22 серпня о 18:00Вебінар: Як зробити урок цікавим: перевірені лайфхаки

Фрагмент уроку з англійської мови в 3 класі по темі: "Seasons"

Про матеріал

План-конспект уроку (фрагмент) з англійської мови для 3 класу по темі "Пори року", Конспект підійде для загальноосвітніх навчальних закладів, за підручником Карпюк О. Д.

Перегляд файлу

 

 

Конспект уроку(фрагмент) з англійської мови в 3 класі по темі: "Seasons" ("Пори року»)

Мета уроку: повторення пройденого матеріалу і введення нової лексики по темі: "Пори року"; її первинне закріплення в мові.

Тип уроку: комбінований

Завдання уроку:

1. Освітній аспект:

- сприяти розвитку практичного володіння англійською мовою;

- створити умови для формування навичок говоріння і читання.

2. Розвиваючий аспект:

- створити умови для розвитку пам'яті, уяви, здатності до розподілу уваги, вміння слухати, аналізувати, зіставляти.

3. Виховний аспект:

- виховувати шанобливе ставлення один до одного при роботі в колективі;

- формувати потреби і здібності до співпраці;

- створити умови для формування здатності до критичного мислення.

3.Оснащення: мультимедійний проектор, комп'ютер або ноутбук, екран або інтерактивна дошка.

Основні етапи уроку:

1. Організаційний момент. Введення в мовне середовище. Фонетична зарядка.

2. Закріплення пройденого матеріалу.

3. Ознайомлення з темою уроку. Постановка його цілей і завдань.

4. Первинне закріплення вивченої теми.

5. Підведення підсумків. Домашнє завдання.

 

 

 

1. Організаційний момент:

Хід уроку:

2. Фонетична зарядка:

Today I want to tell you a new story about Tiny:

Тайни любить усі пори року. Взимку він любить кататися на ковзанах на озері. Коли він замерзає, то намагається зігріти руки диханням: [w] – [w] – [w]: well, welcome, white winter. Взимку Тайні любить повторювати: "Well, welcome white winter!» ( хорове відпрацювання «учитель – клас – учень»). Настає весна, ліс оживає від співу птахів: [ŋ] – [ŋ] – [ŋ]: sing, spring, pink, morning. «Morning! Sing! It's spring!» - звертається до Тайни птахам ( хорове відпрацювання «учитель – клас – учень»). Влітку Тайни запрошує своїх друзів в гості: [ʌ] – [ʌ] – [ʌ]: «Summer!Come to the country! Run and have fun!» ( хорове відпрацювання «учитель – клас – учень»). Восени Тайні любить гуляти по лісі і милуватися різнокольоровими деревами. Він з подивом і цікавістю розглядає ошатні дерева: [:] – [:] - [:] : walk, draw, watch, autumn. «Walk! Watch! Draw autumn!» (хоровае відпрацювання «учитель – клас – учень»). Давайте тепер всі разом ще раз хором повторимо, що любить говорити Тайні в різну пору року.

Very good! Well done!

3. Ознайомлення з темою уроку. Постановка його цілей і завдань:

Т: But what happened? We can't go on at our lesson. There is a lock, isn't it? Але що сталося? Двері в країну знань закриті на ключ. What shall we do? Dear children, let's try to guess the topic of our lesson. Let's try! Я думаю, ми повинні здогадатися про тему нашого уроку. Давайте спробуємо!

Children, look at the board. You can see many new pictures. Хлопці, подивіться на дошку. Ви бачите нові картинки.

Дивлячись на ілюстрації здогадайтеся, що позначають слова. Хлопці, у вас було багато варіантів відповіді, що позначають слова.

So, let's read and translate these words. Match the pictures with these English expressions. (Take off-Touch down) (робота на дошці)

Well done! Хлопці, скажіть на яку тему ці слова? (про пори року) Якщо ви правильно назвете тему нашого уроку заграє музика і відкриє нам шлях.

 

Well done! You are right! Today we are going to speak about the seasons. We have a lot of things to do.

4. Let's listen to the song about the seasons:

Spring is green,

Winter is white,

Autumn is yellow,

Summer is bright

(хорове відпрацювання в режимі " учитель-клас-учень, далі цей вірш читають два-три учні)

5. T: Now you will have the special task. You must continue and finish the sentences. We will use Round Table. Я даю вам завдання , а ви по черзі подумайте, запишіть свою відповідь і передайте завдання однокласнику.

Spring come after........

Summer comes after.....

Autumn comes after……

Winter comes after.....

Keys: winter, spring, summer, autumn.

6. Далі учні тренуються в діалогічному мовленні.We will use Single Round Robin. (Задає питання, учні по черзі відповідають)

Example:

Pupil 1: Do you like winter?

Pupil 2: Yes, I do. / No, I don't.

Pupil 1: Why do you like winter?

Pupil 2: I can ski and skate.

7. Первинне закріплення вивченої теми.

Т: Отже, давайте розповімо про те, що ми можемо робити в різнупору року.

 Але до цього давайте згадаємо наші розваги.Quiz-Quiz-Trade.(Картки зі словами - розвагами на знання перекладу та актуалізації вивченоїлексики).

8. T: Think and say what season you like, say what you can do in this season. Timed –Pair-Share

9. Підведення підсумків.

T: What did you know in our lesson? Did you like it? Round Robin.(учні відповідають  на поставлене запитання по колу, а потім з інших груп).

Now we will use the structure Parking. Прикріпіть смайлик на дошці, що показує ваш настрій після уроку.

docx
До підручника
Англійська мова для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови 3 клас (Ростоцька М. Є., Карпюк О. Д.)
Додано
24 листопада 2018
Переглядів
767
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку