Даний матеріал містить фрагмент уроку з української мови для 4 класу з використанням методики застосування самооцінювання та взаємооцінювання учнями результатів навчання. Тема «Правильна вимова та написання ненаголошених голосних [е], [и] в корені слова».
Українська мова та читання: підручн. для 4 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) Ч.1 Кравцова Н., 2021. Ст. 25, вправа 71.
«Методика застосування самооцінювання та взаємооцінювання учнями 4 класу результатів навчання»
Предмет (програма) УКРАЇНСЬКА МОВА (Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти 3 – 4 класи розроблена під керівництвом О.Я. Савченко, від 12.08.2022 № 743)
Тема «Правильна вимова та написання ненаголошених голосних [е], [и] в корені слова»
Очікувані результати (з програми) з індексами:
висловлює власне ставлення до усного повідомлення [4 МОВ 1.5];
обґрунтовує своє ставлення до почутого, спираючись на набуті знання, власний досвід [4 МОВ 1.5];
дотримується правил вимовляння слів з ненаголошеними голосними [е], [и] [4 МОВ 4.1].
Ключові компетентності - вільне володіння державною мовою, що передбачає усно і письмово висловлювати свої думки; навчання впродовж життя; інноваційність, екологічна компетентність.
Наскрізні вміння – читання з розумінням, уміння висловлювати власну думку усно і письмово, критичне та системне мислення.
Українська мова та читання: підручн. для 4 класу закладів заг. сер. освіти (у 2-х частинах) Ч.1 Кравцова Н., 2021.
Ст. 25, вправа 71.
№ з/п |
Навичка, яку потрібно сформувати/виміряти (операційний опис очікуваного результату) |
Завдання (з підручника або складене) |
Оцінка-коментар (текст вербальної оцінки) |
Інструмент/техніка для зворотного зв’язку (самооцінювання/ взаємооцінювання) |
1. |
Навичка усного мовлення, навичка якісного письма. - Висловлює власне ставлення та вирішення проблеми на основі власного життєвого досвіду; - висловлює та аргументує свою позицію.
- Дотримується правила вимовляння слів з ненаголошеними [е], [и] в корені слова; - знаходить слова в орфографічному словнику.
|
Українська мова та читання: підручн. для 4 класу закладів заг. сер. освіти (у 2-х частинах) Ч.1 Кравцова Н., 2021. Ст. 25, вправа 71.
|
Обговорення за змістом вправи. Початковий рівень. - Дякую, що ти відтворив інформацію з вправи. А з моєю допомогою спробував навести приклад. Наступного разу вийде краще. Середній рівень. - Спробуй ще раз прочитати текст. Після моєї допомоги – роботи у довіднику, спробуй поділитися інформацією. - Не переживай, у тебе все вийде. Достатній рівень. - Цілком слушна думка. - Ти добре розумієш проблему та з незначною допомогою пояснив шляхи усунення проблеми. Високий рівень. - Дякую за змістовну думку. Ти вдало обґрунтував способи взаємодії людини з неживою природою, та навів свої приклади.
Списування та пояснення орфограм. Початковий рівень. - Уважно перевір з підручника завдання. - Не поспішай. - Ось у цих словах сховалась помилка, вказую на помилки. - Тобі є над чим працювати. Давай разом зі мною виконаємо це завдання. А наступного разу ти спробуєш сам. Середній рівень. - Перечитай, спробуй відшукати помилки. - Ти справився, але після моєї допомоги – результат вже кращий. - Тому ще раз повтори правило написання слів з ненаголошеними [е], [и]. Достатній рівень. - Дякую, тобі підкорилося це завдання після незначної моєї допомоги у доборі перевірних слів з ненаголошеними [е], [и]. - Ти маєш успіхи на заключному етапі уроку. Високий рівень. - Бездоганно виконана робота. Ти працював самостійно. Дуже вдало пояснив власний вибір написання слів з ненаголошеними [е], [и]. - Я вражена твоєю самостійністю та доведенням написання слів з опорою на правило.
|
Взаємооцінювання
Самооцінювання
Взаємооцінювання
|