Формування здоров’язбережувальної компетентності на уроках фізичної культури

Про матеріал
Презентація: Формування здоров’язбережувальної компетентності на уроках фізичної культури Здоров’язбережувальна компетентність - це здатність учня застосовувати в умовах конкретної ситуації сукупність здоров’язбережувальних компетенцій, дбайливо ставитись до власного здоров’я.
Перегляд файлу

image

image
image

Завдання

ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

imageimageформування в учнів свідомого ставлення до свого життя і здоров’я

imageоволодіння основами здорового способу життя, життєвими навичками безпечної та здорової поведінки

imageформування в учнів здоров’язберігаючоїкомпетентності

image Я вважаю, що одним із головних завдань сучасної освіти є створення оптимальних умов для розуміння учнями переваг здорового способу життя: заохочування до здобуття знань, умінь і навичок збереження здоров’я; стимулювання до самостійного й усвідомленого вибору життєвої позиції; швидке й ефективне поширення знань про здоров’я. Адже воно є основою життєвого успіху для кожної людини.

 Під здоров’язберігаючими технологіями пропоную розуміти:

сприятливі умови навчання дитини у закладі освіти (відсутність  стресових ситуацій, адекватність вимог, методик навчання та виховання);

оптимальну організацію навчального процесу (відповідно до вікових, статевих, індивідуальних особливостей та гігієнічних норм); повноцінний та раціонально організований руховий режим.

Технології здоров’язбереження, які використовую у своїй роботі.

Це рухова активність, завданням якої є:

imageimage корекція порушень постави; image зміцнення серцево-судинної і дихальної систем за допомогою виконання дозованих навантажувальних вправ; image зміцнення м’язів, розвиток гнучкості тіла; image навчання спортивним оздоровчим технологіям.

image

image

image

image

image


image

pdf
Додано
6 грудня 2023
Переглядів
305
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку