Галина Малик «Пригоди Алі в країні Недоладії»

Про матеріал

ТЕМА. Галина Малик «Пригоди Алі в країні Недоладії». Морально-етичні проблеми в казці.

МЕТА. Продовжувати роботу над казковою повістю Галини Малик «Пригоди Алі в країні Недоладії», навчати аналізувати особливості жанру, композиції твору, символіку образів; розвивати вміння переказувати твір, читати уривки з нього за ролями, уміння характеризувати героя, аналізувати роль художніх засобів, пояснювати значення діалогів у творі, розвивати творчі здібності, фантазію, комунікативні вміння; формувати дбайливе ставлення до свого життя, до інших людей, виховувати щирість, відкритість, наполегливість, відповідальність за свої вчинки.

Перегляд файлу

Урок № 28

ТЕМА. Галина Малик «Пригоди Алі в країні Недоладії». Морально-етичні проблеми в казці.

МЕТА. Продовжувати роботу над казковою повістю Галини Малик «Пригоди Алі в країні Недоладії», навчати аналізувати особливості жанру, композиції твору, символіку образів; розвивати вміння переказувати твір, читати уривки з нього за ролями, уміння характеризувати героя, аналізувати роль художніх засобів, пояснювати значення діалогів у творі, розвивати творчі здібності, фантазію, комунікативні вміння; формувати дбайливе ставлення до свого життя, до інших людей, виховувати щирість, відкритість, наполегливість, відповідальність за свої вчинки.

ТИП УРОКУ. Урок засвоєння нових знань.

ОБЛАДНАННЯ. Підручник, таблиця, мішечок з прислів’ями.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент.

ІІ. Оголошення теми уроку.

ІІІ. Перевірка домашнього завдання.

  1. Бесіда за змістом прочитаного.

1. Чому Алі стало соромно?

2. Що вона хотіла подарувати бабусі на день народження?

3. Кого побачила Аля в своїй кімнаті? Що він там робив?

4. Куди потрапила згодом Аля? Що це була за країна?

5. Що перше побачила Аля в країні Недоладії?

6. З ким познайомилася Аля? Що з ним було не так?

7. Чому Недоладько дуже здивувався, що Аля потрапила до Недоладії?

7. Яку справу вперше в житті доробила Аля?

8. Куди пішли Аля з Недоладьком? Для чого?

   2. Розгадування кросворда.

Розгадавши кросворд вийде друга частина прислів’я «Зробив діло - …»

1.У маленького казкового персонажа, який завітав до кімнати Алі, був неприємний, неживий…? ( голос).

2. Що хотіла подарувати бабусі на день народження дівчинка? (Рушник).

3. На чому повис маленький чоловічок, коли дівчинка хотіла накрити його рукою? (На люстрі).

4. Як звуть головну героїню твору? (Аля).

5. Якого кольору були шнурівки на величезних черевиках чоловічка? (Червоного).

6. Скільки недороблених справ назбиралось у дівчинки? (Сто).

7. Недоград це? (Місто).

8. Яку річ знайшла дівчинка у своїй кишені? (Стрічку)

9. Як звали жителя Недоладії, якого зустріла Аля? (Недоладько).

10. Де маленькі й великі рибки походжали по дну, ніби прогулювались? (Ставок).

 

 

г

о

л

о

с

 

 

р

у

ш

н

и

к

л

ю

с

т

р

а

 

 

А

л

я

 

ч

е

р

в

о

н

и

й

 

с

т

о

 

 

 

м

і

с

т

о

с

т

р

і

ч

к

а

 

н

е

д

о

л

а

д

ь

к

о

 

с

т

а

в

о

к

 

 

ІV. Засвоєння нових знань у процесі виконання практичних завдань.

  1. Робота з підручником.

Учні шукають цитати, що характеризують героїв.

Аля -…

Недочеревик - …

Недоладько - …..

 

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

  1. Інтерактивна гра «Сонечко».

Охарактеризувати образ Алі на початку твору.

  1. Виконання тестових завдань.

1. Останньою справою, через яку Аля потрапила до Недоладії був:

А. недомальований чоловік;

Б. недороблене домашнє завдання;

В. недовишиваний рушничок.

2. Головною вадою-звичкою Алі було те, що дівчинка…

А. не любила вишивати;

Б. не доїдала та не допивала;

В. нічого не могла доробити до кінця.

3. Місто, до якого Аля пішла щоб побачити короля називалося…

А Недоград;

Б Недоладько;

В. Недоладія.

4. Перша справа, яку Аля довела до кінця ….

А домалювала око Недоладьку;

Б. пришила бабці крильце;

В. довишивала рушничок бабусі.

5. Недоладько здивувався, що Аля потрапила до Недоладії, бо…

А. Аля була дуже гарна;

Б. Аля була жива дівчинка;

В. вона не підходил паааа по зросту.

4. Виразне читання 6-7 глав твору.

V. Підсумок уроку.

1. Виставлення оцінок.

2. Домашнє завдання.

Прочитати 7-12 главу, намалювати ілюстрацію до казки.

 

 

docx
Додано
3 грудня 2018
Переглядів
3062
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку