Фізична культура
4 клас
Урок - тренінг
Тема: Фізична активність та харчування.
Мета: ознайомити учнів із складовими їжі та їх значенням для організму дитини; розвивати вміння та навички складати раціон харчування; виховувати бажання рости здоровими.
Навчальні завдання
Наприкінці заняття учні повинні:
Обладнання і матеріали: плакат з Фізкультуркіним, зошит «Спортивний клуб Фізкультуркіна», правила роботи на уроці (смайлики), м»яч, маркери, картки з продуктами , які містять вітаміни, плакат «Меню на тиждень», картки для об»єднання.
Хід уроку
І Вступна частина
Ось дзвінок нам дав сигнал –
Працювати час настав.
Тож і ми часу не гаймо,
Урок здоров»я починаймо.
Учні по черзі передають м»яч і говорять «Я – Тетянка, для мого організму корисно їсти …» (овочі, фрукти, м»ясо, …)
2) Правила роботи на уроці.
-Для того, щоб плідно працювати і краще засвоїти матеріал , давайте пригадаємо правила роботи на уроці. В цьому нам допоможе Фізкультуркін і Смайлики. (Вчитель демонструє Смайлики, діти називають правило).
Правила роботи на уроці:
- бути активними;
- уважно слухати;
- не перебивати;
- правило піднятої руки;
- допомагати один одному;
- посміхатися;
- радіти успіхам своїм та інших;
- вимкнути телефон.
-Ми повинні пам»ятать ці правила впродовж усього уроку.
ІІ Основна частина
(Щоб не хворіти, почуватися бадьорими, сильними і красивими)
-Ви зростаєте і розвиваєтесь. Також дуже багато рухаєтесь, тому ваш організм потребує поживних речовин більше, ніж організм ваших батьків чи інших дорослих, хоча вони і більші за вас. Але це не означає, що ви повинні їсти у двічі більше за них. Просто їжа повинна бути різноманітною: молоко, сир, яйця, м»ясо, риба, фрукти та овочі.
Обов»язково треба їсти яблука , моркву: в них багато вітамінів. Але, щоб зберегти міцне здоров»я, треба не просто споживати їжу. Харчуватися потрібно правильно, тобто дотримуватися гігієни, режиму харчування та обов»язково займатися спортом.
ІІІ Заключна частина
1)Зворотній зв»язок.
-Що найбільше сподобалось на уроці?
2) Прощання
Гра «Віночок бажань»
Учні стають у коло і по черзі кладуть руку на плече товаришеві і бажають… (здоров»я, гарного настрою,…)
Фізична культура
4 клас
Урок - тренінг
Тема: Фізична активність та харчування.
Мета: ознайомити учнів із складовими їжі та їх значенням для організму дитини; розвивати вміння та навички складати раціон харчування; виховувати бажання рости здоровими.
Навчальні завдання
Наприкінці заняття учні повинні:
Обладнання і матеріали: плакат з Фізкультуркіним, зошит «Спортивний клуб Фізкультуркіна», правила роботи на уроці (смайлики), м»яч, маркери, картки з продуктами , які містять вітаміни, плакат «Меню на тиждень», картки для об»єднання.
Хід уроку
І Вступна частина
Ось дзвінок нам дав сигнал –
Працювати час настав.
Тож і ми часу не гаймо,
Урок здоров»я починаймо.
Учні по черзі передають м»яч і говорять «Я – Тетянка, для мого організму корисно їсти …» (овочі, фрукти, м»ясо, …)
2) Правила роботи на уроці.
-Для того, щоб плідно працювати і краще засвоїти матеріал , давайте пригадаємо правила роботи на уроці. В цьому нам допоможе Фізкультуркін і Смайлики. (Вчитель демонструє Смайлики, діти називають правило).
Правила роботи на уроці:
- бути активними;
- уважно слухати;
- не перебивати;
- правило піднятої руки;
- допомагати один одному;
- посміхатися;
- радіти успіхам своїм та інших;
- вимкнути телефон.
-Ми повинні пам»ятать ці правила впродовж усього уроку.
ІІ Основна частина
(Відповіді учнів)
(Щоб не хворіти, почуватися бадьорими, сильними і красивими)
-Ви зростаєте і розвиваєтесь. Також дуже багато рухаєтесь, тому ваш організм потребує поживних речовин більше, ніж організм ваших батьків чи інших дорослих, хоча вони і більші за вас. Але це не означає, що ви повинні їсти у двічі більше за них. Просто їжа повинна бути різноманітною: молоко, сир, яйця, м»ясо, риба, фрукти та овочі.
Обов»язково треба їсти яблука , моркву: в них багато вітамінів. Але, щоб зберегти міцне здоров»я, треба не просто споживати їжу. Харчуватися потрібно правильно, тобто дотримуватися гігієни, режиму харчування та обов»язково займатися спортом.
Летить, летить по небу шар,
По небу шар летить,
Та знаємо ми, що шар оцей
Ніяк не відлетить.
Об»єднати учнів в 5 груп (понеділок, вівторок, середа, четвер, п»ятниця).
Кожна група на свій день складає меню з урахуванням усіх необхідних організму поживних речовин.
Презентація меню.
Учні стають один за одним, беруться за плечі. Рухаються за ведучим, пританцьовуючи і промовляючи «Чіпси, кетчуп, кока-кола».
Складання меню на тиждень, яке записується у зошит .
«Банан, лимон, апельсин»
(За командою вчителя, учні по черзі міняються місцями)
ІІІ Заключна частина
1)Зворотній зв»язок.
-Що найбільше сподобалось на уроці?
2) Прощання
Гра «Віночок бажань»
Учні стають у коло і по черзі кладуть руку на плече товаришеві і бажають… (здоров»я, гарного настрою,…)