Фрагмент заняття мистецької студії
Тема «Дивовижна крапка»
І. Доброго дня. Привітайтеся будь-ласка до наших гостей, посміхніться одне одному. Ви готові до заняття? Молодці.
Сьогодні ми постараємось завершити наші роботи ;над якими ми почали працювати на минулих заняттях. У нас є дві групи, які будуть виконувати різні види діяльності: малювати, ліпити і клеїти.
Тему заняття я повідомлю трошки пізніше, після того як ми звернемо увагу на фотокопії художніх картин, (відкриваю відеоряд картин).
Скажіть ,що незвичайного ви помітили в цих роботах?
Так. ці роботи виконані в крапковій манері. За допомогою дрібних крапок чи мазками створені ці картини без жодних ліній.
Художники назвали цю техніку пуантилізмом, пуант по французьки - крапка. А художників ,які працюють в цій манері називають імпресіоністами.
Сьогодні ми попробуємо попрацювати в цій манері.
Ви створили той чудові роботи, але тут немає однієї деталі. Якої .ми зараз дізнаємось. Відгадайте загадку.(загадка про веселку)
Молодці. А хто пам'ятає які кольори веселки?
Добре, (демонструю відеоряд малюнків веселки)
А тепер приступаємо до роботи. Група, яка малює, буде за допомогою
паличок з ваткою заповнювати ці білі смужки кольорами веселки (показую)
інша група, за допомогою пластиліну і кольорового паперу буде виготовляти кульки і приліплювати до своїх робіт (показую). Вам зрозуміле завдання?
Що ж,починайте,(Діти,під спокійну музику працюють),
ІІ. Аналіз робіт. Огляд . Прибирання робочих місць. Завдання на
наступне заняття.