Урок-тренінг з фізичної культури, 4 клас

Про матеріал

Фізична культура

4 клас

Урок - тренінг

Тема: Фізична активність та харчування.

Мета: ознайомити учнів із складовими їжі та їх значенням для організму дитини; розвивати вміння та навички складати раціон харчування; виховувати бажання рости здоровими.

Навчальні завдання

Наприкінці заняття учні повинні:

  • -відрізняти корисну їжу від шкідливої;
  • -самостійно складати свій раціон харчування.

Обладнання і матеріали: плакат з Фізкультуркіним, зошит «Спортивний клуб Фізкультуркіна», правила роботи на уроці (смайлики), м»яч, маркери, картки з продуктами , які містять вітаміни, плакат «Меню на тиждень», картки для об»єднання.

Хід уроку

І Вступна частина

Ось дзвінок нам дав сигнал –

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо,

Урок здоров»я починаймо.

  • 1)Знайомство

Учні по черзі передають м»яч і говорять «Я – Тетянка, для мого організму корисно їсти …» (овочі, фрукти, м»ясо, …)

2) Правила роботи на уроці.

-Для того, щоб плідно працювати і краще засвоїти матеріал , давайте пригадаємо правила роботи на уроці. В цьому нам допоможе Фізкультуркін і Смайлики. (Вчитель демонструє Смайлики, діти називають правило).

Правила роботи на уроці:

- бути активними;

- уважно слухати;

- не перебивати;

- правило піднятої руки;

- допомагати один одному;

- посміхатися;

- радіти успіхам своїм та інших;

- вимкнути телефон.

-Ми повинні пам»ятать ці правила впродовж усього уроку.

ІІ Основна частина

  • 1)Актуалізація знань учнів.
  • -З чого складається наша їжа? (Білки, жири, вуглеводи, вітаміни, мінеральні речовини)
  • -В яких продуктах є вітамін А? вітамін В? вітамін С? вітамін Д?
  • (Відповіді учнів)
  • 2)Повідомлення теми та мети уроку
  • -Сьогодні на уроці ми поговоримо про фізичну активність та харчування. Навчимося складати меню на тиждень.
  • 3)Мотивація навчальної діяльності.
  • -Для чого нам потрібні знання про те, як правильно харчуватися?

(Щоб не хворіти, почуватися бадьорими, сильними і красивими)

  • 4)Вивчення нового матеріалу.

-Ви зростаєте і розвиваєтесь. Також дуже багато рухаєтесь, тому ваш організм потребує поживних речовин більше, ніж організм ваших батьків чи інших дорослих, хоча вони і більші за вас. Але це не означає, що ви повинні їсти у двічі більше за них. Просто їжа повинна бути різноманітною: молоко, сир, яйця, м»ясо, риба, фрукти та овочі.

Обов»язково треба їсти яблука , моркву: в них багато вітамінів. Але, щоб зберегти міцне здоров»я, треба не просто споживати їжу. Харчуватися потрібно правильно, тобто дотримуватися гігієни, режиму харчування та обов»язково займатися спортом.

  • 5)Фізкультхвилинка . Рухавка «Летить по небу шар»
  • Летить, летить по небу шар,
  • По небу шар летить,
  • Та знаємо ми, що шар оцей
  • Ніяк не відлетить.
  • 6)Робота в групах
  • Об»єднати учнів в 5 груп (понеділок, вівторок, середа, четвер, п»ятниця).
  • Кожна група на свій день складає меню з урахуванням усіх необхідних організму поживних речовин.
  • Презентація меню.
  • 7)Фізкультхвилинка. Рухавка «Заборонений продукт»
  • Учні стають один за одним, беруться за плечі. Рухаються за ведучим, пританцьовуючи і промовляючи «Чіпси, кетчуп, кока-кола».
  • 8)Робота в зошитах.
  • Складання меню на тиждень, яке записується у зошит .
  • 9)Фізкультхвилинка «Фруктовий коктейль»
  • «Банан, лимон, апельсин»
  • (За командою вчителя, учні по черзі міняються місцями)

ІІІ Заключна частина

1)Зворотній зв»язок.

-Що найбільше сподобалось на уроці?

2) Прощання

Гра «Віночок бажань»

Учні стають у коло і по черзі кладуть руку на плече товаришеві і бажають… (здоров»я, гарного настрою,…)

  • -Діти, запам»ятайте! Нема більшого багатства, як ваше здоров»я. На радість всім – і тату, й мамі ростіть усі здорові й гарні.
Перегляд файлу

Фізична культура          

4  клас

Урок - тренінг

Тема: Фізична активність та харчування.

Мета: ознайомити учнів із складовими їжі та їх  значенням для організму дитини; розвивати вміння та навички складати раціон харчування; виховувати  бажання рости здоровими.

Навчальні завдання

Наприкінці заняття учні повинні:

  • відрізняти корисну їжу від шкідливої;
  • самостійно складати свій раціон харчування.

Обладнання і матеріали: плакат з Фізкультуркіним, зошит «Спортивний клуб Фізкультуркіна», правила роботи на уроці (смайлики), м»яч, маркери, картки з продуктами , які містять вітаміни, плакат «Меню на тиждень», картки для об»єднання.

 

Хід уроку

 

І Вступна частина

Ось дзвінок нам дав сигнал –

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо,

Урок здоров»я починаймо.

 

  1. Знайомство

Учні по черзі передають м»яч  і говорять  «Я – Тетянка, для мого організму корисно їсти …» (овочі, фрукти, м»ясо, …)

 

2) Правила роботи на уроці.

-Для того, щоб плідно працювати і краще засвоїти матеріал , давайте пригадаємо правила роботи на уроці. В цьому нам допоможе Фізкультуркін і Смайлики. (Вчитель демонструє Смайлики,  діти називають правило).

       Правила роботи на уроці:

- бути активними; Картинки по запросу картинка смайлики

-  уважно слухати; Похожее изображение

- не перебивати; Картинки по запросу картинка смайлики

- правило піднятої руки;  Картинки по запросу картинка смайлик поднимает руку

- допомагати один одному;  Картинки по запросу картинка смайлик поднимает руку

- посміхатися; Картинки по запросу фото смайлики

- радіти успіхам своїм та інших; Картинки по запросу картинка смайлики

-  вимкнути телефон.     Картинки по запросу фото смайлики

-Ми повинні пам»ятать ці правила впродовж усього уроку.

 

ІІ Основна частина

  1. Актуалізація знань учнів.
  • З чого складається наша їжа? (Білки, жири, вуглеводи, вітаміни, мінеральні речовини)
  • В яких продуктах є вітамін А? вітамін В? вітамін С? вітамін Д?

(Відповіді учнів)

 

  1. Повідомлення теми та мети уроку
  • Сьогодні на уроці ми поговоримо про фізичну активність та харчування. Навчимося складати меню на тиждень.

 

  1. Мотивація навчальної діяльності.
  • Для чого нам потрібні знання про те, як правильно харчуватися?

(Щоб не хворіти, почуватися бадьорими, сильними і красивими)

 

  1. Вивчення нового матеріалу.

-Ви зростаєте і розвиваєтесь. Також дуже багато рухаєтесь, тому ваш організм потребує поживних речовин більше, ніж організм ваших батьків чи інших дорослих, хоча вони і більші за вас. Але це не означає, що ви повинні їсти у двічі більше за них. Просто їжа повинна бути різноманітною: молоко, сир, яйця, м»ясо, риба, фрукти та овочі.

Обов»язково треба їсти яблука , моркву: в них багато вітамінів. Але, щоб зберегти  міцне здоров»я, треба не просто споживати їжу. Харчуватися потрібно правильно, тобто дотримуватися гігієни, режиму                     харчування та обов»язково займатися  спортом.

 

  1. Фізкультхвилинка . Рухавка «Летить по небу шар»

Летить, летить по небу шар,

По небу шар летить,

Та знаємо ми, що шар оцей

Ніяк не відлетить.

 

  1. Робота в групах

Об»єднати учнів в 5 груп (понеділок, вівторок, середа, четвер, п»ятниця).

Кожна група на свій день складає меню з урахуванням усіх необхідних організму поживних речовин.

Презентація меню.

 

  1. Фізкультхвилинка. Рухавка «Заборонений продукт»

Учні стають один за одним, беруться за плечі. Рухаються за ведучим, пританцьовуючи і промовляючи «Чіпси, кетчуп, кока-кола».

 

  1. Робота в зошитах.

Складання меню на тиждень, яке записується у зошит .

 

  1. Фізкультхвилинка  «Фруктовий коктейль»

«Банан, лимон, апельсин»

(За командою вчителя, учні по черзі міняються місцями)

 

ІІІ Заключна частина

1)Зворотній зв»язок.

-Що найбільше сподобалось на уроці?

 

2) Прощання

Гра «Віночок бажань»

Учні стають у коло і по черзі кладуть руку на плече товаришеві і бажають… (здоров»я, гарного настрою,…)

  • Діти, запам»ятайте! Нема більшого багатства, як ваше здоров»я. На радість всім – і тату, й мамі ростіть усі здорові  й гарні.
docx
Додано
2 липня 2018
Переглядів
2050
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку