Учні дають відповіді на запитання, пригадуючи твори з української літератури, вивчені впродовж року,роблять світлини предметів- відповідей, формують колаж та надсилають вчителю.
(повторення вивченого у 5 класі , частина 1)Фотоквест із літератури
Номер слайду 2
Правила фотоквесту: Дайте відповіді на запитання.2. Сфотографуйте предмет-відповідь на кожне запитання. 3. Світлину підпишіть відповідним номером запитання. 4.12 фотографій розміщуємо по порядку в шаблон фотоколажу (зразки на наступних слайдах).5. Роздрукуйте свою роботу на форматі А3 (кольорове фото).
Номер слайду 3
Фотоквест із літератури. Робота учня _класу.
Номер слайду 4
Фотоквест із літератури. Робота учениці _класу
Номер слайду 5
1. Сфотографуйте те, на що Маруся(«Мудра дівчина») ставила одну ногу .2. Сфотографуйте істоту, з якою жила Моховинка в хліву( Королів-Старий «Хуха-Моховинка).
Номер слайду 6
4. Сфотографуйте те, що мовчить, але багатьох людей вчить. 3. Сфотографуйте те, що хотіла подарувати Аля бабусі на день народження( Г. Малик «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії »).
Номер слайду 7
5. Сфотографуйте машину Антипка( З. Мензатюк «Таємниця козацької шаблі»). 6. Сфотографуйте те ,чим Наталочка подавала знаки про допомогу з верби ( З. Мензатюк «Таємниця козацької шаблі»).
Номер слайду 8
7. Сфотографуйте те, що плило за сонцем у поезії Т. Шевченка.8. Сфотографуйте те, що вчителька попросила намалювати Олеся (Г. Тютюнник «Дивак»).
Номер слайду 9
9. Сфотографуйте те, чим пригощав Сашко Сіроманця (М. Вінграновський «Сіроманець).10. Сфотогфафуйте те, в чому носив сміх дядько Лоскотон( В. Симоненко « Цар Плаксій та Лоскотон»).
Номер слайду 10
11. Сфотографуйте те , в чому на подвір’ї була фарба , в яку вскочив Лис Микита(І. Франко « Фарбований лис»).12. Сфотографуйте те, що на думку багатого брата було милішим над усе («Мудра дівчина»).
Номер слайду 11
Перевірити відповідіфотоквесту ви можете за QR кодом.