Календарно-тематичне планування уроків з англійської мови на II семестр для учнів 5 класу з ООП. Створено до підручника Карпюк О.Д., Карпюк К.Т. II семестр (2 години на тиждень)/38

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 5 класі для дітей з ООП. Можна використовувати при плануванні роботи з дітьми з ООП (модифікація). Створено до підручника "Kids online" Карпюк О.Д., Карпюк К.Т. НУШ
Перегляд файлу

 

 

Календарне планування уроків англійської мови у 5 класі до підручника Карпюк О. Д., Карпюк К. Т.

2 години на тиждень ІІ семестр

Тема

Модифікація/Адаптація

Дата

Зміст уроку

Методи

оцінювання

Очікувані

результати

Прогрес

Unit 5 What’s the weather like today? Pp.73-88

58.

Клімат у різних країнах світу. Активізація словникового запасу.

Модифікація

33.

 

Країни світу.

Спостереження

За допомогою роздаткового матеріалу показує та назвати країни світу (3-4 слова)

 

59.

Характерна погода різних пор року. Розвиток вміння описувати погоду.

 

 

 

 

 

 

 

60.

Прогноз погоди. Розвиток навичок читання.

 

 

 

 

 

 

 

61.

Розвиток граматичних навичок. Утворення та вживання майбутнього простого часу та граматичної структури “to be going to”.

Модифікація

34.

 

Погода та погодні умови

Спостереження

За допомогою асистента вчителя називає природні явища (1-3 слова) та погодні умови (1-3 слова)

 

62.

Обираю одяг до кожної пори року. Розвиток навички сприймання мови на слух та вміння висловлювати власну думку.

Модифікація

35.

 

Одяг відповідно до пори року

Спостереження

За допомогою асистента вчителя може назвати, який одяг потрібно одягати відповідно до пори року

 

63.

Одяг мого гардеробу. Активізація словникового запасу.

Модифікація

36.

 

Одяг, який я полюбляю носити

Спостереження

Називає одяг, який полюбляє одягати, використовуючи вираз «I like…»

 

64.

Розвиток граматичних навичок. Утворення та вивчення умовних речень нульового типу.

 

 

 

 

 

 

 

65.

Що вдягнути? Розвиток навичок говоріння та вміння описувати повним реченням.

Модифікація

37.

 

Види одягу

Спостереження

За допомогою асистента вчителя намагається  назвати види одягу та кольори

 

66.

Клімат моєї місцевості. Розвиток навичок письма.

 

 

 

 

 

 

 

67.

Проєктна робота «Погодні умови Великобританії».

Модифікація

38.

 

Проєктна робота. Створення плакату  «Погодні умови моєї країни».

Спостереження

Створює малюнок про погодні умови своєї місцевості

 

68.

Повторення вивченого матеріалу.

Модифікація

39.

 

Коригуюче повторення вивченого матеріалу з теми       « What’s the weather like today?»

Структура have/has got.

Спостереження

За допомогою асистента вчителя вміє розрізняти особові займенники та привильно вживати структуру «have/has got з ними»

 

69.

Повторення вивченого матеріалу.

 

 

 

 

 

 

 

70.

Повторення вивченого матеріалу

 

Модифікація

40.

 

Коригуюче повторення вивченого лексико-граматичного  матеріалу з теми       «What’s the weather like today?»

 

Спостереження

 

 

71.

Розмовний клуб “The weather in Ukraine”

 

 

 

 

 

 

 

 

72.

Діагностична робота по темі «Яка сьогодні погода?»

Модифікація

41.

 

Діагностична робота з  теми «What’s the weather like today?» (1-6 питань)

Опитування

За допомогою асистента вчителя виконує найпростіші завдання діагностичної роботи

 

Unit 6 Let’s have fun! Pp. 89-106

73.

Що тобі дійсно подобається? Розвиток вміння висловлювати свою думку англійською мовою.

 

 

 

 

 

 

 

74.

Моє улюблене хобі. Розвиток вміння висловлювати свою думку та активізація словникового запасу.

Модифікація

42.

 

Моє улюблене хобі. Чим я люблю займатися

Спостереження

Може сказати, що полюбляє робити у вільний час

 

75.

Я люблю читати. Розвиток навичок читання та вміння переказувати прочитаний текст.

Модифікація

43.

 

Моє улюблене хобі

Спостереження

Вміти показати та назвати своє улюблене хобі за допомогою виразів  «I like/ I don’t like doing something»

 

76.

Розвиток граматичних навичок. Утворення закінчення – “ing” у дієсловах.

Модифікація

44.

 

Розвиток граматичних навичок. Додавання  закінчення – “ing” до дієслів

Спостереження

Розуміє для чого додають закінчення - “ing” до дієслів

 

77.

Музичний проєкт для школи. Розвиток навичок сприймати мову на слух та вміння висловлювати власну думку.

 

 

 

 

 

 

 

78.

Улюблене заняття у школі. Розвиток навичок говоріння та діалогічного мовлення.

 

 

 

 

 

 

 

79.

Мої щоденні заняття. Розвиток граматичних навичок. Вживання теперішнього тривалого часу для майбутніх дій.

Модифікація

45.

 

Правила вживання теперішнього тривалого часу

Спостереження

Вміти правильно вживати дієслово to be (am/is/are) з особовими займенниками.

 

80.

Парк розваг. Розвиток навичок висловлювати своє ставлення та емоції до побаченного, навичок говоріння.

Модифікація

46.

 

Парк розваг в якому я коли-небуть був/була

Спостереження

За допомогою роздаткового матеріалу може висловити свої емоції від відвідування парку розваг

 

81.

Враження від парку розваг. Розвиток навичок письма.

 

 

 

 

 

 

 

82.

Проєктна робота «Хобі моїх друзів»

Модифікація

47.

 

Розваги у вільний час

Спостереження

За допомогою роздаткового матеріалу вміє показати та назвати (1-3 слова) різні види розваг у вільний час

 

83.

Повторення вивченого матеріалу.

Модифікація

48.

 

Коригуюче повторення вивченого лексичного  матеріалу з теми  «Let’s have fun!»

 

 

 

84.

Повторення вивченого матеріалу.

 

 

 

 

 

 

 

85.

Повторення вивченого матеріалу.

 

Модифікація

49.

 

Коригуюче повторення вивченого лексико-граматичного матеріалу з теми  «Let’s have fun!»

 

 

 

86.

Розмовний клуб «Хобі відомих зірок»

 

 

 

 

 

 

 

 

87.

Діагностична робота по темі «Давайте веселитись»

Модифікація

50.

 

Діагностична робота з теми «Let’s have fun!»  (1-6 питань)

Опитування

За допомогою асистента вчителя виконує найпростіші завдання діагностичної роботи

 

Unit 7 The place I live in. Pp.107-122

88.

Блог Богдана про Україну. Розвиток навичок читання.

 

 

 

 

 

 

 

89.

На моїй вулиці. Вживання вивченої лексики у мові.

Модифікація

51.

 

На моїй вулиці

Спостереження

За допомогою роздаткового матеріалу показує  та називає громадські місця села/міста (2-4 слова)

 

90.

У селі. Розвиток навичок читання та вдосконалювати вміння розуміти прочитане.

Модифікація

52.

 

У моєму селі

Спостереження

Може з’єднати назви громадських місць та їх назви за допомогою флеш карток

 

91.

Розвиток граматичних навичок. Вживання Past Simple/Present Perfect

 

 

 

 

 

 

 

92.

Столиця України – Київ. Розвиток навичок сприймання мови на слух.

Модифікація

53.

 

Київ – столиця України

Спостереження

Розуміє кілька простих речень про Київ – столицю України

 

93.

Допоможи незнайомцю вказати шлях. Розвиток навичок діалогічного мовлення.

Модифікація

54.

 

Види транспорту

Спостереження

За допомогою асистента вчителя  може назвати види транспорту (2-4 слова)

 

94.

Розвиток граматичних навичок. Вдосконалення навички вживання Present Perfect у реченнях.

 

 

 

 

 

 

 

95.

Визначні пам’ятники Києва. Розвиток навичок говоріння.

Модифікація

55.

 

Визначні пам’ятники Києва – столиці України

Спостереження

Опираючись на наочний матеріал, може розпізнати кілька визначних пам’яток Києва

 

96.

Цікаві місця України. Розвиток навичок письма.

Модифікація

56.

 

Таблиця неправильних дієслів

Спостереження

За допомогою таблиці неправильних дієслів може знайти та показати 3 форму дієслів

 

97.

Проєктна робота «Краєвиди мого села»

 

 

 

 

 

 

 

98.

Повторення вивченого матеріалу

Модифікація

57.

 

Коригуюче повторення вивченого лексичного  матеріалу з теми  The place I live in»

Спостереження

 

 

99.

Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

100.

Повторення вивченого матеріалу

 

Модифікація

58.

 

Коригуюче повторення вивченого лексичного  та граматичного матеріалу з теми  The place I live in»

Спостереження

 

 

101.

Розмовний клуб «Я люблю Україну»

 

 

 

 

 

 

 

 

102.

Діагностична робота по темі «Місце, де я живу»

Модифікація

59.

 

Діагностична робота з теми «The place I live in». Тестування з теми  «Місце, де я живу» (1-6 питання)

Опитування

За допомогою асистента вчителя виконує найпростіші завдання діагностичної роботи

 

Unit 8 Where to travel? Pp. 123-141

103.

Радість від подорожей. Розвиток навичок читання.

Модифікація

60.

 

Місце, куди я хочу поїхати

Спостереження

За допомогою роздаткового матеріалу може поєднати країну з її визначною пам’яткою та  назвати її (1-2 слова)

 

104.

Країни світу. Активізація словникового запасу.

Модифікація

61.

 

Країни світу, які я знаю

Спостереження

На карті світу може знайти кілька англомовних країн за допомогою асистента вчителя

 

105.

Англомовні країни. Розвиток вміння розуміти прочитаний текст та переказувати його.

Модифікація

62.

 

Англомовні країни: the UK, The USA, Canada and Australia

Спостереження

Називає кілька англомовних країн та їх столиці

 

106.

Розвиток граматичних навичок. Вживання сполучників у реченнях.

 

 

 

 

 

 

 

107.

Визначні місця англомовних країн. Розвиток навичок сприймання мови на слух та вміння описувати.

Модифікація

63.

 

Визначні місця англомовних країн

Спостереження

За допомогою роздаткового матеріалу вміє розпізнати кілька країн по зображенню визначного місця

 

108.

Країни світу. Активізація словникового запасу.

Модифікація

64.

 

Країни світу та їх столиці

Спостереження

За допомогою роздаткового матеріалу вміє поєднати назву країни, столицю та прапор.

 

109.

Розвиток граматичних навичок. Вивчення правил вживання артиклів із власними назвами.

Модифікація

65.

 

Розвиток граматичних навичок. Артикль the  з власними назвами

 

За допомогою асистента намагається правильно вживати означений артикль з власними назвами (3-5 прикладів)

 

110.

Що я знаю про країни світу? Розвиток навичок говоріння та вміння висловлювати свою думку.

 

 

 

 

 

 

 

111.

Канікули у Віндзорі. Розвиток навичок письма.

 

 

 

 

 

 

 

112.

Проєктна робота «США – країна мрії?»

Модифікація

66.

 

Проєктна робота. Створення невеликої презентації  «США – країна мрії?»

Спостереження

Створює малюнок  про США, опираючись на матеріали з підручника

 

113.

Повторення вивченого матеріалу

Модифікація

67.

 

Коригуюче повторення вивченого лексичного  та граматичного матеріалу з теми  «Where to travel?»

Спостереження

 

 

114.

Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

115.

Діагностична робота: читання

 

 

 

 

 

 

 

116.

Діагностична робота: письмо

 

 

 

 

 

 

 

117.

Діагностична робота: аудіювання

Модифікація

68.

 

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу за ІІ семестр

Усне опитування

 

 

118.

Діагностична робота: говоріння

 

 

 

 

 

 

 

119.

Повторення вивченого матеріалу

Модифікація

69.

 

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу за рік

Усне опитування

 

 

120.

Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

121.

Розмовний клуб «Особливості життя в Канаді»

 

 

 

 

 

 

 

122.

Діагностична робота по темі «Куди подорожувати?»

Модифікація

70.

 

Діагностична робота з теми «Where to travel?». Тестування по темі «Куди подорожувати?» (1-6 питань)

Опитування

За допомогою асистента вчителя виконує найпростіші завдання діагностичної роботи

 

123.

Узагальнення вивченого матеріалу за ІІ семестр та рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Фомічова Лілія
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Інкл
Додано
6 січня
Переглядів
18
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку