Фрагмент міні-підручника з математики 5 клас з теми: «Розв’язання рівнянь»

Про матеріал
Фрагмент міні-підручника з математики 5 клас з теми: «Розв’язання рівнянь» Мета: Узагальнити і систематизувати знання учнів про рівняння. Закріпити уміння застосовувати правила у процессі виконання вправ. Формувати навички самостійної роботи. Розширювати світогляд. Виховувати пізнавальний інтерес до предмету. Виховувати любов до малої батьківщини Тип-уроку: урок-подорож. Форми роботи: інтерактивні форми («Лови помилку», «Продовж речення», «Лото») Обладнання: комп'ютер, інтерактивна презентація, міні-підручники
Перегляд файлу

Фрагмент міні-підручника

             «Розв’язання рівнянь» (5 клас)

Який у вас настрій?

 

 

 

 

 

Згадай!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Спробуй дописати!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Все ж таки,  знайди помилку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Яка краса!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Взаємо-перевірка

 

 Постав оцінку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вдалого полювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Постав  оцінку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Постав  оцінку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Поміркуй!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Подумай!

Вчитель: Патрушева В.О.

             Щоб берегти землю, природу,
                       Треба її полюбити,
             Щоб полюбити, треба пізнати.
       Пізнавши – неможливо не полюбити.
                                                       М. Пришвін

 

 

Як називаються компоненти при

 

 

 

 

 

 

 

      додаванні             відніманні         відніманні

 

 

 

 

 

Розв'язати рівняння – означає знайти всі його _______________

_____________________________________________________________

 

Щоб знайти невідомий доданок, необхідно  ____________________

_____________________________________________________________

 

Щоб знайти невідоме зменшуване, необхідно ___________________

_____________________________________________________________

 

Щоб знайти невідомий від’ємник, необхідно ___________________

_____________________________________________________________

 

 

«Лови помилку»

 

У нашу  подорож ми рушаємо на 

автобусі, але для того, щоб в нього  

сісти, необхідно придбати квиток, 

розв’язавши завдання «Лови помилку»

 

Перевір, чи правильно розв’язані

рівняння. Якщо знайдеш помилку,

виправ її.

а) в-215=15;     б) х+315=887;         в) 371-у=37;
   в=215-15;             х=887-315;            у=371+37;      
   в=200                 х=572                 у=408

______________         ______________       ______________

______________         ______________       ______________

 

 

Друзі, дивіться! Ми під’їхали до лугу,

усіяного жовтими квітами. Це лікарська

рослина, відома як народний засіб від  

застуди та запалення.

 

Щоб дізнатися його назву, необхідно  

розв’язати наступні рівняння.

(кожне завдання - 1 бал)

 

1)  х+37=85   5)  603+х=603

2)  у – 42 =17       6)  317-у=19

3)  117+х=289       7)  х-115=67

4)  213–х=69   8)  73+х=129

 

 

І

Й

Р

І

Б

В

З

О

1

17

52

63

112

49

102

48

47

2

60

16

25

58

11

59

37

35

3

172

203

104

173

406

189

182

170

4

145

271

144

282

184

156

163

147

5

1206

603

2

600

1200

1

16

0

6

299

198

336

300

298

341

302

150

7

183

48

19

182

214

52

79

181

8

201

56

79

57

202

178

60

44

 

В нас вийшла рослина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                   На цьому лузі ми не тільки можемо побачити

                   квіти, але й метеликів, які запилюють їх.

               Допоможемо кожному метелику знайти свою квітку.                       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(х-348)+159=601      957 - (х+336)=428      (х-259)-68=382

________________      _________________     _________________

________________      _________________     _________________

________________      _________________     _________________

 

   Кожне завдання оцінюється у 2 бали    

 

 

ЗарядкаФізкультхвилинка

         Встаньте, діти, посміхніться,

            Землі нашій поколоніться

           За щасливий день вчорашній.

             І до сонця потягніться.

             В різні боки нахиліться.

              Веретеном покрутіться.

          Раз присядьте, два присядьте.

              І за парти тихо сядьте.

 

           Наша подорож по заповідних місцях триває.

           Наближаємося до цікавих птахів, яких називають

           безпомилковим «упорядником» прогнозу на літо.

 

 

 

       1)(148+245)-45=…             2) 843-(154+243)=…

       ________________              _________________

       ________________              _________________

       ________________              _________________

       ________________              _________________

 

   3)(473+132)-173=…       4) 894-(394+148)=…

   ________________      _________________

   ________________      _________________

   ________________      _________________

   ________________      _________________

 

Кожне завдання по 1 балу

 

 

Ми підходимо до вольєрів з хижаками. Як

відомо, ЛЕВ – цар звірів, а МАТЕМАТИКА–

цариця наук, и це звання заслужене.

Знаєте скілько важить лев?

 

Зараз перевіримо, хто з вас був близьким до істини.

Дізнаємося, розв’язавши задачу.

Задача (2 бали).  Якщо до задуманого числа додати 270 та від утвореної суми відняти 175, то вийде 345. Знайдіть задумане число.

Розв’язання:  ___________________________________________________

_____________________________________________________________

_____________________________________________________________

_____________________________________________________________

_____________________________________________________________

_____________________________________________________________

 

Серед  тварин багато рекордсменів. Наш

наступний герой – найбільша наземна тварина

Чи здогадалися, про кого йде мова?

Ця наземна тварина – це африканський

слон. А ви знаєте висоту слона?

 

Дізнатися висоту слона ми зможемо, якщо

складемо й розв'яжемо рівняння за

запропанованою схемою (2 бали).

          

                                      ________________________

                                      ________________________

                                      ________________________

                                      ________________________

 

 

 

 

 

__________ см – висота слона.

 

Переведіть у метри ___________________

 

 

 

 

 

Закінчивши нашу подорож, оцініть себе.

 

 

2-3

4-5

6-7

8-9

10-12

13-15

16-18

19-20

21-22

4 б.

5 б.

6 б.

7 б.

8 б.

9 б.

10 б.

11 б.

12 б.

 

 

Чи сподобалося вам? __________________________________________

 

З яким настроєм ви повернулися з подорожі?     

 

 

Встав вранці,

Вмився, привів себе в порядок -

І відразу ж приведи в порядок

                        свою планету

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

doc
Додано
20 січня 2021
Переглядів
321
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку