Мета: розширити, поглибити й закріпити знання дітей з природознавства, з читання, розвивати мислення, швидкість реакції, мовлення, виховувати товариськість, почуття взаємодопомоги і взаємоповаги, бажання перемагати.
Мета: розширити, поглибити й закріпити знання дітей з природознавства, з читання, розвивати мислення, швидкість реакції, мовлення, виховувати товариськість, почуття взаємодопомоги і взаємоповаги, бажання перемагати.
Обладнання: столи для станцій, спортивний майданчик, м’ячі, маршрутні листки, олівці.
Хід гри
Усі команди шикуються на майданчику. Кожна команда має свою назву, девіз та емблему.
Ведучий. Команди, рівняйсь, струнко. Командирам загонів приготуватися і здати рапорти про готовність до проведення гри-змагання «Таємний подарунок».
Командир. Команда, рівняйсь, струнко. Наш девіз (команда проговорює свій девіз, а командир підходить до ведучого і здає рапорт).
Ведучий. Вільно (після того як командири здадуть рапорти). Команди, рівняйсь, струнко. Слухай умови проведення гри. Усі команди отримують маршрутні листки з картами маршруту і завданнями. Ваша мета – пройти якомога швидше свій шлях і виконати всі завдання, набравши максимальну кількість балів. Кожна команда іде точно за своїм маршрутом. Командири отримайте свої маршрутні листки.
Командири отримують маршрутні листки. Ознайомлюють з ними команду і через дві хвилини за командою ведучого вирушають у путь.
Команди читають маршрутні листки біжать до станції. Виконавши завдання цієї станції, читають другий напис – дізнаються, куди бігти далі.
Маршрутний листок №1.
Прочитайте назви станцій, знайдіть на карті, а тоді вирушайте.
1 станція – «Казкова»
2 станція – «Спортивна»
3 станція – «Загадкова»
4 станція – «Музична»
5 станція – «Творча»
6 станція – «Шифрувальна»
7 станція – «Міркуй добре»
Маршрутний листок № 2
1 станція – «Міркуй добре»
2 станція – «Казкова»
3 станція – «Спортивна»
4 станція – «Загадкова»
5 станція – «Музична»
6 станція – «Творча»
7 станція – «Шифрувальна»
Маршрутний листок №3.
1 станція – «Шифрувальна»
2 станція – «Міркуй добре»
3 станція – «Казкова»
4 станція – «Спортивна»
5 станція – «Загадкова»
6 станція – «Музична»
7 станція – «Творча»
Маршрутний листок №4
1 станція – «Творча»
2 станція – «Шифрувальна»
3 станція – «Міркуй добре»
4 станція – «Казкова»
5 станція – «Спортивна»
6 станція – «Загадкова»
7 станція – «Музична»
Завдання, які виконуватимуть команди на кожній станції
Станція «Казкова»
Відгадай назву казки
Станція «Спортивна»
Гра-змагання «Побудуй міст»
Усі гравці загону шикуються в колону по одному. Командир з м’ячем у руках біжить до фінішної лінії і кидає м’яч наступному гравцеві, той, у свою чергу, біжить до лінії фінішу і кидає м’яч наступному. Коли всі гравці перетнуть фінішну лінію – гру закінчено.
Командир отримує подарунок і загін вирушає до наступної станції.
Станція «Музична»
Потрібно заспівати пісню всією командою
Станція «Загадкова»
Відгадай загадку.
Мию там, де брудно,
А купатись не люблю,
Бо від того худну. ( Мило )
І в повітрі, й на землі,
Та від цього не вмираю,
Тільки весело стрибаю. ( М’яч )
а випередити не можуть. ( Ноги )
А сама мовчить із роду. ( Книжка )
А сам з місця вік не сходить. (Міст)
А вдень спочиває,
Має круглі очі,
Бачить серед ночі. (Сова)
Аркуші біленькі.
В них ми вчимося писати,
І складати, й віднімати. ( Зошит )
Для неї онука гостинці несла.
Хто дівчинку ту по дорозі зустрів?
Як казка ця зветься? Хто б відповів? ( Червона Шапочка )
Як рушає полювати, не виходить зайчик з хати. ( Лисиця )
Дотепні запитання
Скільки всього на дубі яблук? ( На дубі яблука не ростуть )
Станція «Творча»
1.Вам потрібно продемонструвати, як іде людина:
- яка добре пообідала;
- у якої тисне взуття;
- яка невдало підфутболила цеглину;
- артист балету;
- канатоходець.
2.Мімікою і звуками зобразити:
- як вас облили супом в столовій;
- як ви входите удвох у вузькі двері .
3. Покажіть танець ( на вибір ):
- зі шваброю;
- зі стільцем;
- з чайником;
- з подушкою.
Станція «Міркуй добре»
1. Яка річка найстрашніша? ( Тигр )
2. Чи може страус назвати себе птахом? ( ні, тому що він не вміє говорити )
3. Що стоїть між вікном і дверима? (Буква « і» )
4. Що можна приготувати, але не можна з’їсти? ( уроки )
5. Що стане з зеленим м’ячиком, якщо він впаде в Жовте море? ( він намокне )
6. Якою рукою краще розмішувати чай? ( чай краще розмішувати ложкою )
7. Яким гребенем не можна зачісуватися? ( півнячими ) 8. Чоловік вів велику вантажівку, фари не горіли, місяця теж не було, ліхтарі вздовж дороги не світили. Жінка стала переходити дорогу перед машиною, але водій її не задавив. Як йому вдалося розгледіти її? (Був день )
9. На яке дерево сідає ворона під час дощу? ( на мокре )
10. Що можна побачити з заплющеними очима? ( сон )
11. До яких пір можна іти в ліс ? ( до середини – далі йдеш з лісу )
12. Чому корова лягає ? ( тому що не вміє сідати )
Станція «Шифрувальна»
АБВ ГГД ЕЄЖ
1 2 3
ЗИІ ЇЙК ЛМН
4 5 6
ОПР СТУ ФХЦ
7 8 9
ЧШЩ ЬЮЯ
0 Х
Відгадай зашифровані слова.
Документ, який захищає рослини і тварини:
0371761 56421
(Червона книга)
Вчитель фізичної культури:
Лучик Марина Олександрівна
м.Чернівці 2018 р.