ФЕСТИВАЛЬ НУШ. ДОСВІД.
Фрагмент уроку.
Тема: Інтерактивні методи навчання на уроках музичного мистецтва.
Клас: 2
Хід заняття
І. Організаційний момент – 2 хв.
_Погляньте на нотки, які знаходяться у вас на столі. Виберіть ту, яка відповідає вашому настрою:
1.ЧЕРВОНА- сумний, незадоволений;
2.ЗЕЛЕНА-спокійний, врівноважений;
3.БЛАКИТНА- радісний, піднесений.
_Сподіваюсь, що ваш настрій в ході нашого заняття стане ще кращим. Розпочинаємо.
ІІ. Визначення теми. – 4 хв
_Тему уроку, ми зможемо розкрити, тоді коли ви розшифруєте слова, змінивши цифри на літери, що зображені на картках на столі.
_Вірно. НОТА. МУЗИКА. Так звучить тема нашого уроку.
_З нотами ми вже знайомились. Тому пропоную вам пригадати матеріал минулого уроку розгадавши загадки. Хто перший правильно відгадує нотку, виходить до дошки.
Загадки про ноти
На лінійці додатковій
Влаштувалася чудово.
Тут немов її гніздо.
Відгадали – нота (До)!
Під першою лінійкою
Співає пісню дзвінко
Про нове і про старе.
Це, звичайно, нота (Ре)!
На лінійку першу всілась
І співати заходилась:
«Дуже зручно тут мені!»
Відгадали? Нота (Мі)!
Між лінійками присіла
І усіх розвеселила.
Її пісня не стиха.
Це, звичайно, нота (Фа)!
На лінійці другій
Живе Ключа подруга.
Їй представитись дозволь:
Це, звичайно, нота (Соль)!
Між Соль і Сі стоїть вона,
Ця нота ніжна, чарівна.
Чути спів її здаля.
Відгадали? Нота (Ля)!
Гаму До мажор вінчає
І високий голос має.
Знають тут її усі.
Це, звичайно, нота (Сі)!
_Ви отримали медальки –нотки. Зараз під музику ви танцюєте, рухаєтесь, а по закінченню мелодії вам необхідно в правильній послідовності вишикуватись, як нотки на нотному стані. 3хв.
ІІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА 10 хв.
_Чи однакові за тривалістю звуки в мелодіях?
(Ні,різні)
_Ми з вами вже знаємо, що звуки в музиці бувають :тихі та голосні, високі та низькі, а також вони є довгі - ТА, короткі ТІ-ТІ.
Давайте пригадаємо та викладемо довгий та короткий звук із цеглинок лего дивлячись на ритмічний малюнок на дошці.
(Нагадую, довгий звук ми викладаємо вертикально, а короткий –горизонтально.)
Викладають ритмічний малюнок, вистукують ритм.
На дошці прикріплені осінні листочки –такти.
_Зараз прошу вас, трошки розвантажитись. Час ритмічного шумового оркестру.
Оберіть музичний інструмент до вподоби. Слідкуйте за інструкцією на навчальному відео.
Уважно слухайте мелодію.
(звучить мелодія ,на відео вказані музичні інструменти)
ІV. Заключна частина. 10 хв.
_ Музика відіграє в нашому житті величезну роль . Вона надихає і заспокоює, розважає і надає урочистості важливим моментам, допомагає налаштуватися на потрібний лад і висловити щось, що нас надихає або турбує. Тому ми з таким захопленням не тільки слухаємо музику, але і говоримо про неї, ділимося враженнями, улюбленими композиціями, радимо що послухати.
_Пропоную вам прослухати мелодію та перенести все ,що вам відчулось у слуханні музики, за допомогою цікавої методики.
_На аркуш паперу нанесіть повітряний пластилін, втираючи його на папір. На прикінці уроку, організуємо художню галерею ваших робіт.
(звучить мелодія )
V.Прощання.
_Презентують свої картини…
_Розкажіть які емоції ви відчули слухаючи музику?
_Дякую за увагу!
_Ви молодці!