Фрагмент уроку фізичної культури з елементами інтеграції з основ здоров'я у 4 класі

Про матеріал

Одним з напрямів методичного збагачення уроків є проведення їх на основі інтеграції змісту, відібраного з кількох предметів і об'єднаного навколо однієї теми.. Це об'єднання має на меті інформаційне й емоційне збагачення сприймання, мислення і почуттів учнів завдяки залученню цікавого матеріалу, що дає змогу з різних сторін пізнати якесь явище, поняття, досягти цілісності знань.

Перегляд файлу

                    Фрагмент уроку фізичної культури з елементами інтеграції

                                                з основ  здоровя в 4 класі (до 15 хв)

Завдання  уроку:

1)навчати техніці ведення м’яча у русі;

2)вдосконалювати способи пересувань на майданчику;

3)розвивати спритність, швидкісно-силові якості;

4)повторити основні правила пожежної безпеки;

5)виховувати повагу до професії пожежника.

Місце проведення: спортивний зал.                                                                      Інвентар: м’ячі баскетбольні, обручі, фішки, навчальні картки, звукові колонки.

                                                     ХІД УРОКУ

№ п/п

Зміст навчального матеріалу

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

 

                              І. Підготовча частина (3 хв)

  1.  

Під звуки сирени пожежної машини діти заходять до спортивної зали. Шикування в одну шеренгу. Повідомлення завдань уроку.

 

30 с

Перевірити стан спортивної форми

  1.  
  • Діти, який сигнал ви щойно почули? Щоб ніколи в нашому житті не чути такого тривожного сигналу, сьогодні на уроці ми не тільки будемо навчатися веденню мяча у русі, а й пригадаємо основні правила пожежної безпеки.

30 с

 

     3.

Стройові підготовчі різновиди ходьби, переміщення приставним кроком, біг, ходьба.

1 хв

 

 

Чітко виконувати команди

 

     4.

Ведення мяча.

  • Я називаю різні трицифрові числа, на номер виклику пожежної служби, який ви знаєте, взяти мяч в руки.

1 хв

За командою вчителя. Дистанція 1,5 м

 

                         ІІ. Основна частина (10 хв)

5.

Естафета 1.Станція «Розумники».

Ведення мяча між фішками до стільця. Вибрати  картку з назвою предмета, від якого може спалахнути пожежа. Покласти картку в круг, ведення мяча назад, передача наступному гравцеві. Виграє команда, яке вибере усі правильні відповіді і першою закінчить гру.

3 хв

Клас поділити на дві команди

 

    6.

Естафета 2.Станція «Зелений патруль».

  • Часто люди, відпочиваючи на природі, залишають після себе багато сміття, або просто вивозять його не в спеціально відведене місце. Щоб у спекотний день не сталося самозагорання цього сміття, ми його зберемо і винесемо.

Дві команди за сигналом учителя починають збирати кубики («сміття») по 1 з кожного обруча у фішку, добігають до кінця, висипають у корзину для сміття і несуть фішку наступному гравцеві. Перемагає команда, яка швидше винесе все «сміття».

2 хв

 

 

За сигналом учителя

 

 

 

    7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    8.

Естафета 3. Станція «Загаси вогонь».

  • А коли сталося невелике загорання, його треба спробувати потушити  самому. Чим можна гасити вогонь?(Вода, пісок, земля, покривало ).

В кожній команді у ведучого 4 фішки. За сигналом розставити в кожний обруч по фішці – загасити вогонь. Добігти до лінії, повернутися назад – зібрати фішки, передати наступному учаснику.

  • Діти, а коли вам не вдалося загасити вогонь, що треба робити? (Викликати пожежників).

 Естафета 4. Станція «Виклик пожежників» .

По 4 учасники в команді. Стрибки на двох ногах до лінії. Виклик пожежників (діалог по телефону з 5 учасником з кожної команди).Виграє команда, яка закінчить першою.

2 хв    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 хв

Змагаються дві команди.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Руки  на поясі

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Заключна частина (2 хв )

9.

Шикування. Вправи на відновлення дихання.

1 хв

Концентрація уваги. У повільному темпі.

     10.

Підбиття підсумків фрагменту  уроку.

1 хв

Обов´язково відзначити найбільш старанних учнів.

 

docx
Додано
13 березня 2018
Переглядів
1102
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку