Фрагмент уроку для 1 класу з предмета «Я досліджую світ» з використанням інтелект-карти (ментальна карта) Тема тижня: «Світ техніки".

Про матеріал
Розповісти про види техніки, які допомагають у будівництві, обслуговуванні доріг, рятувальних робіт та при військових подіях.
Перегляд файлу

 

Фрагмент уроку для 1 класу з предмета «Я досліджую світ»

з використанням інтелект-карти (ментальна карта)

Тема тижня: «Світ техніки".

Орієнтовні / проблемні запитання:

• Що таке техніка?

 • Сучасні види техніки. Якими були їх попередники?

• Як техніка допомагає в побуті і якою вона буде в майбутньому?

  • Які види техніки використовує певна професія людей?

• Як «потоваришувати» з технікою?

• Яка роль роботів у житті людини?

 Цілі на тиждень:

1. Розповісти про види техніки, які допомагають людям.

2. Ознайомити учнів із процесом вирощування і збору врожаїв та видами сільськогосподарської техніки.

3. Ознайомити учнів із процесом будівництва та видами будівельної техніки.

 4. Розповісти про види спецтехніки та військової, ознайомити з алгоритмом використання деяких приладів.

5. Дослідити процес еволюції звичних технічних засобів та перспективи подальшого розвитку технічної галузі, зокрема роботехніки.

 Очікувані результати :

 Наприкінці тижня учні:

• оперують (додавання, віднімання, порівняння) числами в межах 10;

 • розпізнають види будівельної, сільськогосподарської, спецтехніки та військової техніки;

• розповідають про процеси будівництва будинків і доріг, вирощування і збору врожаю;

• розповідають про процес розвитку деяких сучасних технічних засобів;

 • розповідають про поточний розвиток роботехніки та її перспективи.

 

Тема уроку: «Розпізняння видів техніки за призначенням та застосуванням певною професією людей.»

Мета: Розповісти про види техніки, які допомагають у будівництві, обслуговуванні доріг, рятувальних робіт та при військових подіях.

Результати навчання: Наприкінці заняття учні: розпізнають види будівельної техніки; розповідають про процес будівництва будинків та ремонту доріг. Ознайомлені з видами спецтехніки та військової технікою. Можуть безпомилково назвати професії людей, які використовують техніку за призначенням.

Тип уроку: комбінований

Обладнання і матеріали: класна дошка і кольорова крейда або фліпчарт і фломастери. Комп’ютер, доступ до інтернету, мультимедійний проектор (бажано), набір картинок на тему: «Транспорт», Я досліджую світ., Т.Г. Гільберг– підручник для 1 класу закладів загальної середньої освіти, Київ. Генеза, 2018р., Я досліджую світ., з. В.Воронцова – посібник-практикум інтегрованого курсу для 1 класу закладів загальної середньої освіти, Київ. Видавництво «Алатон», 2018р., клей, ватман.

Що підготувати заздалегідь: Роздрукувати та розрізати набір картинок на тему: «Транспорт» (Додатки (1-2) для об'єднання у групи (не більше 5-ти дітей в одній групі) та для роботи у групах), підготувати  Q-коди для  перегляду уривків навчальних мультфільмів (програми) про певні професії та технікою якою користуються  люди, презентацію.

Рекомендації щодо організації освітнього простору: Ранкове коло, підсумкові завдання виконують у загальному колі: всі сидять на стільчиках або стоять. Решту вправ теж можна проводити в колі або за столами (на розсуд учителя).

 

Хід фрагменту:

І. Етап повідомлення теми уроку, мотивація навчальної діяльності.

Ранкова зустріч.  Привітання.

Фонетична вправа «Встав у чистомовку пропущене слово-назву техніки».

ІІ. Етап узагальнення вивченого матеріалу.

Примітка: до роботи з інтелект-картою вчитель повертається після роботи з підручником, під час узагальнення вивченого. Заповнення карти  проходить у вигляді бесіди. Відповіді, дані дітьми на запитання вчителя, розташовуються  на карту

  • Діти, розгадайте ребус 

 

  • Погляньте на карту і скажіть, чим вона незвична.

 

 

  • Як гадаєте, про що будемо говорити сьогодні на уроці?

Яким професіям дорослих притаманні ці атребути? Гра  «Відгадай?»

 

 

  • https://www.utkonos.ru/resample/450x450q95/images/photo/3318/3318067H.jpg?mtime=5893687bУ вас на партах лежить конверт з зірочками. Прочитайте, що написано на ньому.

 

  • Не заглядаючи в конверт, кожен візьміть собі зірочку. (В конверті лежать помаранчева, блакитна, червона, зелена зірочки).
  • Об’єднайтеся в групи за кольором зірки.
  • Для отримання задоволення від роботи та гарного результату, давайте пригадаємо правила роботи в групах.
  • Подумайте, яку професію може символізувати ваш колір.
  • Спікери команд, оберіть аркуш паперу з відповідною частиною карти.

 

 

(Аркуш майбутньої інтелект-карти розрізається на чотири частини. Кожна група працює лише з однією частиною).

  • В конверті «професії» знайдіть назви вашої професії та наклейте в позначеному синім прямокутником місці. (Завдання для дітей в групах, які вже вміють читати)

 

  • Щоб дізнатись наступне завдання, розгадайте ще один ребус.

 

 

  • Яку техніку ви зустрічаєте на вулицях міста та за межами нашого міста?
  • За Q-кодом перегляньте уривок навчального мультфільму (програми) про свою професію та якою технікою користуються  люди. Та підготуйтесь виконати наступне завдання.

 

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=QYje_ajopO8

https://www.youtube.com/watch?v=rl9dE1c6UC8

https://www.youtube.com/watch?v=lAQiAOTNp0I

https://www.youtube.com/watch?v=KEmeatAAhLM

  • З конверта «Техніка» виберіть картинки із зображеннями техніки, яка підходе вашій професії.
  • Розділіть ваші варіанти техніки за різновидами (наземний транспорт, повітряний транспорт та водний транспорт). Та приклейте свої зразки на карту.
  • Хто може пояснити значення « Роботи –помічники майбутнього»?
  • Фантазування щодо техніки майбутнього. Гра «Я - конструктор».  Із запропанованих варіантів потрібно вибрати більш відповідного робота та приклеїти поруч із сучасною технікою, якою користується певна професія.

 

  • Проведення фізкультхвилинки «Robot Dance (Танець робота)

https://www.youtube.com/watch?v=dOnDFDJA9D4

 

  • Завершивши роботу, підготуйте розповідь про свою професію та техніку якою користується певна категорія людей.

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Підведення підсумків. Зворотній зв’язок. Рефлексія. Релаксація.

 

Примітка: карта залишається на дошці до завершення уроку, учні звертаються до неї на етапі рефлексії, розповідаючи вчителю, що запам’ятали на уроці.

 

docx
Додано
9 грудня 2021
Переглядів
742
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку