Ми – наша людська совість...
Н. Шурова
Один рік – це вже історія, а Конотопській спеціалізованій школі №12 виповнилося 68 років. На перший погляд це не так уже й багато, але за ними – чиєсь дитинство, юність, перше кохання; за ними копітка праця, гори перевірених зошитів - і долі вчителів. Їхнім кредо був труд на совість. Цю глибинну серйозну роботу могли забезпечити не випадкові люди, а талановиті.
Талант – це іскра Божа, якою людина
спалює себе, освітлюючи цією
власною пожежею шлях іншим.
В. Ключевський
Ніхто не заперечить того, що воістину іскра Божа палахкотіла в серці Махна А.І. – учителя математики, директора школи №12 з 1.09.82р по 1.10.95р. Він ніколи не знав спочинку, постійно клопотався про дітей, допомагав, заспокоював, радив. Анатолій Іванович першим у місті вирішив питання стипендій учням за успіхи в навчанні та участь у олімпіадах. До директора йшли з наболілим, бо знали: він зрозуміє й допоможе. У такому шаленому ритмі не всім вистачає сили. Чи й не тому так рано обірвалося життя Махна А.І. Він спалив себе на роботі і “власною пожежею” освітив шлях тим, хто працював колись і працює нині в Конотопській спеціалізованій школі №12.
Учительська доля – висока зоря,
Засвічена серцем, любов”ю зігріта...
Минатимуть роки, та в сяйві добра
Вона пломенітиме довго над світом.
О.Ковальчук
Міцною опорою є для директора завуч. Саме таким надійним плечем стала для Махна А.І. Куліш Н.Я., яка проробила в школі 34 роки, а 13 із них була мудрим завучем. Ніні Яківні притаманні скромність, доброта, щирість, працелюбність, вимогливість, відповідальність. Самовіддана праця вчителя належно оцінена. Куліш Н.Я. має такі медалі: “Відмінник освіти СРСР”, “Відмінник освіти УРСР”, “Ветеран праці”. Хоча Ніна Яківна вже на пенсії, та вона ніколи не відмовляється допомогти порадою, добрим словом.
В.Шелестюк
Світлий промінь пам”яті не згасає в тих учителів, яким пощастило працювати з Мохунем М.С. – підполковником у відставці, учителем ДПЮ та фізичної культури. Людяність і порядність, безмежна доброта й бажання прийти на допомогу – ось що було життєвим принципом Миколи Сергійовича.Колектив нашої школи зазнав непоправної втрати, коли після важкої хвороби пішов із життя Мохунь М.С.
Доле моя, я б по-іншому зміг,
Тільки я іншої долі не бачив.
Б.Чіп
Ковалевський В.Ф. по закінченні Ніжинського педінституту працював учителем фізики 44 роки. Вони вилилися у великий досвід роботи з дітьми. Боляче усвідомлювати, що талановитого вихователя людських душ нема серед нас, та вдячні учні й колеги свято бережуть у пам”яті своїй ім”я Василя Федоровича - учителя-методиста, лауреата Соросівської премії, відмінника освіти УРСР. Мабуть, якби можна було повернути колдесо історії назад, то, здається, Ковалевський В.Ф. знову пройшов би цей шлях, який йому було відміряно долею, бо іншого він не бачив.
Ми до всього
в цім світі
причетні...
О.Абліцов
“Ми до всього ... причетні”. Ці слова в повній мірі характеризують Ситника В.К ., якому за свою трудову діяльність довелося працювати й асистентом кафедри Конотопського загальнотехнічного факультету, й учителем фізики, і навіть ліквідатором ЧАЕС. І зараз Валентин Костянтинович продовжує викладати фізику в спеціалізованій школі №12.Доказом високої педагогічної майстерності вчителя є те, що Ситник В.К. –Соросівський гранд, відмінник освіти України, ветеран праці.
Не розраховують на милість,
Коли простують до мети,
Аби лиш серце не втомилось...
Л.Рубан
Як добре мати поруч такого колегу, педагога, наставника, тренера, який, не розраховуючи на подяку, невтомно працює в нашій школі ось уже чимало літ. Вихованці Андрєйка В.П. неодноразово були переможцями міських та обласних спортивних змагань. Завжди стриманий, доброзичливий, ввічливий. Таким знають і діти, і колеги Андрєйка Віталія Петровича.
Найлегше у житті - розчаруватись.
Найважче зберегти отой вогонь.
Ю.Кібець
Розчарування трапляється з багатьма, але далеко не кожен здатен мобілізувати сили, зберегти вогонь любові до свого предмета, до учнів, до незгасного прагнення передати свої знання дітям. Такі риси характеру має Волкова Е.М. Вона працює вчителем математики вже більше 30 років. Учитель-методист озброює учнів глибокими теоретичними знаннями, практичними уміннями та навичками. Вихованці Елеонори Михайлівни неодноразово ставали призерами міських та обласних предметних олімпіад.
Хоч за плечима літ сувій,-
Знов, знов учитель молодий
Із молодістю разом.
А.Курочка
За роботою в школі непомітно спливають роки. Натомість приходять зрілість і досвід, але вчитель усе одно почувається молодим. Зенченко Л.М. знов “із молодістю разом”. Лідія Миколаївна на уроках уміє давати дітям не лише роботу для мозку, а й для душі, передаючи їм своє щире захоплення точною наукою. Це дало свої результати. Учні Зенченко Л.М. кожного року стають призерами ІІ – ІІІ туру Всеукраїнських предметних олімпіад із базових дисциплін.
Корисне несу у світ
Без зайвих емоцій пустих...
Ю.Стадниченко
Нести корисне у світ – принцип життя Заєць Л.О.- учителя географії школи №12. Людмила Олександрівна – досвідчений педагог. Уроки вчителя-методиста, відмінника народної освіти – вершина мистецтва. Людина, певно, почуває себе щасливою, коли щоразу бачить перед собою зацікавлені погляди дітей. Думаю, що Людмила Олександрівна не відчуває браку в такому почутті. Учителя оминає творча криза, бо Заєцю Л.О. не дозволяє собі розслабитися попри будь-які негаразди чи душевні негоди.
Важка, бува і непосильна ноша,
Та я цей жереб вибрала сама.
Л.Северенюк
Дійсно, роботу вчителя легкою нек назовеш, та вже хто зважився стати на цей шлях, мусить нести почасти непосильну ношу на свою Голгофу. Такий жереб вибрала собі сама старший учитель, відмінник освіти України Воробець Л.Г. У роботі з дітьми вона намагається побачити те, що відрізняє окремого учня від решти, чим він корисний, потрібний оточуючим. Людмила Григорівна добивається міцного засвоєння матеріалу вихованцями, формує в них уміння творчо використовувати свої знання на практиці.
Серед книжок й серед людей
Я сотні усмішок стрічаю.
Л.Лежанська
Так, сотні, тисячі усмішок дарують учні та їх батьки прекрасній людині, досвідченому педагогу Журавель Н.М., яка три десятиліття віддає своє серце, знання, доброту й любов дітям. Для неї немає чужих життів, захоплень, сліз, чи радощів.Як педагог-мовник Наталія Михайлівна користується словом зважено й розумно, ним вона творить дива, формуючи дитину як особистістьЮ, як свідомого, всебічно розвиненого громадянина.
Ми мусим все відкрити і осягти.
О.Зайвий
Іноді диву даєшся, як майстерно привертає до себе дитячі серця учитель-методист, відмінник освіти України Кагадєй Т.В. Вона допомагає дітям зрозуміти, що хімія – наука цікава й захоплююча, тому-то учні Тетяни Володимирівни ставали переможцями міських, обласних, республіканських олімпіад.
І серце, що горить і не згоря.
Ю.Кібець
Звідки стільки енергії в простого вчителя, стільки душевної теплоти, ніжності в погляді?!. Коли відновлюються сили в Жанковської О.Б.? Мабуть, у спілкуванні з дітьми під час перерви, на класних годинах, уроках. З метою комплексно-розвивального впливу на особистість використовує Ольга Борисівна рядки прозових творів , поезій німецьких письменникі у своїй роботі. Це духовно насичує та збагачує учнів. Результатолм педагога є підвищення працездатності дітей, їхнє захоплення німецькою мовою, перемоги вихованців на олімпіадах. Окремі ж учні обрали собі фах за прикладомулюбленого педагога.
Пісня – нитка тоненька...
Ота, що не рветься!
А.Перерва
Хоча пісня й тоненька нитка, та міцна. Вона стала тим невидимим зв”язком Кравчук О.М. із її учнями. Мало бути талановитим музикантом. Педагог повинен мати особливий дар – уміння засобами музичної виразності учити дітей аналізувати твори, виховувати свідоме ставлення до мистецтва, прививати любов до народної та сучпасної пісні, до класичних і нині популярних творів. Учитель-методист, відмінник освіти, керівник вокальних колективів Конотопської спеціалізованої школи №12 і є тією людино, якій підвладно все вищезазначене.
Любов”ю, серцем і крилом...
О.Абліцов
Другою ненькою називають діти вчителя початкових класів Саєнко Н.Г., адже вона, мов та пташка, зігріває любов”ю, серцем і теплом долонь малюків-шестирічок. Їх самостійність розвиває вчитель день за днем. Ніна Григорівна наполегливо прививає малюкам навички техніки читання,проводить цілеспрямовану роботу над формуванням естетичного ідеалу. Батьки учнів Саєнко Н.Г. з теплотою відгукуються про першого вчителя їхніх доньок, синів. Нелегко працювати зі старшокласниками, та набагато важче добиватися результативності в роботі з малюками. А Ніні Григорівні це вдається. Та стільки для цього треба докласти зусиль!
І не кожен по-доброму витрима
Добровільне оте каторжанство.
В.Тимченко
У Конотопській спеціалізованій школі №12 на сьогодні працює 75 учителів. Кожен із них, добровільно ставши на шлях педагогічної ниви, усвідомлює, що попереду їх чекає велика та складна робота, щоб не пропала добра слава про наш навчальний заклад, адже вона досягнута нелегкою працею багатьох поколінь учителів, які силу й здоров”я віддали роботі з дітьми. Це Суховей М.І. та Говоруха У.О., Єрмаков В.В. і Кириченко О.М., Фурманова М.І. й Рибкіна В.Д., Марченко Л.Г. та Скрипніченко Л.П., Висоцький А.Ф. й Флоренко Л.В., Лузан А.С. і Чіпко В.Д. та багато-багато інших.
Сьогодні творчим, інтелектуально потужним колективом педагогів керує директор школи Гричановський А.М., який дбає про престиж нашого навчального закладу, докладає чимало зусиль для покращання умов навчання дітей і роботи вчителів.
Щиро хочеться побажати всім колегам творчої наснаги, високого патріотизму, успіху в нелегкій і благородній справі скульптора дитячих душ, у вихованні молодого покоління незалежної держави – України!