Фрагмент методичного засідання. Форма проведення «Аукціон»
(Учасники аукціону презентують свій інтерактивний метод навчання , пропонують його «придбати» . «Купівля» відбувається за допомогою фішок відповідного кольору.)
Презентація . Метод «Дискусія»
Сучасна школа дарма часу не гає, мовленнєві здібності учнів стрімко розвиває.
Метод дискусії комунікативні навички тренує, результати формування здібностей особистості демонструє.
Вживають діти фрази «На мою думку…», « Я вважаю…»,
У даних висловлюваннях дискусія коректними бути навчає.
Ввічливо ствердити і заперечити – наука не проста,
Та мовленнєва компетенція в цьому учням допомога.
Підготовка до дискусії така:
Аргументи й докази заздалегідь відшукайте,
Висновки обговорення проблемного питання активно надайте,
Та про регламент промови теж пам’ятайте.
Вести дискусію наразі почнемо та інтерв’ю у присутніх візьмемо.
В моїй особі вбачайте кореспондента, який чекає на вдячного респондента.
Дозвольте розпочати опитування з вас, шановна……
Як ви вважаєте, чи актуальним був аукціон?
Відповідь, дайте , будь ласка, для газети «Методичні новини»
В інтерактивний мікрофон.
(Лунає відповідь)
Дякую!
Шановна…. ! Вибір - нелегка справа. Поясніть , будь ласка, що саме спонукало вас до купівлі одного з трьох методів у попередніх лотах?
Дякую за вичерпну відповідь!
Наступне питання адресоване вам, шановний….. Як ви гадаєте,аукціон досяг своєї мети сьогодні?
Красно дякую!
І нарешті, питання , яке неодмінно зацікавить читачів. Шановна…., що ви очікували від зустрічі, чи здійснились ваші сподівання?
Ось і маю у доробку справжній ексклюзив,пощастило, що зібрався дружний, творчий колектив.
Метод дискусії , шановні, придбайте,
Жовту фішку під номером 3 активно , будь ласка, обирайте!