full blast 7for U І семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків із англійської мови за програмою Редько, підручник Full blast for Ukraine 7, кількість годин на тиждень:5
Перегляд файлу

НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

Клас____7_______  Підручник Full Blast Plus for Ukraine 7 клас

 

Дата

 

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

               Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Домашнє завдання

Сприймання на слух / зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Лексичний діапазон /

Фонетика

      Граматика

1

02.09

 

 

About me. Про мене

SB, p. 5

бере участь у коротких простих діалогах

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та

Здоров'я і безпека:

Впорядковує

власний робочий

день з дотриманням

здорового способу життя.

Громадянська

відповідальність:

Описує власний стиль життя та визначає  пріоритети.

Прослуховування аудіозапису

Парна робота: надання відповідей на запитання

Schedules, routines

Повторення вивченого раніше граматичного матеріалу

Ставить та відповідає на запитання про себе

Wordlist, p. 133

2

0309

 

 

About me. Про мене

 

 

 

 

Парна робота: надання відповідей на запитання

 

 

 

2 True and False sentences

3

04.09

 

Літні канікули

 

    Обговорює свою роль у сучасному

технологічному

середовищі.

 

Парна робота: надання відповідей на запитання

 

 

 

WB p. 4 ex. A

Wordlist, p. 133

4

05.09

 

 School Life

1a

SB, p. 6

бере участь у коротких простих діалогах

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко

аргументує її

Громадянська

відповідальність:

Обговорює шкільні правила.

Здоров'я і безпека:

Обговорює вплив на здоров’я аматорського і

професійного спорту.

Прослухову-вання запису та нумерація зображень

Парна робота: надання відповідей на запитання

Free-time activities, hobbies,

school subjects: maths, history, geography, biology, chemistry, physics, PE, IT, art.

Classroom, computer room, science lab, gym, art room

Present Simple, adjectives

 

Ставить та відповідає на запитання про себе

WB p. 4 ex. B, C

Wordlist, p. 133

5

06.09

 

 

 

 

Present Simple

 

WB p. 5 ex. D, E, F

 

6

09.09

 

School

1a

SB,  p.7

запитує та надає відповіді на прості запитання

бере участь у коротких простих діалогах

Громадянська

відповідальність:

    Обговорює шкільні правила.

  Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.

Здоров'я і безпека:

Обговорює вплив на здоров’я аматорського і

професійного спорту.

 

Робота в парах: діалогічне мовлення

Написання тексту про школу

School subjects: art, biology, chemistry, geography, history, ICT, maths, PE, physics

Відпрацювання звуків [e], [i:],

Present Simple

(affirmative, negative, questions)

Prepositions of time

Розповідає про шкільне життя, щоденні справи

 

Wordlist, p. 133

7

10.09

 

 

 

 

Household chores

1b

SB,  p.8

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Громадянська

відповідальність:

    Впорядковує

власний робочийдень з дотриманням здорового способу життя.

   Наводить  приклади

взаємодопомоги

членам родини. Підприємливість

та фінансова

грамотність:

Демонструє розуміння цінності праці та

працьовитості

для досягнення

добробуту.

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching act.)

 

Household chores: do the washing, do the washing up, clean the windows, cook, hover, iron clothes, take out the rubbish, tidy my room, wash the car

Adverbs of frequency

Відповідає на запитання про себе виконуючи квіз (опитувальник)

WB p. 6 ex. A, B, C

Wordlist, p. 133

8

11.09

 

 

 

 

 

What I do every day

1b

SB,  p.9

бере участь у коротких групових дискусіях

Громадянська

відповідальність:

    Впорядковує

власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.

   Розповідає про

розподіл обов’язків у

родині.

Екологічна безпека та сталий розвиток:

Наводить приклади внеску своєї родини у

сталий розвиток.

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (choose a correct answer.)

Робота в парах

Always, usually, often, sometimes, never, once, twice, three times

Adverbs of frequency,

How often do you …?

Використовує прислівники частоти в усному мовленні та на письмі

WB p. 7 ex. D, E, F

Wordlist, p. 133

9

12.09

 

 

 

At the Youth Club

1c

SB,  p.10

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Громадянська

відповідальність:

    Оцінює

інфраструктуру

дозвілля власної

громади.

    Обговорює особливості взаємодії

особистості та групи.

Читати текст та виконувати завдання (correct the sentences)

 

Exciting, excited, tired, tiring, bored, boring, interested, interesting, surprised, surprising

Adjectives describing nouns and verbs

Обговорює свою участь у підліткових об’єднаннях за інтересами

WB p. 8-9 ex. A, B, C

Wordlist, p. 133

10

13.09

 

 

 

 

 

 

 

At the Youth Club Про мене,

1c

SB,  p.11

бере участь у коротких простих діалогах

Громадянська

відповідальність:

    Оцінює

інфраструктуру

дозвілля власної

громади.

    Формулює особисті  ціннісні пріоритети.

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в парах: дискусія

Pair-work activity

Відпрацювання звуків [ɪ], [i:], [aɪ]

 

Present Progressive (affirmative, negative, questions) ,

Present Simple vs Present Progressive

Stative verbs

Time expressions

Розуміє різницю між Present Simple та Present Progressive та вживає в усній та письмовій комунікації

WB p. 9 ex. D, E

Wordlist, p. 133

11

16.09

Fun after School

1d

SB,  p.12

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Громадянська

відповідальність:

    Оцінює

інфраструктуру

дозвілля власної

громади.

    Формулює особисті  ціннісні пріоритети.

Читати текст та виконувати завдання (choose the correct option, matching)

Робота в парах, дискусія

Free-time activities, other words and phrases

Like / love / enjoy / hate / can’t stand + ing form or noun, would like / want + to

Розповідає про уподобання та вільний час

WB p. 10 ex. A, B

Wordlist, p. 133-134

12

17.09

Free time

1d

SB,  p.13

бере участь у коротких групових дискусіях

Громадянська

відповідальність:

   Демонструє

розуміння потреби

працювати разом.

   У спілкуванні

дотримується

толерантності та

принципу «no hate speech»

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в групах Обговорення планів після школи

Free-time activities:

do arts and crafts / jigsaw puzzles, fly a kite / a drone, build a model car / ship / plane, make jewellery (bracelets) / a collage

Like / love / enjoy / hate / can’t stand + ing form or noun, would like / want + to

Розповідає про уподобання та вільний час вживаючи правильно Like / love / enjoy / hate /

can’t stand + ing form or noun, would like / want + to

WB p. 11 ex. C, D

Wordlist, p. 133-134

13

18.09

My Hobby

1e

SB,  p.14

бере участь у коротких групових дискусіях

Підприємливість

та фінансова

грамотність:

Обговорює ефективне та раціональне

використання

природних ресурсів.

Екологічна безпека та сталий розвиток:

Проектує власні

повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів.

Читати текст та виконувати завдання (information gap activity)

Прослуховування аудіозапису та виконання завдання (choose the correct option)

 

Hobbies, free-time activities, adjectives for describing things materials: plastic, wood, paper, metal, glass

Повторення вивченого раніше граматичного матеріалу

Вміє описувати речі, використовуючи правильні прикметники

WB p. 12 ex. A, B

Wordlist, p. 134

14

 

 

 

 

 

 

 

19.09

Розвиток письма

1e

SB,  p.15

 

 

 

 

 

бере участь у коротких групових дискусіях

Здоров'я і безпека:

    Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного

відпочинку.

   Надає рекомендації

щодо дотримання

здорового способу життя.

 

Читати текст та виконувати завдання (answer the question)

Написати пост про те, що ти робиш у свій вільний час, свої хобі

Adjectives

Word order

 

Present Simple, Present Progressive, like, enjoy….

 

Пише пост про себе – свій вільний час, свої хобі використовуючи лексику уроку

WB p. 12 ex. C, D

Wordlist, p. 134

 

 

 

 

 

15

20.09

 

Написання листа

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

написати лист

16

23.09

Module 1. Round-up

SB,  p.101

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Громадянська

відповідальність:

    Формулює особисті  ціннісні пріоритети.

     Дискутує довкола

питань про свою

роль і місце у сучасному

мультилінгвальному та полікультурному

середовищі.

 

Communication p. 101

Ex. A , B p. 101

Ex. С, D, E p. 101

Повторення та узагальнення вивченого

WB p. 13 ex. A, B, C

17

24.09

Повторення.

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Громадянська

відповідальність:

     Формулює особисті  ціннісні пріоритети.

    Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному

мультилінгвальному та полікультурному

середовищі.

 

TRP

TRP

TRP

Застосування здобутих знань, умінь і навичок на практиці

WB p. 14 ex. D, E, F

18

25.09

Song 1

SB, p. 16

 

висловлює власну думку стосовно

Громадянська

відповідальність:

    Демонструє

Прослуховування пісні, виконання

 

Floor, room, rubbish, living room, washing-up, clean

Повторення вивченого граматичного М.

Повторення та закріплення вивченого М.

Проєктна робота

 

19

26.09

CLIL 2. Art

SB, p. 112

прочитаного тексту та коротко аргументує її

розуміння цінності

культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.

   Описує власний стиль життя та

завдання

Читання та прослуховування ntrcne,

 

 

Hatching, drawing, scribbling

 

 

Make a picture.

SB. p.112

 

20

27.09

Test 1

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Громадянська

відповідальність:

     Формулює особисті  ціннісні пріоритети.

    Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному

мультилінгвальному та полікультурному

середовищі.

 

TRP

TRP

TRP

Застосування здобутих знань, умінь і навичок на практиці

 

21

30.09

Module 2

Communication and Technology.

When Technology goes wrong

SB, p. 17

бере участь у коротких групових дискусіях

Громадянська

відповідальність:

    Обговорює свою роль у сучасному

технологічному

середовищі.

    Порівнює безпосереднє

спілкування з

віртуальним.

Здоров'я і безпека:

Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів.

 

Дискусія в парах та групах

Gadgets, ways of communication

Повторення вивченого раніше граматичного матеріалу

Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії щодо сучасних технологій

WB p. 15 ex. A

Wordlist, p. 134

22

01.10

Частини ПК

2a

SB, p. 18

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Громадянська

відповідальність:

    Обговорює свою роль у сучасному

технологічному

середовищі.

Підприємливість

та фінансова

грамотність:

Аргументує

раціональність

покупки.

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання

 

ICT: speakers, mouse, printer, screen, website, keyboard, USB flash drive, webcam, wireless headphones, laptop, tablet

Past Simple

Вживає нові ЛО уроку, розуміє аудіозаписи

WB p. 15-16 ex. B, C

Wordlist, p. 134

23

02.10

Past Simple

2a

SB, p. 19

бере участь у коротких групових дискусіях

Підприємливість

та фінансова

грамотність:

    Аргументує

раціональність

покупки.

   Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету.

 

 

Відпрацювання звуків [t], [d], [id]

Past Simple

 

Розповідає про минулі події, використовуючи засвоєну лексику

WB p. 16 ex. D

Wordlist, p. 134

24

03.10

Минулий час

 

.

 

Робота в парах talk about what you did yesterday

 

Past Simple

 

Розповідає про минулі події, використовуючи засвоєну лексику

WB p. 16 ex. E

 

25

04.10

Tech break

2b

SB, p. 20

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Громадянська

відповідальність:

    Обговорює свою роль у сучасному технологічному

середовищі.

    Порівнює

безпосереднє

спілкування з

віртуальним.

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (answer the question)

 

Turn on / off a computer / a laptop, send / receive emails / text messages, download apps / songs / videos, click on a link /  an icon, make a video call, post something on a website, use the

Internet / an app, save / delete / print a document / a picture

Used to

Розповідає про минулі події та події  зараз - розвиток технологій

Wordlist, p. 134

26

07.10

Tech break

 

 

Здоров'я і безпека:

Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів.

 

 

 

 

WB p. 17 ex. A, B, C

 

27

08.10

Communication and Technology

2b

SB, p. 21

бере участь у коротких групових дискусіях

Громадянська

відповідальність:

    Обговорює свою роль у сучасному

технологічному

середовищі.

Здоров'я і безпека:

Пояснює правила

безпечної поведінки онлайн.

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в парах дискусія.

Розповісти про своє життя кілька років тому і зараз, використовуючи «used to»

Have a tablet / laptop…, know how to…, speak English, like …., drink / eat / live / go ….

Used to

Розповідає про дії в минулому

WB p. 18 ex. D, E

Wordlist, p. 134

28

09.10

Look out

 2c,

SB, p. 22

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Громадянська

відповідальність:

    Обговорює свою роль у сучасному

технологічному

середовищі.

Здоров'я і безпека:

Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів.

Екологічна безпека та сталий

Читання та прослуховування історії (коміксу), виконання завдання (answer the questions, put sentences in

 

Spill, slip (on), knock over, trip over, step on

Past Simple – Past Progressive

Time clauses (when, while, as soon as)

Розповідає про події, що відбулись у коміксі, вживає лексику уроку

Wordlist, p. 134-135

29

10.10

Grammar Time

 

розвиток:

Дискутує довкола

питань екології життя та здоров’я людини.

order)

 

 

Past Simple – Past Progressive

Time clauses (when, while, as soon as)

 

WB p. 19 ex. A, B, C

 

30

11.10

Повторення

 2c,

SB, p. 23

бере участь у коротких групових дискусіях

Здоров'я і безпека:

Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів.

Екологічна безпека та сталий розвиток:

Дискутує довкола

питань екології життя та здоров’я людини.

 

Робота в парах (Pair-work activity)

Повторення вивченого раніше лексичного матеріалу

 

Past Simple – Past Progressive

Time clauses (when, while, as soon as)

Розрізняє подані часові форми. Розповідає про минулі події з використанням різних форм минулого часу

WB p. 20 ex. D, E

Wordlist, p. 134-135

31

14.10

Become a blogger

2d,

SB, p. 24

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Громадянська

відповідальність:

    Порівнює

безпосереднє

спілкування з

віртуальним.

Здоров'я і безпека:

Пояснює правила

безпечної поведінки онлайн.

Прочитати текст та додати заголовки до абзаців

Робота в парах – надання інструкцій щодо створення блогу

Повторення вивченого раніше лексичного матеріалу

 

Повторення вивченого раніше граматичного матеріалу

 

Використовує вже відому лексику та граматику для виконання завдань

WB p. 21 ex. A, B

Wordlist, p. 135

32

15.10

 

Технології сьогодні

2d,

SB, p. 25

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Громадянська

відповідальність:

    Обговорює свою роль у сучасному

технологічному

середовищі.

   Порівнює

безпосереднє

спілкування з

віртуальним.

Здоров'я і безпека:

Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів.

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (put the pictures in the correct order)

Робота в парах – інструкція (послідовні-сть дій) для використан-ня камери

Charge a battery / a mobile phone, connect to the Internet / to the Wi-Fi / to a charger, set the time / the date, create / design a blog / a website, enter / give your password

Дієслово should

 

Дає поради, вживаючи модальне дієслово should/shouldn’t в стверджувальних та заперечних реченнях

WB p. 22 ex. C, D

Wordlist, p. 135

33

16.10

 

Guess what

 2e,

SB, p. 26

бере участь у коротких групових дискусіях

Громадянська

відповідальність:

    Обговорює свою роль у сучасному технологічному

середовищі.

   Порівнює

безпосереднє

спілкування з

віртуальним.

Здоров'я і безпека:

Пояснює правила

безпечної поведінки онлайн..

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

 

Робота в парах – розповісти про хороші та погані новини однокласнику/другу

Pass / fail an exam, take up a new activity, lose something, go somewhere interesting, have an accident, buy something, something breaks down, win / lose something (a game)

Phrases for responding to good / bad news

Вміє визначати та розповідати про хороші / погані новини

WB p. 23 ex. A, B

 

34

17.10

Guess what

 2e,

 

 

 

 

 

Wordlist, p. 135

35

18.10

Writing a letter

 2e,

SB, p. 27

бере участь у коротких групових дискусіях

Громадянська

відповідальність:

    Порівнює безпосереднє

спілкування з

віртуальним.

Здоров'я і безпека:

Пояснює правила

безпечної поведінки онлайн..

Прочитати листи та дати відповідь на питання (make pairs where letters correspond to statements)

 

Formal / informal letters telling about the something that happened (telling the news)

Phrases for formal / informal letters

Пише лист кузену/кузині, у якому розповідає про те що сталось

WB p. 24 ex. C

Wordlist, p. 135

36

21.10

Module 2.  Round-up SB, p. 102

бере участь у коротких групових дискусіях

Громадянська

відповідальність:

    Формулює особисті  ціннісні пріоритети.

    Дискутує довкола

питань про свою

роль і місце у сучасному

мультилінгвальному та

полікультурному

середовищі.

 

Communication p. 102

Ex. A , B p. 102

Ex. С,  D,  E p. 102

Повторення та узагальнення вивченого

WB p. 25 ex. A, B

37

22.10

 

Round-up WB

 

 

 

 

 

 

WB p. 25 ex. C

38

23.10

 

 

Culture page 1,

SB p. 28

 

висловлює власну думку стосовно

Громадянська

відповідальність:

    Дискутує довкола

питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки. Демонструє розуміння цінності

культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.Обговорює свою роль у сучасному Технологічному середовищі. Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним

Читання тексту й виконання завдань до

 

 

Бесіда за

 Brolly, runners, pineapple, cheesed off, barbie, hupped, nips to the loo, curry and rice

 

TRP

Застосування закріплених знань, умінь і

WB p. 26 ex. D

39

24.10

CLIL 1/ ICT

SB, p. 111

прочитаного тексту та коротко аргументує її

нього

змістом тексту

Print, paste, help, copy, save, delete, open

 

навичок практично

WB p. 26 ex. E

40

25.10

Повторення

 

 

 

 

Повторення слів

Повторення граматики

 

Do research!

SB p. 28

41

04.11

 

Test 2

бере участь у коротких групових дискусіях

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Громадянська

відповідальність:

     Формулює особисті  ціннісні пріоритети.

     Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному

мультилінгвальному та полікультурному

середовищі.

 

Виконання тесту

 

Читання тексту й виконання завдань до нього

TRP

TRP

Повторення вивченого раніше граматичного матеріалу

 

Опрацювання тексту з часткою невідомих слів

 

42

05.11

 

Module 3

Family Holidays Сімейні канікули, SB, p. 29

бере участь у коротких групових дискусіях

Громадянська

відповідальність:

    Планує краєзнавчу

подорож.

   Формулює особисті  ціннісні пріоритети.

 

Дискусія в парах та групах

Travelling, summer holiday

Повторення вивченого раніше граматичного матеріалу

 

Ставить та відповідає на питання про пригоди

WB p. 27 ex. A

Wordlist, p. 135-136

43

06.11

 

Pack your bags

3 а

SB, p. 30

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Громадянська

відповідальність:Планує краєзнавчу

подорож.  Підприємливість

та фінансова грамотність:  Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту. Ставить запитання про можливості купівлі товарів та

замовлення послуг у мережі Інтернет.

 Екологічна безпека та сталий розвиток:Обговорює переваги

екологічних видів транспорту.

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання

 

Abroad, by plane, flight, give sb a lift, hand, island, journey, last, look after, mug, on foot, probably, suitcase, sunscreen, swimsuit, volcano, book a holiday / trip

Compound adjectives

Утворення складених прикметників, їх використання у реченні

WB p. 27 ex. B, C

 

44

07.11

 

Pack your bags

 

 

 

Wordlist, p. 135-136

45

08.11

 

Family Holidays

3 a,Be Going to

SB, p. 31

бере участь у коротких групових дискусіях

Підприємливість та фінансова

грамотність: Порівнює вартість

подорожі різними видами транспорту. Обговорює можливості замовлення квитків онлайн.

Екологічна безпека та сталий розвиток: Описує види екотуризму.

  Обговорює переваги екологічних видів транспорту.

Здоров’я і безпека:

Демонструє знання танаводить приклади дотримання правил безпеки руху та користування

Громадським транспортом.

Прослуховування діалогу

Визначення правильної відповіді.

Обговорення планів на літо

Take a taxi, take a bus, take / use the underground, travel / go by plane, by boat, by car, go on foot

 

Future ‘be going to’

Time Expressions

Ex. 3 p. 35

Розповідає про події в майбутньому, плани на майбутнє

WB p. 28 ex. D, E

Wordlist, p. 135-136

46

11.11

 Holidays in the countryside

3 b,

SB, p. 32

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Підприємливість

та фінансова

грамотність:

       Порівнює вартість

подорожі різними

видами транспорту.

    Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови.

Екологічна безпека та сталий розвиток:

  Обговорює переваги

екологічних видів

транспорту.

    Описує види екотуризму.

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (Find sentences to prove that statements are wrong)

 

Stable, field, cottage, barn, path, farmhouse, fence, stone wall

 Present Perfect Simple

Розповідає про сільську місцевість, перебування там, вживає лексику уроку

WB p. 29 ex. A, B, C

Wordlist, p. 136

47

12.11

 

Working Holidays/Present Perfect

 3 b,

SB, p. 33

бере участь у коротких групових дискусіях

Підприємливість

та фінансова

грамотність:

       Порівнює вартість

подорожі різними

видами транспорту.

    Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови.

Екологічна безпека та сталий розвиток:

  Обговорює переваги

екологічних видів

транспорту.

    Описує види екотуризму.

Прослуховування діалогу про проведення канікул (відпустки)

Робота у парах – обговорення варіантів проведення канікул

Since, for, already, yet

Present Perfect Simple, since, for

 

Time Expressions

 

Розповідає про події, що відбувались в минулому

WB p. 30 ex. D, E, F

 

48

13.11

Present Perfect Simple, since, for

 

 

 

 

 

 

Present Perfect Simple, since, for

 

Time Expressions

 

 

Wordlist, p. 136

49

14.11

 Holiday Experience

3 c,

SB, p. 34

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Підприємливість

та фінансова

грамотність:

       Порівнює вартість

подорожі різними

видами транспорту.

    Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови.

Екологічна безпека та сталий розвиток:

  Обговорює переваги

екологічних видів

транспорту.

    Описує види екотуризму.

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (write names of people)

 

Words / Phrases related to holiday experiences.

Повторення вивченого раніше граматичного матеріалу

 

Розповідає про враження від подорожі, вживає лексику уроку

WB p. 31 ex. A, B

Wordlist, p. 136

50

15.11

 

Present Perfect and Past Simple

3 c,

SB, p. 35

бере участь у коротких групових дискусіях

Підприємливість

та фінансова

грамотність:

       Порівнює вартість

подорожі різними

видами транспорту.

       Обговорює можливості замовлення

квитків онлайн.

   Ставить запитання про можливості купівлі товарів та замовлення послуг у мережі Інтернет.

  Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови.

Екологічна безпека та сталий розвиток:

Обговорює переваги

екологічних видів

транспорту.

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в парах – обговорен-ня поперед-нього досвіду

Phrasal verbs with off, around, for, in, out, up

Present Perfect Simple vs Past Simple

Описує події, що стались у минулому у письмовому форматі з використанням вивчених мовленнєвих структур.

WB p. 31 ex. C, D

Wordlist, p. 136

51

18.11

 

 

 

 

Travelling around Ukraine

3 d,

SB, p. 36

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Громадянська

відповідальність:

    Планує краєзнавчу

подорож.

    Порівнює  Київ з

іншими європейськими

столицями.

     Робить повідомлення про основні пам’ятки

історії та культури

Києва.

   Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні

проблеми своєї країни та світового простору.

Екологічна безпека та сталий розвиток:

Складає перелік місць для екотуризму у своєму регіоні.

Прочитати текст та виконати завдання: виправити помилки у реченнях; знайти прикментни-ки, схожі за значенням до слів/фраз

 

Adjectives describing travelling

 

Relative pronouns: who, which, that

Relative adverb: where

 

Розповідає про подорожі в минулому, ділиться досвідом

WB p. 32 ex. A, B

Wordlist, p. 136

52

19.11

Around Ukraine

3 d,

SB, p. 37

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Громадянська

відповідальність:

    Планує краєзнавчу

подорож.

    Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні

проблеми своєї країни та світового простору.

Екологічна безпека та сталий розвиток:

    Описує види екотуризму.

    Складає перелік

місць для екотуризму у своєму регіоні.

Підприємливість

та фінансова

грамотність:

       Порівнює вартість

подорожі різними

видами транспорту.

      Ставить запитання про можливості купівлі товарів та замовлення послуг у мережі Інтернет.

Прослуховування аудіо-запису та тренування вимови звуків

Гра “Guessing game” про travelling things

Відпрацювання звуків [s], [z], [ꭍ]

Relative pronouns: who, which, that

Relative adverb: where

Defining and non-defining relative clauses

Вживає лексику уроку, використовує who, which, that, where в усній та письмовій комунікації

WB p. 33 ex. C, D, E

Wordlist, p. 136

53

20.11

 

Let’s go camping

3 e,

SB, p. 38

бере участь у коротких групових дискусіях

Громадянська

відповідальність:

    Планує краєзнавчу

подорож.

Екологічна безпека та сталий розвиток:

    Описує види екотуризму.

    Складає перелік місць для екотуризму у своєму регіоні.

Підприємливість

та фінансова

грамотність:

       Порівнює вартість

подорожі різними

видами транспорту.

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (choose a correct answer)

Робота в парах

 

Camping vocabulary: first aid kit, sleeping bag, tent, torch, matches, whistle, insect repellent, fishing gear

Повторення вивченого раніше граматичного матеріалу

 

Вживає лексику уроку, аргументує власну точку зору.

WB p. 34 ex. A, B

Wordlist, p. 136

54

21.11

 

 

 

 

Camping

3 e,

SB, p. 39

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та пише відгук онлайн; вміє редагувати тексти

Громадянська

відповідальність:

    Планує краєзнавчу

подорож.

Екологічна безпека та сталий розвиток:

    Описує види екотуризму.

    Складає перелік місць для екотуризму у воєму регіоні.

Підприємливість

та фінансова

грамотність:

       Порівнює вартість

подорожі різними

видами транспорту.

Прочитати текст та дати відповіді на запитання

 

 

Phrases: asking for one’s opinion, expressing one’s opinion

Mistakes when writing a post

Пише відгук про відвідування, користування кемпінгом (іншими туристичними послугами) використовуючи мовленнєві засоби засвоєні на протязі уроку.

WB p. 34 ex. C

Wordlist, p. 136

55

22.11

Camping

 

 

Переказ тексту

56

25.11

Module 3. Round-up

SB, p. 103

бере участь у коротких групових дискусіях

Громадянська

відповідальність:

     Формулює особисті  ціннісні пріоритети.

    Дискутує довкола

питань про свою

роль і місце у сучасному

мультилінгвальному та полікультурному

середовищі.

 

Communication p. 103

Ex. A , B p. 103

Ex. С,  D,  E p. 103

Повторення та узагальнення вивченого

WB p. 35 ex. A, B, C

57

26.11

 

 

 

 

 

 

Culture page for Ukraine 1 “Exploring the Incredible Sights of Kyiv”

SB, p.109

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Громадянська

відповідальність:

     Демонструє

розуміння цінності

культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.

    Робить повідомлення про основні пам’ятки

історії та культури

Києва.

    Порівнює  Київ з

іншими європейськими

столицями.

     Складає перелік правил поведінки під час екскурсії.

Здоров’я і безпека:

Запитує про / пояснює правила безпеки пересування по Києву.

Екологічна безпека та сталий розвиток:

    Складає перелік місць для екотуризму у воєму регіоні.

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (matching activity)

 

 

TRP

Практичне застосування здобутих знань, умінь і навичок

WB p. 36 ex. D, E, F

58

27.11

 

Song 2,

SB, p. 40

 

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Громадянська

відповідальність:

  Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.

    Робить повідомлення про основні пам’ятки

історії та культури

Києва.

Прослуховування пісні, виконання завдання

Читання тексту, виконання завдання (matching activity)

 

explore, explain, so star, before,farmhouse, countryside, field,fence, cruise, sightseeing, souvenir, suitcase

Decorative Art, ancient times, Academy of Sciences, Water Museum

Повторення вивченого граматичного матеріалу

Опрацювання текстів зазначеної тематики з часткою невідомих слів

Проєктна робота

 

Make a poster!

  SB. p.109

 

 

 

59

28.11

Повторення

 

Захист проєкту

 

 

 

 

 

 

60

29.11

 

Test 3

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Громадянська

відповідальність:

     Формулює особисті  ціннісні пріоритети.

    Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному

мультилінгвальному та полікультурному

середовищі.

Прослуховування пісні, виконання завдання

Читання тексту, виконання завдання (matching activity)

 

 

 

Повторення вивченого граматичного матеріалу

Опрацювання текстів зазначеної тематики з часткою невідомих слів

Проєктна робота

 

Write a blog! SB. p.110

 

 

 

61

02.12

 

Module 4

Entertainment

What’s on?,

SB, p. 41

бере участь у коротких групових дискусіях

Громадянська

відповідальність:

    Демонструє

розуміння цінності

культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.

   Формулює особисті  ціннісні пріоритети.

 

Дискусія в парах та групах

Ways of entertainment

Повторення вивченого граматичного матеріалу

Ставить та відповідає на різні варіанти розваг – кіно, телебачення, театр та інше.

WB p. 37 ex. B

Wordlist, p. 136-137

62

03.12

 

 

Entertainment

4 a.

SB, p. 42

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Громадянська

відповідальність:

    Демонструє

розуміння цінності

культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.

   Формулює особисті  ціннісні пріоритети.

    Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі.

Читання та тексту про телепередачі, виконання завдання (дати відповідь на запитання)

 

TV: soap opera, quiz show, talent show, weather forecast, the news, wildlife documentary, cartoon

 

Adverbs

Розповідає про види телепередач, свої вподобання стосовно них

Wordlist, p. 136-137

63

04.12

Розважальні програми

 

 

 

 

 

 

 

WB p. 37 ex.A

 

64

05.12

Types of  programmes

4 a,

SB, p. 43

бере участь у коротких групових дискусіях

Громадянська

відповідальність:

   Демонструє розуміння цінності

культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.

   Формулює особисті  ціннісні пріоритети.

    Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі.

Прослуховування тексту та виконання завдання.

Робота в парах talk about some situations in the city.

 

easier than, more popular then, the best …. of all, the most boring, (not) as … as, (not) as + many / much+ as, one of the …

Adverbs: adverbs of manner. Irregular adverbs

Comparisons of adverbs

Робить порівняння предметів, людей, явищ, подій використовуючи ступені порівняння

WB p. 38 ex. C

Wordlist, p. 136-137

65

06.12

 

 

 

Types of  programmes

 

 

 

 

 

 

Adverbs: adverbs of manner. Irregular adverbs

Comparisons of adverbs

 

WB p. 38 ex. D, E

Wordlist, p. 136-137

66

09.12

End of school play

4 b,

SB, p. 44

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Громадянська

відповідальність:

   Пропонує варіанти участі школи / класу в

житті громади.

   Демонструє розуміння потреби працювати разом.

  Оцінює інфраструктуру

дозвілля власної

громади.

Екологічна безпека та сталий розвиток:

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (is the sentence true or false)

Обговорен-ня прочи-таного

Повторення вивченого лексичного матеріалу

Повторення вивченого граматичного матеріалу

Розповідає про свій досвід у прослуховуванні/

проходженні відбору на конкурс

WB p. 39 ex. A, B, C

Wordlist, p. 137

67

10.12

 

 

 

Шкільна пєса

 

 

 

 

 

 

Переказ тексту

68

11.12

Pronouns

4 b,

SB, p. 45

бере участь у коротких групових дискусіях

Громадянська

відповідальність:

   Пропонує варіанти участі школи / класу в

житті громади.

   Демонструє

розуміння потреби

працювати разом.

     Оцінює інфраструктуру

дозвілля власної громади.

Екологічна безпека та сталий розвиток:

Обговорює участь

у шкільних екологічних заходах.

Прослухову-вання розмови людей щодо місць розваг, які вони відвідували. Встановити відповідність

Робота в парах: обговорен-ня організації вистави/

виступу

 

Stage, performance, audience, audition, lines, play

 

Possessive adjectives, possessive pronouns, reflexive pronouns

Розповідає про ідеї щодо організації заходів, думки та враження

WB p. 40 ex. D

Wordlist, p. 137

69

12.12

 

In an escape room

4 c,

SB, p. 46

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Громадянська

відповідальність:

    Демонструє

розуміння цінності

культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.

    Обговорює свою роль у сучасному технологічному

середовищі.

    Оцінює інфраструктуру

дозвілля власної громади.

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (guess the answer to the riddle, complete the sentences)

Робота у парах: складання загадки та робота над знаходженням відповіді

Повторення вивченого лексичного матеріалу

Full infinitive, bare infinitive

Розповідає про досвід перебування у ескейп-кімнатах, вирішення завдань для отримання ключа до виходу

WB p. 41 ex. A, B, C

Wordlist, p. 137

70

13.12

 

 

 

 

 

РозвагиFull infinitive

4 c,

SB, p. 47

бере участь у коротких групових дискусіях

Громадянська

відповідальність: Обговорює свою

роль у сучасному технологічному

середовищі.  Оцінює інфраструктуру

дозвілля власної громади.

Здоров’я і безпека:

Обговорює позитивні та негативні  наслідки від певних винаходів

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в парах (problem-solving activity)

Pronunciation of silent letters

Full infinitive, bare infinitive

 

Активно використовує лексику, засвоєну на уроці. Вміє розгадувати загадки.

WB p. 42 ex. D

Wordlist, p. 137

71

16.12

РозвагиFull infinitive

 

 

 

 

 

Full infinitive, bare infinitive

 

WB p. 42 ex.  E

Wordlist, p. 137

72

17.12

 

All about video games

4 d,

SB, p. 48

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Громадянська

відповідальність:

      Обговорює свою роль у сучасному

технологічному

середовищі.

Здоров’я і безпека:

  Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів.

    Пояснює правила

безпечної поведінки онлайн.

Прочитати текст та дати відповіді на виконати завдання (визначити хто виконав/не виконав дію)

Обговорен-ня прочи-таного, визначення думок людей

Video games: gamer, game controller, score, avatar, multiplayer game, graphics

-ing forms

Уміє критично мислити та визначати необхідні моменти у тексті

WB p. 43 ex. A, B

Wordlist, p. 137

73

18.12

 

 

 

 

 

All about video games

4 d,

SB, p. 49

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Громадянська

відповідальність:

      Порівнює  безпосереднє

спілкування з

віртуальним.

Здоров’я і безпека:

  Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів.

    Пояснює правила

безпечної поведінки онлайн.

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання.

Написання опису гри.

Обговорити в парах улюблені відеоігри та описати їх для партнера

Words related to games / computer games

 

-ing forms

Вживає лексику уроку, використовує -ing форми у процесі спілкування

 

WB p. 43 ex. C, D

Wordlist, p. 137

74

19.12

Let’s watch a film

4 e,

SB, p.50

бере участь у коротких групових дискусіях

Громадянська

відповідальність:

      Обговорює свою роль у сучасному

технологічному

середовищі.

      Демонструє

розуміння цінності

культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.

   Формулює особисті  ціннісні пріоритети.

Здоров’я і безпека:

Прочитати відгук / рецен-зію на фільм та дати відповіді на запитання

Прослуховуван

ня аудіо-запису та виконання завдання (встановити відповідність між почутим та написаним)

Робота в парах: визначення думки глядача щодо побаченого фільму,

заповнення таблиці та обговорен-ня фільму

Film review

 

Повторення вивченого граматичного матеріалу

Розповідає про фільм, який переглянули, передає свої думки та враження щодо

WB p. 44 ex. A

Wordlist, p. 137

75

20.12

 

Let’s watch a film

4 e,

SB, p.51

 

 

 

побаченого.

Пише рецензію на фільм.

WB p. 44 ex.  B

Wordlist, p. 137

76

23.12

 

Повторення

 

  Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів.

 

 

 

 

 

Переказ тексту

77

24. 12

 

 

 

 

 

 

Module 4. Round-up

SB, p. 104

бере участь у коротких групових дискусіях

Громадянська

відповідальність:

     Формулює особисті  ціннісні пріоритети.

     Дискутує довкола

питань про свою

роль і місце у сучасному

мультилінгвальному та

 

Communication p. 104

Ex. A , B p. 104

Ex. С,  D,  E,  F p. 104

Повторення та узагальнення вивченого

WB p. 45 ex. A, B, C, D

78

25.12

Module 4. Round-up

 

полікультурному

середовищі.

 

 

 

 

 

 

79

26.12

 

Culture page 2,
SB,  p. 52

 

Громадянська

відповідальність:

     Формулює особисті  ціннісні пріоритети.

    Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному

мультилінгвальному та полікультурному

середовищі.

 

TRP

TRP

TRP

Практичне застосування здобутих знань, умінь і навичок

WB p. 46 ex. E, F

80

27.12

Test 4

бере участь у коротких групових дискусіях

 

Виконання тесту

 

Fandom, star trek

Повторення вивченого раніше граматичного матеріалу

 

Повторення та закріплення вивченого матеріалу

 

 

 

docx
Додано
8 вересня
Переглядів
568
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку