"Фруктово-ягідні коктейлі"

Про матеріал

Існує легенда, що напій так названий із-за того, що в перше цей мікс був приготовлений з алкоголю різних кольорів - схожий на пір'я півнячого хвоста.

Ще одна версія походження цього слова зовсім не пов'язана з хвостами будь-яких птахів - воно пішло від французького Coguetier.
Так називається рюмка для яйця, в якому один француз подавав змішані напої своїм відвідувачам.
В друкуванні в перше ця назва була згадана в 1806 році в Нью-Йорку в одному з довідкових видавництв. Однак яким би не було походження назви, сама традиція і талант змішувати коктейлі має далеко глибинну історію.
Археологи виявили в Південній Америці залишки гарбуза віком більше семи тисяч років, який використовувався в якості ємкості для змішування напоїв.
Фруктово-ягідні коктейлі - відноситься до тонізуючих та прохолодних напоїв. Ці коктейлі є довгими змішаними напоями об'ємом більше 150 мл, які характеризуються освіжаючим впливом на організм людини.
Напої призначені для систематичного вживання в складі харчових раціонів, що зберігають і поліпшують здоров'я і знижують ризик розвитку захворювань. Ці властивості напої мають завдяки наявності в їх складі функціональних інгредієнтів, володіють здатністю подавати позитивний вплив на фізіологічні функції і обмінні процеси в організмі людини.

Перегляд файлу

Приготування фруктово-ягідних коктейлів.

Тема уроку: фруктово-ягідні коктейлі.

Мета уроку: Практично закріпити теоретичні знання, з технології приготування фруктово-ягідних коктейлів.

Виховна мета: виховувати в учнів бережливе ставлення до матеріальних цінностей, до продуктів.

Розвиваюча мета: розвивати навички учнів у самостійній роботі.

Місце проведення: бар-лабораторія.

Тип уроку − комбінований.

Матеріали та обладнання: столи, скатертини, скляний посуд, шейкер, барна склянка, барна ложка, ніж.

Тривалість уроку: 6 год.

Хід уроку

І. Вступний інструктаж:

  1. Організаційна частина:
    1. перевірка присутності учнів на уроці;
    2. перевірка санітарного стану та зовнішнього вигляду учнів.
  2. Повідомлення теми та мети уроку: "Приготування фруктово-ягідних коктейлів". Характеристика, способи приготування, оформлення.

Загально прийнята назва слова "коктейль" (coktail) в перекладі з англійської означає "півнячий хвіст".

Існує легенда, що напій так названий із-за того, що в перше цей мікс був приготовлений з алкоголю різних кольорів - схожий на пір'я півнячого хвоста.

Ще одна версія походження цього слова зовсім не пов'язана з хвостами будь-яких птахів - воно пішло від французького Coguetier.

Так називається рюмка для яйця, в якому один француз подавав змішані напої своїм відвідувачам.

В друкуванні в перше ця назва була згадана в 1806 році в Нью-Йорку в одному з довідкових видавництв. Однак яким би не було походження назви, сама традиція і талант змішувати коктейлі має далеко глибинну історію.

Археологи виявили в Південній Америці залишки гарбуза віком більше семи тисяч років, який використовувався в якості ємкості для змішування напоїв.

Фруктово-ягідні коктейлі - відноситься до тонізуючих та прохолодних напоїв. Ці коктейлі є довгими змішаними напоями об'ємом більше 150 мл, які характеризуються освіжаючим впливом на організм людини.

Напої призначені для систематичного вживання в складі харчових раціонів, що зберігають і поліпшують здоров'я і знижують ризик розвитку захворювань. Ці властивості напої мають завдяки наявності в їх складі функціональних інгредієнтів, володіють здатністю подавати позитивний вплив на фізіологічні функції і обмінні процеси в організмі людини.

Всі коктейлі готують безпосередньо перед вживанням і не підлягають тривалому зберіганню.

