Географічна гра у картинках. Можно використати, як додатковий роздатковий матеріал на уроках географії або під час позакласних географічних заходів.
Завдання 1. Використовуючи запропоновані твори визначте пори року.
|
Ще вчора гарно хризантеми квітли, А вже в ночі усе мороз скував. І стало мало всім тепла і світла. А білий колір все до рук прибрав. Н. Красоткіна |
|||
А |
1 |
|||
|
Все зацвіло, пора натхненна! Така чарівна у природі мить! Убрались в зелень явори і клени, І в світллі сонця річечка блищить. Н. Красоткіна |
|||
Б |
2 |
|||
|
Пора летить бентежна, ніжна, У квітах, росах- чарівна. Фата на вишні білосніжна…. Н. Красоткіна
|
|||
В |
3 |
|||
|
Засмутлива пора! Очей зачарування! |
|||
Г |
4 |
|||
|
Цвіркочуть коники так дзвінко, голосисто, Н. Красоткіна |
|||
Д |
5 |
|||
картинки |
№ твору |
пора року |
||
А |
|
|
||
Б |
|
|
||
В |
|
|
||
Г |
|
|
||
Д |
|
|
||
Завдання 2. Встановіть відповідність між ілюстраціями та країнами, яким вони належать.
|
|
|
1 |
2 |
3 |
|
|
|
4 |
5 |
6 |
|
|
|
7 |
8 |
9 |
|
|
|
10 |
11 |
12 |
Країна |
№ іллюстрацій |
Франція |
|
Шейцарія |
|
США |
|
Німеччина |
|
Завдання 3. За допомогою космічних знімків визначте географічні об’єкти.
|
|
|
1 |
2 |
3 |
|
|
|
4 |
5 |
6 |
|
|
|
7 |
8 |
9 |
№ іллюстрації |
Назва об’єкту |
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
6 |
|
7 |
|
8 |
|
9 |
|
Завдання 4. До географічних об’єктів, підберіть ілюстрації, які характеризують ці об’єкти.
|
|
||
1 |
2 |
||
|
|
||
4 |
5 |
||
|
|
||
7 |
8 |
||
|
|
||
Природний об’єкт |
№ ілюстрації |
||
Великий Каньон |
|
||
Пустеля Руб-ель-Халі |
|
||
Вулкан Кіліманджаро |
|
||
Гібралтарська скеля |
|
||
Вулкан Везувій |
|
||
Озеро Байкал |
|
||
Гора Аю-Даг |
|
||
Водоспад Анхель |
|
||
Вулкан Ключевська Сопка |
|
||