Лисичанський промислово-технологічний фаховий коледж
ФУНКЦІЇ ТА ОБОВ’ЯЗКИ МЕНЕДЖЕРА
методична розробка
з дисципліни «Іноземна мова ( за професійним спрямуванням)»
в закладах фахової передвищої освіти
Розробник:
Скиба Н.М., старший викладач, викладач вищої категорії Лисичанського промислово-технологічного фахового коледжу
2024
ВСТУП
Методична розробка заняття виконана у відповідності з методичними рекомендаціями з підготовки та проведення практичних занять у закладах фахової передвищої освіти. Заняття підготовлено відповідно до робочої і навчальної програми з дисципліни «Іноземна мова ( за професійним спрямуванням)» спеціальності 073 «Менеджмент» освітньо-професійної програми «Організація виробництва». У методичній розробці заняття подано розгорнутий план-конспект заняття у формі мовного практикуму з використанням методу критичного мислення, методики роботи з лексичним матеріалом, методу лінгвістичного квесту, рольовою грою, перелік необхідного обладнання, мету і задачі, надано чітку структуру заняття, вдало подано мотивацію пізнавальної діяльності студентів.
Розробка містить багато різноманітних форм та методів роботи (бесіду, читання, мозковий штурм, аудіювання з використанням тематичного відеоролику, групову та парну роботу,), що відповідають психофізіологічним та індивідуальним особливостям студентів і сприяють успішному досягненню мети заняття.
Методична розробка заняття відповідає теоретичному й методико-практичному розділам навчальної програми, має інноваційний характер, відповідає новітнім технологіям навчання, спрямована на формування комунікативної компетенції майбутніх фахівців, розвиток пам'яті, уваги, фонематичного слуху студентів, сприяють зацікавленості та формуванню комунікативної компетенції майбутніх фахівців.
Методична розробка може бути рекомендована для викладачів іноземної мови в закладах фахової передвищої освіти в якості як основного, так і довідково-дидактичного матеріалу.
МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА ЗАНЯТТЯ
ТЕМА: ФУНКЦІЇ ТА ОБОВ’ЯЗКИ МЕНЕДЖЕРА
Предмет: Іноземна мова( за професійним спрямуваннмя)
Мета: формувати лексичні навички й навички вимови; вдосконалювати навички читання й усного мовлення; розвивати мовну здогадку й мовленнєву реакцію; виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань, використовувати раніше вивчені структури, а також збагачувати словарний запас, практикуватися у перекладі речень, розвивати навички логічного викладання думок, пам'ять, виховувати свідоме ставлення до навчання, вчити раціонально використовувати свій час, прищеплювати бажання вивчати іноземну мову.
Обладнання: словники, комп’ютер, роздавальний матеріал
Тип заняття: практичне
Міжпредметні зв'язки: Маркетинг, Менеджмент, Організація виробництва, Статистика, Економіка підприємства
СТРУКТУРА ЗАНЯТТЯ:
1.Організаційний момент:
1)Привітання
2) Перекличка
3)Перевірка готовності до заняття
2. Мотивація навчальної та пізнавальної діяльності студентів, оголошення теми та цілей заняття.
3.Реалізація теми за планом
4. Підсумок заняття. Оцінювання
5. Домашнє завдання
Тема : ФУНКЦІЇ ТА ОБОВ’ЯЗКИ МЕНЕДЖЕРА
План заняття
Вправа 1: Прослухайте слова та запишіть їх правильно:
Вправа 2:Підберіть синоніми до слів з теми "Менеджмент":
Вправа 3: Заповніть пропуски
Заповніть пропуски в реченнях словами з теми "Менеджмент":
Вправа4: Складіть речення з наступними словами:
Вправа 5: Рольова гра Розіграйте сцену, в якій менеджер делегує завдання своїм підлеглим.
Вправа 6: Дискусія Обговоріть важливість менеджменту в сучасному світі.
Тестування з теми
1. What is the most important function of management?
(a) Planning
(b) Organizing
(c) Staffing
(d) Controlling
2. Which of the following is NOT a characteristic of a good manager?
(a) They are able to motivate and inspire others.
(b) They are able to make sound decisions.
(c) They are able to micromanage their employees.
(d) They are able to communicate effectively.
3. What is the difference between leadership and management?
(a) Leadership is about inspiring and motivating others, while management is about planning, organizing, and controlling resources.
(b) Leadership is a skill that can be learned, while management is a natural talent.
(c) Leaders are always in positions of authority, while managers can be found at all levels of an organization.
(d) Leadership is more important for small businesses, while management is more important for large businesses.
4. What are the four basic functions of management?
(a) Planning, organizing, staffing, and controlling
(b) Leading, motivating, directing, and controlling
(c) Setting goals, developing strategies, allocating resources, and monitoring performance
(d) Hiring, training, evaluating, and rewarding employees
5. What is the difference between a manager and a supervisor?
(a) Managers are responsible for the overall success of a department or team, while supervisors are responsible for the day-to-day operations of a work unit.
(b) Managers typically have more experience and education than supervisors.
(c) Managers have more authority than supervisors.
(d) All of the above.
6. What is the purpose of a management plan?
(a) To provide a roadmap for achieving organizational goals
(b) To control the activities of employees
(c) To motivate employees
(d) To improve communication between managers and employees
7. What are the steps involved in the planning process?
(a) Setting goals, identifying resources, developing strategies, and implementing plans
(b) Identifying problems, analyzing causes, developing solutions, and implementing solutions
(c) Hiring, training, evaluating, and rewarding employees
(d) Monitoring performance, identifying problems, taking corrective action, and preventing problems from recurring
8. What is the difference between organizing and staffing?
(a) Organizing is the process of structuring an organization to achieve its goals, while staffing is the process of filling positions with qualified employees.
(b) Organizing is done by managers, while staffing is done by human resources professionals.
(c) Organizing is a one-time event, while staffing is an ongoing process.
(d) All of the above.
9. What are the three main types of organizational structure?
(a) Line, staff, and functional
(b) Centralized, decentralized, and matrix
(c) Tall, flat, and virtual
(d) All of the above
10. What are the four basic control functions?
(a) Setting standards, measuring performance, comparing performance to standards, and taking corrective action
(b) Planning, organizing, staffing, and controlling
(c) Leading, motivating, directing, and controlling
(d) Hiring, training, evaluating, and rewarding employees
7. Summarizing. Підведення підсумків уроку. Бесіда в режимі T-P1-P2.
T: What topic did we start discussing today? What did we read about? What new words and word combinations have you learned? What material was difficult/ interesting/boring? So, you all see where you need more practice and what you can do well.
5. Setting homework. Постановка домашнього завдання
T: Your home task is to write a essay on the following topic “Modern Physics” Use your notes from class!