Формування soft skills в процесі навчання дітей молодшого шкільного віку

Про матеріал

Формування soft skills в процесі навчання дітей молодшого шкільного віку

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Формування soft skills в процесі навчання дітей молодшого шкільного віку. Підготувала вчитель початкових класів. Красноградського ліцею №1 ім. О.І. Копиленко. Красноградської міської ради Харківської областіГалей Світлана Федорівна

Номер слайду 2

Впевненість в собі, ораторські здібності. ABCDКомунікативна компетентність, вміння працювати в команді. Вирішення конфліктів. Вміння домовлятись. EЕмоційна компетентність, управління емоціями. Креативність. Soft skills-комплекс умiнь загального характеру, тісно пов’язаних з особистісними якостями; так чи інакше важливих у всякій професії. Гнучкими вважаються навички критичного мислення, вирiшення завдань, публічного виступу, ділового спілкування, роботи в команді, цифрового спілкування, організації діяльності, на які так само впливають рівень лідерських якостей, знання етики, дисципліни, почуття відповідальності.

Номер слайду 3

У сучасних нормативних документах, що регулюють процес освіти, зокрема в Концепції Нової української школи та Державному стандарті початкової освіти, підкреслюється важливiсть формування в учнів компетентностей для життя, серед яких чільне місце посідає «Спілкування державною мовою», що передбачає здатність усвідомлено використовувати мовні засоби для усного i писемного «ефективного спiкування» До зазначених характеристик належать наступні вміння: активне слухання (здатність уважно слухати, ставлячи допоміжні запитання, що дозволяють опоненту ширше розкрити думку та зрозуміліше пояснити свою позицію); вміння вести перемовини; невербальні елементи комунікації (вміння не тільки висловлювати думку розумно та стисло, але й застосовувати жести, міміку, поставу на підтвердження слів, що робить спiлкування більш виразним);Вміння переконувати; вміння презентувати та виступати публічно; вміння розповідати; письмові навички (наприклад, вміння укладати звіти, писати статті)

Номер слайду 4

Окремо слід згадати вміння критично мислити, а саме: аналізувати ситуацію, що склалася, робити корисні висновки та змінювати поведінку відповідно до середовища; важливою характеристикою сучасного працівника вважається емпатія, здатнiсть вiдчувати, розуміти та аналізувати почуття та емоції інших людей. Не на останньому місці емоційний інтелект, позитивне світосприйняття, бажання дізнатися нове, вміння розв’язувати проблеми творчо i нестандартно та прагнення до саморозвитку.

Номер слайду 5

Розвиток « Soft skills» у молодших школярів на заняттях:

Номер слайду 6

Формування у дітей впевненості в собі, ораторських здібностей, навичок самопрезентації:01030204 Створення футболок « Все про мене»Вправа «Хвилина слави »Вправа « Селфі »Вправа «Чарівний стілець»«Крісло автора»

Номер слайду 7

Вправа «Селфі»

Номер слайду 8

Комунікативна компетентність, вміння працювати в команді.. Розмальовки-пазли в стилі Pop-Art. Робота з колажуванням. Створення різноманітних мандал: спогадів, досягнень, мрій, тощо. Фрактальні розмальовки, робота з пікселями. Робота в парах: «Метелики», «Рукавички» «Чобітки Діда Мороза.».

Номер слайду 9

Розмальовки-пазли в стилі Pop-Art. Вправа в парах « Фрактальні розмальовки, робота з пікселями»

Номер слайду 10

« Піксельманія».

Номер слайду 11

Емоційна компетентність: Вправа « Вулкан»Вправа «Намалюй свою агресію»Малюнок страху.

Номер слайду 12

Розвиток емоційного інтелекту у молодших школярів:. Вправа «Приємні спогади»Танцювальна фізкульт-хвилинка, дихальні вправи«Пігулки» від поганого настрою. Розуміння власних емоцій та вміння ними керувати.

Номер слайду 13

Вправа «Сила посмішки»Мультфільм «Капітошка»Запитання для бесіди:1. Як звали головних героїв? Опишіть їх на початку історії.2. Чому Вовченя хотіло бути лютим, злим, жорстоким і хитрим?3. Як Капітошка змінив Вовченя? Поміркуйте, чому йому це вдалося?4. Які відносини зав’язалися у героїв?5. Поміркуйте, чи може звичайна посмішка змінити настрій людини?Чому?!Було б доречно, щоб обговорення цієї вправи закінчилося обміномусмішками. Для цього всі учасники стають у коло й посилають одинодному посмішку. Також можна це зробити із коментарем. Наприклад,«Я Олеся, посилаю посмішку Максиму й бажаю йому гарного дня» і т. д. Вправа «Проженемо Страх!»

Номер слайду 14

Розвиток креативності у дітей: ізотерапія, колажування, робота по створенню мандалігри на розвиток креативності і творчого мислення. робота з казками

Номер слайду 15

Життєві задачіКішка аптекаря з Женеви Жана Піното любила спати на вітрині. Як не намагався Жан відучити її від цієї звички, ніщо не допомагало – знову і знову кішка пробиралася до вітрини й солодко там засинала. Кішку відучити не вдалось, але він зробив висновки. Що можна зробити в такій ситуації?Дослідницькі задачіЧому павуки не прилипають до своєї павутини?Сурдопереклад. Правила: Діти об'єднуються в пари. Пари по черзі виступають перед іншими учасниками. Кожен з пари виступає по черзі в ролі диктора і сурдоперекладача. Поки один читає невеличкий вірш, інший за допомогою міміки й жестів передає зміст сказаного.

Номер слайду 16

Джерелаhttp://vspu.edu.ua/content/hot/allfiles/r5.pdfhttps://jobs.innovecs.com/uk/blog/soft-skills-vazhlyvi-syogodni• https://ru.wikipedia.org/wiki/ %D0%93%D0%B8%D0%B1%D0%BA%D0%B8%D0%B5_%D0%BD%D0%B0% D0%B2%D1%8 B%D0%BA%D0%B8 File:///C:/Users/Acer/Downloads/Telegram%20 Desktop/ UPSh_2020-11_p9.pdf

Номер слайду 17

Дякую за увагу! 

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
26 жовтня 2023
Переглядів
358
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку