Функціонал тестування на нараді у ЗЗСО (фотофіксація). Андріюк Ірина Ярославівнаучитель англійської мови Ліцею № 10 м. Ковеля. Волинської області
Номер слайду 2
Тест (англ. test — «випробування», «перевірка») — спосіб вивчення глибинних процесів діяльності системи, за допомогою переміщення системи в різні ситуації і відстеження доступних спостереженню змін в ній. Педагогі́чне тестува́ння — це вид педагогічного діагностування, науково обґрунтована форма процесу вимірювання знань учнів, що базується на застосуванні педагогічних тестів.
Номер слайду 3
Функції педагогічного тестування
Номер слайду 4
Види педагогічних тестів. Традиційний тест. Традиційний тест містить список запитань і різні варіанти відповідей. Кожне запитання оцінюється у певну кількість балів, що має назву «вага запитання». Результат традиційного тесту залежить від кількості питань, на які було дано правильну відповідь та суми набраних балів. Адаптивний тест. Усі кандидати розпочинають тестування з питання легкого або середнього за складністю. Хто відповів правильно отримує наступне запитання, вищої складності, якщо відповідь була невірною, рівень складності наступного питання буде нижчим. Процес триває до тих пір, поки система тестування не визначить рівень знань кандидата.
Номер слайду 5
Переваги тестування. Тестування є якіснішим і об'єктивнішим способом оцінювання. Тестування — метод, який ставить усіх учнів в однакові умови, як у процесі контролю, так і в процесі оцінювання, дозволяє зробити процедуру оцінювання однаковою для всіх учнів незалежно від місця проживання, типу і виду навчального закладу. Тести — це об’ємний інструмент, який дозволяє діагностувати знання учня по усьому курсу. За допомогою тестування можна встановити рівень знань учня по дисципліні у цілому і по окремих її розділах. Тест є точнішим інструментом. Онлайн тестування є ефективнішим з економічних міркувань. Тестування — це найбільш м'який інструмент, він ставить всіх учнів в однакові умови, використовуючи єдину процедуру і єдині критерії оцінювання, що приводить до зниження передекзаменаційних нервових напружень.
Номер слайду 6
Недоліки тестування. Розробка якісного тестового інструментарію — тривалий, трудомісткий процес. Дані, що отримує викладач в результаті тестування не дозволяють судити про причини недоліків знань учнів. Тест не дозволяє перевіряти і оцінювати високі, продуктивні рівні знань, пов'язані з творчістю. Тест не дозволяє перевіряти і оцінювати високі, продуктивні рівні знань, пов'язані з творчістю. Забезпечення об'єктивності і справедливості тесту вимагає прийняття спеціальних заходів по забезпеченню конфіденційності тестових завдань. У тестуванні присутній елемент випадковості.
Номер слайду 7
Освітній портал «На Урок» для вчителів та учнів: Онлайн бібліотека корисних авторських матеріалів (презентації, конспектів уроків, дидактичних розробок, роздаткових матеріалів, матеріалів для оздоблення кабінетів, тестів);Освітній журнал з цікавими та корисними методичними і науковими статтями;Онлайн-тести для учнів та вчителів;Предметні учнівські олімпіади. Особливості користування платформою:доступність роботи з сервісом ;безкоштовна база тестів, конспектів, додаткових матеріалів з усіх навчальних предметів;простий у застосуванні, можна користуватись з будь-яких гаджетів.
Номер слайду 8
Даний функціоналу досить простий, дозволяє не лише обирати формат запитань, а й працювати з усім класом чи з окремими учнями; швидко створити тест навіть під час уроку; чудовий варіант для домашнього завдання; у разі відсутності у дитини гаджету можна роздрукувати тест. Тести можна використовувати:у якості домашнього завдання; для тематичного оцінювання;для роботи контролюючого характеру;для роботи під час уроку («Реальному часі», «Знайди відповідність», «Флеш-картки»). Онлайн-тести для учнів та вчителів
Номер слайду 9
Налаштування домашнього завдання. Під час планування роботи з онлайн-тестом, учитель має змогу: Показувати рейтинг учнів (зазвичай цю опцію не вмикаю, щоб зберегти конфіденційність результатів учнів);Тільки одна спроба проходження (варто дозволити учням проходити тест кілька разів у зв’язку з перебоями з постачанням електроенергії і роботи Інтернету);Одразу показувати правильну відповідь /Тільки одна спроба проходження /Показувати відповіді учня після тестування – доречно використовувати за умови однієї спроби проходження;Обмежити час проходження до … (варто застосовувати в залежності від вікових особливостей учнів, кількості питань в тесті, призначення тесту (навчальний чи перевірочний);Перемішати варіанти відповідей /Перемішати запитання – ці налаштування дозволяють звести до мінімуму процес списування.
Номер слайду 10
платформа дає змогу миттєво відстежувати результати тестування як окремого учня, так і всіх учасників тестування, з метою поступового усунення прогалин у навчальному матеріалі;після закінчення тестування учні можуть побачити допущені помилки та зробити їх аналіз, а також дізнатися, скільки балів вони набрали, що є ще й чудовим стимулом для подальших звершень;учитель має змогу інтерпретувати результи у залежності від частки правильних відповідей, частки неповних відповідей, та часу затраченого учнем на виконання кожного завдання. Онлайн-тести для учнів та вчителів