добро. Я вірю в своїх учнів!
Моя педагогічна філософія. Розвивати, навчати, виховувати одночасно. Максимально враховувати індивідуальні здібності учня. Створювати позитивний мікроклімат. Всебічно розвивати творчі здібності дітей. Формувати свідому, активну особистість та громадянина своєї країни. Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – факел, який треба запалити.
АКТУАЛІЗАЦІЯ ВИБОРУ ТЕМИ ЗУМОВЛЕНА-Державним стандартом базової та повної загальної середньої освіти-змінами соціальних потреб та вимог до особистості випускника-неохідністю в особистості, здатної критично мислити, творчо вирішувати проблеми, реалізувати себе в демократичному суспільстві
Мої професійні завдання:розширювати і поглиблювати знання учнів про слова та викликати інтерес до роботи над словом, почуття гордості за рідну мову;поступово вводити дітей у світ краси мови;формувати ініціативу і самостійність, здатність оперувати словом у мовленнєвій діяльності;розвивати дитячу уяву, фантазію;виховувати вміння долати труднощі під час опрацювання слів, прагнення вдосконалювати літературну мову, спостережливість, кмітливість;удосконалювати вміння переносити знання, здобуті на уроці, в нові умови;застосовувати на уроці знання, набуті самостійно.
Схема моєї професійної діяльностіМетодична робота. Методичні розробки уроків, заходів. Семінари, педради. Робота в МО вчителів початкових класів. Самоосвіта. Навчальна робота. Позакласна робота. Урок. Стандартний НестандартнийІндивідуальні бесіди. Робота з обдарованими дітьми. Робота з учнями по підготовці до конкурсів. Робота з батьками
Основні напрямки виховної роботи. Взаєморозуміння. Творчий підхід. Формування учнівського колективу. Толерантність. Співпраця вчитель-батьки. Виховна робота з класом має не менше значення, ніж навчальна діяльність. Діти з великим задоволенням приймають участь у позакласних заходах, дуже активні.
НА ЕФЕКТИВНІСТЬ РОБОТИ ВКАЗУЮТЬ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНІ ФАКТОРИ- підвищення активності учнів на уроках української мови і літератури;- ґрунтовна підготовка домашніх завдань;- примножилась кількість учнів, які позитивно почали відноситись до вивчення української літератури (96%);- підвищилась якість знань (62%); - формується почуття патріотизму, виникає бажання вчитися, підвищується емоційний настрій