3) Перевірка теоретичних знань учнів:

  1. В яких склянках подають довгі змішані коктейлі?
  2. Яке приладдя використовують для виготовлення даних коктейлів?
  3. Як оформляють фруктово-ягідні коктейлі?
  4. Як готують коктейлі даної групи?
  5. Який лід використовують для коктейлів?
  6. Які допоміжні продукти можуть використовувати при виготовленні даних коктейлів?

4) Технічна безпека під час роботи учнів в барі-лабораторії.

  1. правила техніки безпеки під час роботи учнів з електроприладами;
  2. правила з пожежної безпеки;
  3. поведінка з ножем.

ІІ. Поточний інструктаж

  1. Організація робочих місць.
  2. Підготовка продуктів для приготування коктейлів.
  3. Приготування коктейлів по темі.

Самостійна робота ланок.

  1. Розстановка ланок то робочих місцях.
  2. Отримування і вимірювання компонентів для приготування фруктово-ягідних коктейлів.
  3. Видача ланкам інструкційно-технологічних карт згідно технологічних процесів.

І. Ланка готує коктейль "Спортсмен"

Розкладка:

Сік апельсиновий - 40 мл.                                         Кубики льоду - 60 мл.

Сік лимонний - 20 мл.                                                Гранатний сироп - 20 мл.

Вихід -140 мл.

ІІ. Ланка готує коктейль "Голуба лагуна"

Розкладка:

Спрайт -100 мл.                                                           Лимонний сік - 30 мл.

Лимон - 2-3 дольки.                                                    Ананасовий сік - 50 мл.

Лайм - 2-3 дольки.                                      Сироп "голубий Кюрасао" - 30 мл.

Лід - 5-6 кубиків.

Вихід - 250 мл.

ІІІ. Ланка готує коктейль  "Полунично-банановий"

Розкладка:

Банан - 2-3 шт.                                                             Полуниця - 400 г.

Апельсиновий сік - 400 мл.

Горіхи, насіння, висівки ( за смаком)

Вихід - 250 мл.

ІV. Ланка готує коктейль "Смузі"

Розкладка:

Ківі - 100 мл.     Банан - 100 мл.

Нектарин (можна апельсин) - 60 мл.

Вишні в своєму соці - 50 мл.

Вихід - 310 мл.

V. Ланка готує коктейль безалкогольний "Маргарита"

Розкладка:

Полуниця - 300 гр.                                                       Апельсин 1 шт.

Лайм - 1/2 шт.                                                               Мед - 1ст.л.

М'ята заморожена 2 ст.л.

Вихід - 250 мл.

VI. Ланка готує коктейль безалкогольний "Мохіто"

Лайм - 1/2 шт.                                                              М'ята - 8-10 листочків

Коричневий цукор - 1 ст.л.                                         Кубики льоду - 6-8 шт.

Содова - 1/2-3/4 стакана.

Вихід - 200 мл.

  1. Контроль за роботою кожної ланки.
  2. Проведення обходу ланок з метою огляду та контролю за дотриманням технологічних операцій.
  3. Дотримання правил техніки безпеки і санітарії.
  4. Надання допомоги відстаючим ланкам.
  5. Подача готових напоїв для дегустації.
  6. Прибирання робочих місць

ІІІ. Заключний інструктаж

  1. Проаналізувати виконані учнями завдання.
  2. Зробити висновки про досягнення мети.
  3. Оцінити роботу кожного учня.
  4. Оголосити оцінки за виконані завдання.
  5. Завдання до дому.


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ДНЗ " Чортківське ВПУ"

 

 

 

 

 

 

 

 

Розробка уроку

виробничого навчання

на тему:

"Фруктово-ягідні коктейлі"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала: майстер в/н

Бойко Л.В.

 

 

 

смт.Заводське

2018р

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Розробки уроків
Інкл
Додано
15 травня 2018
Переглядів
1094
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку