Географічна вікторина для учнів 6 класу
Мета: розширити та поглибити знання учнів, поглибити інтерес до науки «географія», розвивати кмітливість, уважність, винахідливість; виховувати почуття командного духу, дружби, дисциплінованості, колективізму.
У грі беруть участь 2 команди учнів 6 класу. Вікторина складається з трьох етапів:
І етап. Питання – відповідь. Потрібно дати як найбільше правильних відповідей на питання (письмово)
1 |
Макет Землі |
|
2 |
Хто здійснив першу навколосвітню подорож ? |
|
3 |
Хто є «батьком» географії? |
|
4 |
Найменший материк |
|
5 |
Хто створив найдавнішу карту, яка дійшла до нас? |
|
6 |
Який напрямок вказує Полярна зоря |
|
7 |
Як називається тверда, кам’яна оболонка Землі |
|
8 |
Назвіть найменший материк |
|
9 |
Що є результатом зіткнення літосферних плит? |
|
10 |
Яке повітря є суміщу газів? |
|
ІІ етап. Кожна команда отримує твердження, які потрібно або підтвердити або спростувати. На обговорення виділяється 4 хв.
ІІІ етап. Кожна команда отримала домашнє завдання: підготувати своїм суперникам 10 питань-путанок відповідь на які може бути правда або брехня.