Календарне планування уроків англійської мови у 5 класі до підручника Карпюк О. Д., Карпюк К. Т.
2 години на тиждень ІІ семестр
№ |
Тема |
Модифікація/Адаптація |
№ |
Дата |
Зміст уроку |
Методи оцінювання |
Очікувані результати |
Прогрес |
Unit 5 What’s the weather like today? Pp.73-88 |
||||||||
58. |
Клімат у різних країнах світу. Активізація словникового запасу. |
Модифікація |
33. |
|
Країни світу. |
Спостереження |
За допомогою роздаткового матеріалу показує та назвати країни світу (3-4 слова) |
|
59. |
Характерна погода різних пор року. Розвиток вміння описувати погоду. |
|
|
|
|
|
|
|
60. |
Прогноз погоди. Розвиток навичок читання. |
|
|
|
|
|
|
|
61. |
Розвиток граматичних навичок. Утворення та вживання майбутнього простого часу та граматичної структури “to be going to”. |
Модифікація |
34. |
|
Погода та погодні умови |
Спостереження |
За допомогою асистента вчителя називає природні явища (1-3 слова) та погодні умови (1-3 слова) |
|
62. |
Обираю одяг до кожної пори року. Розвиток навички сприймання мови на слух та вміння висловлювати власну думку. |
Модифікація |
35. |
|
Одяг відповідно до пори року |
Спостереження |
За допомогою асистента вчителя може назвати, який одяг потрібно одягати відповідно до пори року |
|
63. |
Одяг мого гардеробу. Активізація словникового запасу. |
Модифікація |
36. |
|
Одяг, який я полюбляю носити |
Спостереження |
Називає одяг, який полюбляє одягати, використовуючи вираз «I like…» |
|
64. |
Розвиток граматичних навичок. Утворення та вивчення умовних речень нульового типу. |
|
|
|
|
|
|
|
65. |
Що вдягнути? Розвиток навичок говоріння та вміння описувати повним реченням. |
Модифікація |
37. |
|
Види одягу |
Спостереження |
За допомогою асистента вчителя намагається назвати види одягу та кольори |
|
66. |
Клімат моєї місцевості. Розвиток навичок письма. |
|
|
|
|
|
|
|
67. |
Проєктна робота «Погодні умови Великобританії». |
Модифікація |
38. |
|
Проєктна робота. Створення плакату «Погодні умови моєї країни». |
Спостереження |
Створює малюнок про погодні умови своєї місцевості |
|
68. |
Повторення вивченого матеріалу. |
Модифікація |
39. |
|
Коригуюче повторення вивченого матеріалу з теми « What’s the weather like today?» Структура have/has got. |
Спостереження |
За допомогою асистента вчителя вміє розрізняти особові займенники та привильно вживати структуру «have/has got з ними» |
|
69. |
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
|
|
|
|
|
70. |
Повторення вивченого матеріалу
|
Модифікація |
40. |
|
Коригуюче повторення вивченого лексико-граматичного матеріалу з теми «What’s the weather like today?»
|
Спостереження |
|
|
71. |
Розмовний клуб “The weather in Ukraine”
|
|
|
|
|
|
|
|
72. |
Діагностична робота по темі «Яка сьогодні погода?» |
Модифікація |
41. |
|
Діагностична робота з теми «What’s the weather like today?» (1-6 питань) |
Опитування |
За допомогою асистента вчителя виконує найпростіші завдання діагностичної роботи |
|
Unit 6 Let’s have fun! Pp. 89-106 |
||||||||
73. |
Що тобі дійсно подобається? Розвиток вміння висловлювати свою думку англійською мовою. |
|
|
|
|
|
|
|
74. |
Моє улюблене хобі. Розвиток вміння висловлювати свою думку та активізація словникового запасу. |
Модифікація |
42. |
|
Моє улюблене хобі. Чим я люблю займатися |
Спостереження |
Може сказати, що полюбляє робити у вільний час |
|
75. |
Я люблю читати. Розвиток навичок читання та вміння переказувати прочитаний текст. |
Модифікація |
43. |
|
Моє улюблене хобі |
Спостереження |
Вміти показати та назвати своє улюблене хобі за допомогою виразів «I like/ I don’t like doing something» |
|
76. |
Розвиток граматичних навичок. Утворення закінчення – “ing” у дієсловах. |
Модифікація |
44. |
|
Розвиток граматичних навичок. Додавання закінчення – “ing” до дієслів |
Спостереження |
Розуміє для чого додають закінчення - “ing” до дієслів |
|
77. |
Музичний проєкт для школи. Розвиток навичок сприймати мову на слух та вміння висловлювати власну думку. |
|
|
|
|
|
|
|
78. |
Улюблене заняття у школі. Розвиток навичок говоріння та діалогічного мовлення. |
|
|
|
|
|
|
|
79. |
Мої щоденні заняття. Розвиток граматичних навичок. Вживання теперішнього тривалого часу для майбутніх дій. |
Модифікація |
45. |
|
Правила вживання теперішнього тривалого часу |
Спостереження |
Вміти правильно вживати дієслово to be (am/is/are) з особовими займенниками. |
|
80. |
Парк розваг. Розвиток навичок висловлювати своє ставлення та емоції до побаченного, навичок говоріння. |
Модифікація |
46. |
|
Парк розваг в якому я коли-небуть був/була |
Спостереження |
За допомогою роздаткового матеріалу може висловити свої емоції від відвідування парку розваг |
|
81. |
Враження від парку розваг. Розвиток навичок письма. |
|
|
|
|
|
|
|
82. |
Проєктна робота «Хобі моїх друзів» |
Модифікація |
47. |
|
Розваги у вільний час |
Спостереження |
За допомогою роздаткового матеріалу вміє показати та назвати (1-3 слова) різні види розваг у вільний час |
|
83. |
Повторення вивченого матеріалу. |
Модифікація |
48. |
|
Коригуюче повторення вивченого лексичного матеріалу з теми «Let’s have fun!» |
|
|
|
84. |
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
|
|
|
|
|
85. |
Повторення вивченого матеріалу.
|
Модифікація |
49. |
|
Коригуюче повторення вивченого лексико-граматичного матеріалу з теми «Let’s have fun!» |
|
|
|
86. |
Розмовний клуб «Хобі відомих зірок»
|
|
|
|
|
|
|
|
87. |
Діагностична робота по темі «Давайте веселитись» |
Модифікація |
50. |
|
Діагностична робота з теми «Let’s have fun!» (1-6 питань) |
Опитування |
За допомогою асистента вчителя виконує найпростіші завдання діагностичної роботи |
|
Unit 7 The place I live in. Pp.107-122 |
||||||||
88. |
Блог Богдана про Україну. Розвиток навичок читання. |
|
|
|
|
|
|
|
89. |
На моїй вулиці. Вживання вивченої лексики у мові. |
Модифікація |
51. |
|
На моїй вулиці |
Спостереження |
За допомогою роздаткового матеріалу показує та називає громадські місця села/міста (2-4 слова) |
|
90. |
У селі. Розвиток навичок читання та вдосконалювати вміння розуміти прочитане. |
Модифікація |
52. |
|
У моєму селі |
Спостереження |
Може з’єднати назви громадських місць та їх назви за допомогою флеш карток |
|
91. |
Розвиток граматичних навичок. Вживання Past Simple/Present Perfect |
|
|
|
|
|
|
|
92. |
Столиця України – Київ. Розвиток навичок сприймання мови на слух. |
Модифікація |
53. |
|
Київ – столиця України |
Спостереження |
Розуміє кілька простих речень про Київ – столицю України |
|
93. |
Допоможи незнайомцю вказати шлях. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
Модифікація |
54. |
|
Види транспорту |
Спостереження |
За допомогою асистента вчителя може назвати види транспорту (2-4 слова) |
|
94. |
Розвиток граматичних навичок. Вдосконалення навички вживання Present Perfect у реченнях. |
|
|
|
|
|
|
|
95. |
Визначні пам’ятники Києва. Розвиток навичок говоріння. |
Модифікація |
55. |
|
Визначні пам’ятники Києва – столиці України |
Спостереження |
Опираючись на наочний матеріал, може розпізнати кілька визначних пам’яток Києва |
|
96. |
Цікаві місця України. Розвиток навичок письма. |
Модифікація |
56. |
|
Таблиця неправильних дієслів |
Спостереження |
За допомогою таблиці неправильних дієслів може знайти та показати 3 форму дієслів |
|
97. |
Проєктна робота «Краєвиди мого села» |
|
|
|
|
|
|
|
98. |
Повторення вивченого матеріалу |
Модифікація |
57. |
|
Коригуюче повторення вивченого лексичного матеріалу з теми The place I live in» |
Спостереження |
|
|
99. |
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
100. |
Повторення вивченого матеріалу
|
Модифікація |
58. |
|
Коригуюче повторення вивченого лексичного та граматичного матеріалу з теми The place I live in» |
Спостереження |
|
|
101. |
Розмовний клуб «Я люблю Україну»
|
|
|
|
|
|
|
|
102. |
Діагностична робота по темі «Місце, де я живу» |
Модифікація |
59. |
|
Діагностична робота з теми «The place I live in». Тестування з теми «Місце, де я живу» (1-6 питання) |
Опитування |
За допомогою асистента вчителя виконує найпростіші завдання діагностичної роботи |
|
Unit 8 Where to travel? Pp. 123-141 |
||||||||
103. |
Радість від подорожей. Розвиток навичок читання. |
Модифікація |
60. |
|
Місце, куди я хочу поїхати |
Спостереження |
За допомогою роздаткового матеріалу може поєднати країну з її визначною пам’яткою та назвати її (1-2 слова) |
|
104. |
Країни світу. Активізація словникового запасу. |
Модифікація |
61. |
|
Країни світу, які я знаю |
Спостереження |
На карті світу може знайти кілька англомовних країн за допомогою асистента вчителя |
|
105. |
Англомовні країни. Розвиток вміння розуміти прочитаний текст та переказувати його. |
Модифікація |
62. |
|
Англомовні країни: the UK, The USA, Canada and Australia |
Спостереження |
Називає кілька англомовних країн та їх столиці |
|
106. |
Розвиток граматичних навичок. Вживання сполучників у реченнях. |
|
|
|
|
|
|
|
107. |
Визначні місця англомовних країн. Розвиток навичок сприймання мови на слух та вміння описувати. |
Модифікація |
63. |
|
Визначні місця англомовних країн |
Спостереження |
За допомогою роздаткового матеріалу вміє розпізнати кілька країн по зображенню визначного місця |
|
108. |
Країни світу. Активізація словникового запасу. |
Модифікація |
64. |
|
Країни світу та їх столиці |
Спостереження |
За допомогою роздаткового матеріалу вміє поєднати назву країни, столицю та прапор. |
|
109. |
Розвиток граматичних навичок. Вивчення правил вживання артиклів із власними назвами. |
Модифікація |
65. |
|
Розвиток граматичних навичок. Артикль the з власними назвами |
|
За допомогою асистента намагається правильно вживати означений артикль з власними назвами (3-5 прикладів) |
|
110. |
Що я знаю про країни світу? Розвиток навичок говоріння та вміння висловлювати свою думку. |
|
|
|
|
|
|
|
111. |
Канікули у Віндзорі. Розвиток навичок письма. |
|
|
|
|
|
|
|
112. |
Проєктна робота «США – країна мрії?» |
Модифікація |
66. |
|
Проєктна робота. Створення невеликої презентації «США – країна мрії?» |
Спостереження |
Створює малюнок про США, опираючись на матеріали з підручника |
|
113. |
Повторення вивченого матеріалу |
Модифікація |
67. |
|
Коригуюче повторення вивченого лексичного та граматичного матеріалу з теми «Where to travel?» |
Спостереження |
|
|
114. |
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
115. |
Діагностична робота: читання |
|
|
|
|
|
|
|
116. |
Діагностична робота: письмо |
|
|
|
|
|
|
|
117. |
Діагностична робота: аудіювання |
Модифікація |
68. |
|
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу за ІІ семестр |
Усне опитування |
|
|
118. |
Діагностична робота: говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
119. |
Повторення вивченого матеріалу |
Модифікація |
69. |
|
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу за рік |
Усне опитування |
|
|
120. |
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
121. |
Розмовний клуб «Особливості життя в Канаді» |
|
|
|
|
|
|
|
122. |
Діагностична робота по темі «Куди подорожувати?» |
Модифікація |
70. |
|
Діагностична робота з теми «Where to travel?». Тестування по темі «Куди подорожувати?» (1-6 питань) |
Опитування |
За допомогою асистента вчителя виконує найпростіші завдання діагностичної роботи |
|
123. |
Узагальнення вивченого матеріалу за ІІ семестр та рік |
|
|
|
|
|
|
|