НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Клас____7_______ Підручник Full Blast Plus for Ukraine 7 клас
№ |
Дата
|
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
Домашнє завдання |
||
Сприймання на слух / зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Лексичний діапазон / Фонетика |
Граматика |
|||||||
1 |
02.09
|
About me. Про мене SB, p. 5 |
■ бере участь у коротких простих діалогах ■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та |
Здоров'я і безпека: Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. Громадянська відповідальність: Описує власний стиль життя та визначає пріоритети. |
Прослуховування аудіозапису |
Парна робота: надання відповідей на запитання |
Schedules, routines |
Повторення вивченого раніше граматичного матеріалу |
Ставить та відповідає на запитання про себе |
Wordlist, p. 133 |
2 |
0309
|
About me. Про мене
|
|
|
|
Парна робота: надання відповідей на запитання |
|
|
|
2 True and False sentences |
3 |
04.09
|
Літні канікули |
|
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. |
|
Парна робота: надання відповідей на запитання |
|
|
|
WB p. 4 ex. A Wordlist, p. 133 |
4 |
05.09
|
School Life 1a SB, p. 6 |
■ бере участь у коротких простих діалогах ■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Обговорює шкільні правила. Здоров'я і безпека: Обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту. |
Прослухову-вання запису та нумерація зображень |
Парна робота: надання відповідей на запитання |
Free-time activities, hobbies, school subjects: maths, history, geography, biology, chemistry, physics, PE, IT, art. Classroom, computer room, science lab, gym, art room |
Present Simple, adjectives
|
Ставить та відповідає на запитання про себе |
WB p. 4 ex. B, C Wordlist, p. 133 |
5 |
06.09
|
Present Simple |
|
WB p. 5 ex. D, E, F
|
||||||
6 |
09.09
|
School 1a SB, p.7 |
■ ■ запитує та надає відповіді на прості запитання ■ бере участь у коротких простих діалогах |
Громадянська відповідальність: Обговорює шкільні правила. Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. Здоров'я і безпека: Обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту. |
|
Робота в парах: діалогічне мовлення Написання тексту про школу |
School subjects: art, biology, chemistry, geography, history, ICT, maths, PE, physics Відпрацювання звуків [e], [i:], |
Present Simple (affirmative, negative, questions) Prepositions of time |
Розповідає про шкільне життя, щоденні справи |
Wordlist, p. 133 |
7 |
10.09
|
Household chores 1b SB, p.8 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Впорядковує власний робочийдень з дотриманням здорового способу життя. Наводить приклади взаємодопомоги членам родини. Підприємливість та фінансова грамотність: Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching act.) |
|
Household chores: do the washing, do the washing up, clean the windows, cook, hover, iron clothes, take out the rubbish, tidy my room, wash the car |
Adverbs of frequency |
Відповідає на запитання про себе виконуючи квіз (опитувальник) |
WB p. 6 ex. A, B, C Wordlist, p. 133 |
8 |
11.09
|
What I do every day 1b SB, p.9 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Громадянська відповідальність: Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. Розповідає про розподіл обов’язків у родині. Екологічна безпека та сталий розвиток: Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (choose a correct answer.) |
Робота в парах |
Always, usually, often, sometimes, never, once, twice, three times |
Adverbs of frequency, How often do you …? |
Використовує прислівники частоти в усному мовленні та на письмі |
WB p. 7 ex. D, E, F Wordlist, p. 133 |
9 |
12.09
|
At the Youth Club 1c SB, p.10 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Оцінює інфраструктуру дозвілля власної громади. Обговорює особливості взаємодії особистості та групи. |
Читати текст та виконувати завдання (correct the sentences) |
|
Exciting, excited, tired, tiring, bored, boring, interested, interesting, surprised, surprising |
Adjectives describing nouns and verbs |
Обговорює свою участь у підліткових об’єднаннях за інтересами |
WB p. 8-9 ex. A, B, C Wordlist, p. 133 |
10 |
13.09
|
At the Youth Club Про мене, 1c SB, p.11 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Громадянська відповідальність: Оцінює інфраструктуру дозвілля власної громади. Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах: дискусія Pair-work activity |
Відпрацювання звуків [ɪ], [i:], [aɪ]
|
Present Progressive (affirmative, negative, questions) , Present Simple vs Present Progressive Stative verbs Time expressions |
Розуміє різницю між Present Simple та Present Progressive та вживає в усній та письмовій комунікації |
WB p. 9 ex. D, E Wordlist, p. 133 |
11 |
16.09 |
Fun after School 1d SB, p.12 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Оцінює інфраструктуру дозвілля власної громади. Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
Читати текст та виконувати завдання (choose the correct option, matching) |
Робота в парах, дискусія |
Free-time activities, other words and phrases |
Like / love / enjoy / hate / can’t stand + ing form or noun, would like / want + to |
Розповідає про уподобання та вільний час |
WB p. 10 ex. A, B Wordlist, p. 133-134 |
12 |
17.09 |
Free time 1d SB, p.13 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Громадянська відповідальність: Демонструє розуміння потреби працювати разом. У спілкуванні дотримується толерантності та принципу «no hate speech» |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в групах Обговорення планів після школи |
Free-time activities: do arts and crafts / jigsaw puzzles, fly a kite / a drone, build a model car / ship / plane, make jewellery (bracelets) / a collage |
Like / love / enjoy / hate / can’t stand + ing form or noun, would like / want + to |
Розповідає про уподобання та вільний час вживаючи правильно Like / love / enjoy / hate / can’t stand + ing form or noun, would like / want + to |
WB p. 11 ex. C, D Wordlist, p. 133-134 |
13 |
18.09 |
My Hobby 1e SB, p.14 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Підприємливість та фінансова грамотність: Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів. Екологічна безпека та сталий розвиток: Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів. |
Читати текст та виконувати завдання (information gap activity) Прослуховування аудіозапису та виконання завдання (choose the correct option) |
|
Hobbies, free-time activities, adjectives for describing things materials: plastic, wood, paper, metal, glass |
Повторення вивченого раніше граматичного матеріалу |
Вміє описувати речі, використовуючи правильні прикметники |
WB p. 12 ex. A, B Wordlist, p. 134 |
14
|
19.09 |
Розвиток письма 1e SB, p.15
|
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Здоров'я і безпека: Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку. Надає рекомендації щодо дотримання здорового способу життя.
|
Читати текст та виконувати завдання (answer the question) |
Написати пост про те, що ти робиш у свій вільний час, свої хобі |
Adjectives |
Word order
Present Simple, Present Progressive, like, enjoy….
|
Пише пост про себе – свій вільний час, свої хобі використовуючи лексику уроку |
WB p. 12 ex. C, D Wordlist, p. 134
|
15 |
20.09 |
Написання листа |
|
|
|
|
|
|
|
написати лист |
16 |
23.09 |
Module 1. Round-up SB, p.101 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Формулює особисті ціннісні пріоритети. Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі. |
|
Communication p. 101 |
Ex. A , B p. 101 |
Ex. С, D, E p. 101 |
Повторення та узагальнення вивченого |
WB p. 13 ex. A, B, C |
17 |
24.09 |
Повторення. |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Формулює особисті ціннісні пріоритети. Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі. |
|
TRP |
TRP |
TRP |
Застосування здобутих знань, умінь і навичок на практиці |
WB p. 14 ex. D, E, F |
18 |
25.09 |
Song 1 SB, p. 16
|
■ висловлює власну думку стосовно |
Громадянська відповідальність: Демонструє |
Прослуховування пісні, виконання |
|
Floor, room, rubbish, living room, washing-up, clean |
Повторення вивченого граматичного М. |
Повторення та закріплення вивченого М. |
Проєктна робота
|
19 |
26.09 |
CLIL 2. Art SB, p. 112 |
прочитаного тексту та коротко аргументує її |
розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. Описує власний стиль життя та |
завдання Читання та прослуховування ntrcne, |
|
Hatching, drawing, scribbling |
|
|
Make a picture. SB. p.112
|
20 |
27.09 |
Test 1 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Формулює особисті ціннісні пріоритети. Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі. |
|
TRP |
TRP |
TRP |
Застосування здобутих знань, умінь і навичок на практиці |
|
21 |
30.09 |
Module 2 Communication and Technology. When Technology goes wrong SB, p. 17 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Громадянська відповідальність: Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним. Здоров'я і безпека: Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів. |
|
Дискусія в парах та групах |
Gadgets, ways of communication |
Повторення вивченого раніше граматичного матеріалу |
Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії щодо сучасних технологій |
WB p. 15 ex. A Wordlist, p. 134 |
22 |
01.10 |
Частини ПК 2a SB, p. 18 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. Підприємливість та фінансова грамотність: Аргументує раціональність покупки. |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання |
|
ICT: speakers, mouse, printer, screen, website, keyboard, USB flash drive, webcam, wireless headphones, laptop, tablet |
Past Simple |
Вживає нові ЛО уроку, розуміє аудіозаписи |
WB p. 15-16 ex. B, C Wordlist, p. 134 |
23 |
02.10 |
Past Simple 2a SB, p. 19 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Підприємливість та фінансова грамотність: Аргументує раціональність покупки. Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету. |
|
|
Відпрацювання звуків [t], [d], [id] |
Past Simple
|
Розповідає про минулі події, використовуючи засвоєну лексику |
WB p. 16 ex. D Wordlist, p. 134 |
24 |
03.10 |
Минулий час |
|
. |
|
Робота в парах talk about what you did yesterday |
|
Past Simple
|
Розповідає про минулі події, використовуючи засвоєну лексику |
WB p. 16 ex. E
|
25 |
04.10 |
Tech break 2b SB, p. 20 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним. |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (answer the question) |
|
Turn on / off a computer / a laptop, send / receive emails / text messages, download apps / songs / videos, click on a link / an icon, make a video call, post something on a website, use the Internet / an app, save / delete / print a document / a picture |
Used to |
Розповідає про минулі події та події зараз - розвиток технологій |
Wordlist, p. 134 |
26 |
07.10 |
Tech break
|
|
Здоров'я і безпека: Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів. |
|
|
|
|
WB p. 17 ex. A, B, C
|
|
27 |
08.10 |
Communication and Technology 2b SB, p. 21 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Громадянська відповідальність: Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. Здоров'я і безпека: Пояснює правила безпечної поведінки онлайн. |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах дискусія. Розповісти про своє життя кілька років тому і зараз, використовуючи «used to» |
Have a tablet / laptop…, know how to…, speak English, like …., drink / eat / live / go …. |
Used to |
Розповідає про дії в минулому |
WB p. 18 ex. D, E Wordlist, p. 134 |
28 |
09.10 |
Look out 2c, SB, p. 22 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. Здоров'я і безпека: Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів. Екологічна безпека та сталий |
Читання та прослуховування історії (коміксу), виконання завдання (answer the questions, put sentences in |
|
Spill, slip (on), knock over, trip over, step on |
Past Simple – Past Progressive Time clauses (when, while, as soon as) |
Розповідає про події, що відбулись у коміксі, вживає лексику уроку |
Wordlist, p. 134-135 |
29 |
10.10 |
Grammar Time |
|
розвиток: Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини. |
order) |
|
|
Past Simple – Past Progressive Time clauses (when, while, as soon as) |
|
WB p. 19 ex. A, B, C
|
30 |
11.10 |
Повторення 2c, SB, p. 23 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Здоров'я і безпека: Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів. Екологічна безпека та сталий розвиток: Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини. |
|
Робота в парах (Pair-work activity) |
Повторення вивченого раніше лексичного матеріалу
|
Past Simple – Past Progressive Time clauses (when, while, as soon as) |
Розрізняє подані часові форми. Розповідає про минулі події з використанням різних форм минулого часу |
WB p. 20 ex. D, E Wordlist, p. 134-135 |
31 |
14.10 |
Become a blogger 2d, SB, p. 24 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним. Здоров'я і безпека: Пояснює правила безпечної поведінки онлайн. |
Прочитати текст та додати заголовки до абзаців |
Робота в парах – надання інструкцій щодо створення блогу |
Повторення вивченого раніше лексичного матеріалу
|
Повторення вивченого раніше граматичного матеріалу
|
Використовує вже відому лексику та граматику для виконання завдань |
WB p. 21 ex. A, B Wordlist, p. 135 |
32 |
15.10
|
Технології сьогодні 2d, SB, p. 25 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним. Здоров'я і безпека: Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів. |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (put the pictures in the correct order) |
Робота в парах – інструкція (послідовні-сть дій) для використан-ня камери |
Charge a battery / a mobile phone, connect to the Internet / to the Wi-Fi / to a charger, set the time / the date, create / design a blog / a website, enter / give your password |
Дієслово should
|
Дає поради, вживаючи модальне дієслово should/shouldn’t в стверджувальних та заперечних реченнях |
WB p. 22 ex. C, D Wordlist, p. 135 |
33 |
16.10
|
Guess what 2e, SB, p. 26 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Громадянська відповідальність: Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним. Здоров'я і безпека: Пояснює правила безпечної поведінки онлайн.. |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання
|
Робота в парах – розповісти про хороші та погані новини однокласнику/другу |
Pass / fail an exam, take up a new activity, lose something, go somewhere interesting, have an accident, buy something, something breaks down, win / lose something (a game) |
Phrases for responding to good / bad news |
Вміє визначати та розповідати про хороші / погані новини |
WB p. 23 ex. A, B
|
34 |
17.10 |
Guess what 2e, |
|
|
|
|
|
Wordlist, p. 135 |
||
35 |
18.10 |
Writing a letter 2e, SB, p. 27 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Громадянська відповідальність: Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним. Здоров'я і безпека: Пояснює правила безпечної поведінки онлайн.. |
Прочитати листи та дати відповідь на питання (make pairs where letters correspond to statements) |
|
Formal / informal letters telling about the something that happened (telling the news) |
Phrases for formal / informal letters |
Пише лист кузену/кузині, у якому розповідає про те що сталось |
WB p. 24 ex. C Wordlist, p. 135 |
36 |
21.10 |
Module 2. Round-up SB, p. 102 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Громадянська відповідальність: Формулює особисті ціннісні пріоритети. Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі. |
|
Communication p. 102 |
Ex. A , B p. 102 |
Ex. С, D, E p. 102 |
Повторення та узагальнення вивченого |
WB p. 25 ex. A, B |
37 |
22.10
|
Round-up WB |
|
|
|
|
|
|
WB p. 25 ex. C |
|
38 |
23.10
|
Culture page 1, SB p. 28
|
■ висловлює власну думку стосовно |
Громадянська відповідальність: Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.Обговорює свою роль у сучасному Технологічному середовищі. Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним |
Читання тексту й виконання завдань до |
Бесіда за |
Brolly, runners, pineapple, cheesed off, barbie, hupped, nips to the loo, curry and rice
|
TRP |
Застосування закріплених знань, умінь і |
WB p. 26 ex. D |
39 |
24.10 |
CLIL 1/ ICT SB, p. 111 |
прочитаного тексту та коротко аргументує її |
нього |
змістом тексту |
Print, paste, help, copy, save, delete, open |
|
навичок практично |
WB p. 26 ex. E |
|
40 |
25.10 |
Повторення |
|
|
|
|
Повторення слів |
Повторення граматики |
|
Do research! SB p. 28 |
41 |
04.11
|
Test 2 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях ■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Формулює особисті ціннісні пріоритети. Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі.
|
Виконання тесту
Читання тексту й виконання завдань до нього |
TRP |
TRP |
Повторення вивченого раніше граматичного матеріалу
|
Опрацювання тексту з часткою невідомих слів |
|
42 |
05.11
|
Module 3 Family Holidays Сімейні канікули, SB, p. 29 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Громадянська відповідальність: Планує краєзнавчу подорож. Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
|
Дискусія в парах та групах |
Travelling, summer holiday |
Повторення вивченого раніше граматичного матеріалу
|
Ставить та відповідає на питання про пригоди |
WB p. 27 ex. A Wordlist, p. 135-136 |
43 |
06.11
|
Pack your bags 3 а SB, p. 30 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність:Планує краєзнавчу подорож. Підприємливість та фінансова грамотність: Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту. Ставить запитання про можливості купівлі товарів та замовлення послуг у мережі Інтернет. Екологічна безпека та сталий розвиток:Обговорює переваги екологічних видів транспорту. |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання |
|
Abroad, by plane, flight, give sb a lift, hand, island, journey, last, look after, mug, on foot, probably, suitcase, sunscreen, swimsuit, volcano, book a holiday / trip |
Compound adjectives |
Утворення складених прикметників, їх використання у реченні |
WB p. 27 ex. B, C
|
44 |
07.11
|
Pack your bags |
|
|
|
Wordlist, p. 135-136 |
||||
45 |
08.11
|
Family Holidays 3 a,Be Going to SB, p. 31 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Підприємливість та фінансова грамотність: Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту. Обговорює можливості замовлення квитків онлайн. Екологічна безпека та сталий розвиток: Описує види екотуризму. Обговорює переваги екологічних видів транспорту. Здоров’я і безпека: Демонструє знання танаводить приклади дотримання правил безпеки руху та користування Громадським транспортом. |
Прослуховування діалогу |
Визначення правильної відповіді. Обговорення планів на літо |
Take a taxi, take a bus, take / use the underground, travel / go by plane, by boat, by car, go on foot
|
Future ‘be going to’ Time Expressions Ex. 3 p. 35 |
Розповідає про події в майбутньому, плани на майбутнє |
WB p. 28 ex. D, E Wordlist, p. 135-136 |
46 |
11.11 |
Holidays in the countryside 3 b, SB, p. 32 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Підприємливість та фінансова грамотність: Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту. Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови. Екологічна безпека та сталий розвиток: Обговорює переваги екологічних видів транспорту. Описує види екотуризму. |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (Find sentences to prove that statements are wrong) |
|
Stable, field, cottage, barn, path, farmhouse, fence, stone wall |
Present Perfect Simple |
Розповідає про сільську місцевість, перебування там, вживає лексику уроку |
WB p. 29 ex. A, B, C Wordlist, p. 136 |
47 |
12.11
|
Working Holidays/Present Perfect 3 b, SB, p. 33 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Підприємливість та фінансова грамотність: Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту. Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови. Екологічна безпека та сталий розвиток: Обговорює переваги екологічних видів транспорту. Описує види екотуризму. |
Прослуховування діалогу про проведення канікул (відпустки) |
Робота у парах – обговорення варіантів проведення канікул |
Since, for, already, yet |
Present Perfect Simple, since, for
Time Expressions
|
Розповідає про події, що відбувались в минулому |
WB p. 30 ex. D, E, F
|
48 |
13.11 |
Present Perfect Simple, since, for
|
|
|
|
|
Present Perfect Simple, since, for
Time Expressions
|
|
Wordlist, p. 136 |
|
49 |
14.11 |
Holiday Experience 3 c, SB, p. 34 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Підприємливість та фінансова грамотність: Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту. Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови. Екологічна безпека та сталий розвиток: Обговорює переваги екологічних видів транспорту. Описує види екотуризму. |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (write names of people) |
|
Words / Phrases related to holiday experiences. |
Повторення вивченого раніше граматичного матеріалу
|
Розповідає про враження від подорожі, вживає лексику уроку |
WB p. 31 ex. A, B Wordlist, p. 136 |
50 |
15.11
|
Present Perfect and Past Simple 3 c, SB, p. 35 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Підприємливість та фінансова грамотність: Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту. Обговорює можливості замовлення квитків онлайн. Ставить запитання про можливості купівлі товарів та замовлення послуг у мережі Інтернет. Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови. Екологічна безпека та сталий розвиток: Обговорює переваги екологічних видів транспорту. |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах – обговорен-ня поперед-нього досвіду |
Phrasal verbs with off, around, for, in, out, up |
Present Perfect Simple vs Past Simple |
Описує події, що стались у минулому у письмовому форматі з використанням вивчених мовленнєвих структур. |
WB p. 31 ex. C, D Wordlist, p. 136 |
51 |
18.11
|
Travelling around Ukraine 3 d, SB, p. 36 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Планує краєзнавчу подорож. Порівнює Київ з іншими європейськими столицями. Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва. Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору. Екологічна безпека та сталий розвиток: Складає перелік місць для екотуризму у своєму регіоні. |
Прочитати текст та виконати завдання: виправити помилки у реченнях; знайти прикментни-ки, схожі за значенням до слів/фраз |
|
Adjectives describing travelling
|
Relative pronouns: who, which, that Relative adverb: where
|
Розповідає про подорожі в минулому, ділиться досвідом |
WB p. 32 ex. A, B Wordlist, p. 136 |
52 |
19.11 |
Around Ukraine 3 d, SB, p. 37 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Планує краєзнавчу подорож. Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору. Екологічна безпека та сталий розвиток: Описує види екотуризму. Складає перелік місць для екотуризму у своєму регіоні. Підприємливість та фінансова грамотність: Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту. Ставить запитання про можливості купівлі товарів та замовлення послуг у мережі Інтернет. |
Прослуховування аудіо-запису та тренування вимови звуків |
Гра “Guessing game” про travelling things |
Відпрацювання звуків [s], [z], [ꭍ] |
Relative pronouns: who, which, that Relative adverb: where Defining and non-defining relative clauses |
Вживає лексику уроку, використовує who, which, that, where в усній та письмовій комунікації |
WB p. 33 ex. C, D, E Wordlist, p. 136 |
53 |
20.11
|
Let’s go camping 3 e, SB, p. 38 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Громадянська відповідальність: Планує краєзнавчу подорож. Екологічна безпека та сталий розвиток: Описує види екотуризму. Складає перелік місць для екотуризму у своєму регіоні. Підприємливість та фінансова грамотність: Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту. |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (choose a correct answer) |
Робота в парах
|
Camping vocabulary: first aid kit, sleeping bag, tent, torch, matches, whistle, insect repellent, fishing gear |
Повторення вивченого раніше граматичного матеріалу
|
Вживає лексику уроку, аргументує власну точку зору. |
WB p. 34 ex. A, B Wordlist, p. 136 |
54 |
21.11
|
Camping 3 e, SB, p. 39 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та пише відгук онлайн; вміє редагувати тексти |
Громадянська відповідальність: Планує краєзнавчу подорож. Екологічна безпека та сталий розвиток: Описує види екотуризму. Складає перелік місць для екотуризму у воєму регіоні. Підприємливість та фінансова грамотність: Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту. |
Прочитати текст та дати відповіді на запитання
|
|
Phrases: asking for one’s opinion, expressing one’s opinion |
Mistakes when writing a post |
Пише відгук про відвідування, користування кемпінгом (іншими туристичними послугами) використовуючи мовленнєві засоби засвоєні на протязі уроку. |
WB p. 34 ex. C Wordlist, p. 136 |
55 |
22.11 |
Camping
|
|
Переказ тексту |
||||||
56 |
25.11 |
Module 3. Round-up SB, p. 103 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Громадянська відповідальність: Формулює особисті ціннісні пріоритети. Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі. |
|
Communication p. 103 |
Ex. A , B p. 103 |
Ex. С, D, E p. 103 |
Повторення та узагальнення вивченого |
WB p. 35 ex. A, B, C |
57 |
26.11
|
Culture page for Ukraine 1 “Exploring the Incredible Sights of Kyiv” SB, p.109 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва. Порівнює Київ з іншими європейськими столицями. Складає перелік правил поведінки під час екскурсії. Здоров’я і безпека: Запитує про / пояснює правила безпеки пересування по Києву. Екологічна безпека та сталий розвиток: Складає перелік місць для екотуризму у воєму регіоні. |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (matching activity) |
|
|
TRP |
Практичне застосування здобутих знань, умінь і навичок |
WB p. 36 ex. D, E, F |
58 |
27.11
|
Song 2, SB, p. 40
|
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва. |
Прослуховування пісні, виконання завдання Читання тексту, виконання завдання (matching activity) |
|
explore, explain, so star, before,farmhouse, countryside, field,fence, cruise, sightseeing, souvenir, suitcase Decorative Art, ancient times, Academy of Sciences, Water Museum |
Повторення вивченого граматичного матеріалу |
Опрацювання текстів зазначеної тематики з часткою невідомих слів |
Проєктна робота
Make a poster! SB. p.109
|
59 |
28.11 |
Повторення |
|
Захист проєкту |
|
|
|
|
|
|
60 |
29.11
|
Test 3 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Формулює особисті ціннісні пріоритети. Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі. |
Прослуховування пісні, виконання завдання Читання тексту, виконання завдання (matching activity) |
|
|
Повторення вивченого граматичного матеріалу |
Опрацювання текстів зазначеної тематики з часткою невідомих слів |
Проєктна робота
Write a blog! SB. p.110
|
61 |
02.12
|
Module 4 Entertainment What’s on?, SB, p. 41 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Громадянська відповідальність: Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
|
Дискусія в парах та групах |
Ways of entertainment |
Повторення вивченого граматичного матеріалу |
Ставить та відповідає на різні варіанти розваг – кіно, телебачення, театр та інше. |
WB p. 37 ex. B Wordlist, p. 136-137 |
62 |
03.12
|
Entertainment 4 a. SB, p. 42 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. Формулює особисті ціннісні пріоритети. Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. |
Читання та тексту про телепередачі, виконання завдання (дати відповідь на запитання) |
|
TV: soap opera, quiz show, talent show, weather forecast, the news, wildlife documentary, cartoon
|
Adverbs |
Розповідає про види телепередач, свої вподобання стосовно них |
Wordlist, p. 136-137 |
63 |
04.12 |
Розважальні програми |
|
|
|
|
|
|
|
WB p. 37 ex.A
|
64 |
05.12 |
Types of programmes 4 a, SB, p. 43 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Громадянська відповідальність: Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. Формулює особисті ціннісні пріоритети. Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. |
Прослуховування тексту та виконання завдання. |
Робота в парах talk about some situations in the city.
|
easier than, more popular then, the best …. of all, the most boring, (not) as … as, (not) as + many / much+ as, one of the … |
Adverbs: adverbs of manner. Irregular adverbs Comparisons of adverbs |
Робить порівняння предметів, людей, явищ, подій використовуючи ступені порівняння |
WB p. 38 ex. C Wordlist, p. 136-137 |
65 |
06.12
|
Types of programmes
|
|
|
|
|
|
Adverbs: adverbs of manner. Irregular adverbs Comparisons of adverbs |
|
WB p. 38 ex. D, E Wordlist, p. 136-137 |
66 |
09.12 |
End of school play 4 b, SB, p. 44 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Пропонує варіанти участі школи / класу в житті громади. Демонструє розуміння потреби працювати разом. Оцінює інфраструктуру дозвілля власної громади. Екологічна безпека та сталий розвиток: Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (is the sentence true or false) |
Обговорен-ня прочи-таного |
Повторення вивченого лексичного матеріалу |
Повторення вивченого граматичного матеріалу |
Розповідає про свій досвід у прослуховуванні/ проходженні відбору на конкурс |
WB p. 39 ex. A, B, C Wordlist, p. 137 |
67 |
10.12
|
Шкільна пєса |
|
|
|
|
|
|
Переказ тексту |
|
68 |
11.12 |
Pronouns 4 b, SB, p. 45 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Громадянська відповідальність: Пропонує варіанти участі школи / класу в житті громади. Демонструє розуміння потреби працювати разом. Оцінює інфраструктуру дозвілля власної громади. Екологічна безпека та сталий розвиток: Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
Прослухову-вання розмови людей щодо місць розваг, які вони відвідували. Встановити відповідність |
Робота в парах: обговорен-ня організації вистави/ виступу
|
Stage, performance, audience, audition, lines, play
|
Possessive adjectives, possessive pronouns, reflexive pronouns |
Розповідає про ідеї щодо організації заходів, думки та враження |
WB p. 40 ex. D Wordlist, p. 137 |
69 |
12.12
|
In an escape room 4 c, SB, p. 46 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. Оцінює інфраструктуру дозвілля власної громади. |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (guess the answer to the riddle, complete the sentences) |
Робота у парах: складання загадки та робота над знаходженням відповіді |
Повторення вивченого лексичного матеріалу |
Full infinitive, bare infinitive |
Розповідає про досвід перебування у ескейп-кімнатах, вирішення завдань для отримання ключа до виходу |
WB p. 41 ex. A, B, C Wordlist, p. 137 |
70 |
13.12
|
РозвагиFull infinitive 4 c, SB, p. 47 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Громадянська відповідальність: Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. Оцінює інфраструктуру дозвілля власної громади. Здоров’я і безпека: Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах (problem-solving activity) |
Pronunciation of silent letters |
Full infinitive, bare infinitive
|
Активно використовує лексику, засвоєну на уроці. Вміє розгадувати загадки. |
WB p. 42 ex. D Wordlist, p. 137 |
71 |
16.12 |
РозвагиFull infinitive |
|
|
|
|
|
Full infinitive, bare infinitive |
|
WB p. 42 ex. E Wordlist, p. 137 |
72 |
17.12
|
All about video games 4 d, SB, p. 48 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. Здоров’я і безпека: Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів. Пояснює правила безпечної поведінки онлайн. |
Прочитати текст та дати відповіді на виконати завдання (визначити хто виконав/не виконав дію) |
Обговорен-ня прочи-таного, визначення думок людей |
Video games: gamer, game controller, score, avatar, multiplayer game, graphics |
-ing forms |
Уміє критично мислити та визначати необхідні моменти у тексті |
WB p. 43 ex. A, B Wordlist, p. 137 |
73 |
18.12
|
All about video games 4 d, SB, p. 49 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним. Здоров’я і безпека: Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів. Пояснює правила безпечної поведінки онлайн. |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання. Написання опису гри. |
Обговорити в парах улюблені відеоігри та описати їх для партнера |
Words related to games / computer games
|
-ing forms |
Вживає лексику уроку, використовує -ing форми у процесі спілкування
|
WB p. 43 ex. C, D Wordlist, p. 137 |
74 |
19.12 |
Let’s watch a film 4 e, SB, p.50 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Громадянська відповідальність: Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. Формулює особисті ціннісні пріоритети. Здоров’я і безпека: |
Прочитати відгук / рецен-зію на фільм та дати відповіді на запитання Прослуховуван ня аудіо-запису та виконання завдання (встановити відповідність між почутим та написаним) |
Робота в парах: визначення думки глядача щодо побаченого фільму, заповнення таблиці та обговорен-ня фільму |
Film review
|
Повторення вивченого граматичного матеріалу |
Розповідає про фільм, який переглянули, передає свої думки та враження щодо |
WB p. 44 ex. A Wordlist, p. 137 |
75 |
20.12
|
Let’s watch a film 4 e, SB, p.51 |
|
|
|
побаченого. Пише рецензію на фільм. |
WB p. 44 ex. B Wordlist, p. 137 |
|||
76 |
23.12
|
Повторення |
|
Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів. |
|
|
|
|
|
Переказ тексту |
77 |
24. 12
|
Module 4. Round-up SB, p. 104 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Громадянська відповідальність: Формулює особисті ціннісні пріоритети. Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та |
|
Communication p. 104 |
Ex. A , B p. 104 |
Ex. С, D, E, F p. 104 |
Повторення та узагальнення вивченого |
WB p. 45 ex. A, B, C, D |
78 |
25.12 |
Module 4. Round-up |
|
полікультурному середовищі. |
|
|
|
|
|
|
79 |
26.12 |
Culture page 2, |
|
Громадянська відповідальність: Формулює особисті ціннісні пріоритети. Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі. |
|
TRP |
TRP |
TRP |
Практичне застосування здобутих знань, умінь і навичок |
WB p. 46 ex. E, F |
80 |
27.12 |
Test 4 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
|
Виконання тесту |
|
Fandom, star trek |
Повторення вивченого раніше граматичного матеріалу
|
Повторення та закріплення вивченого матеріалу |
|
|