Географічне положення Австралії

Про матеріал
Розробка уроку може бути використана на традиційному уроці так і при дистанційній формі навчання
Перегляд файлу

Тема уроку «Географічне положення Австралії. Дослідження та освоєння материка» Практична робота 7(початок). Позначення на контурній карті назв основних географічних об’єктів Австралії

Мета: формувати знання про географічне положення материка, закріпити уміння учнів визначати географічні координати крайніх точок материка та його протяжність вздовж меридіанів та паралелей, поглибити та систематизувати знання про відкриття Австралії

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Очікувані результати: учні зможуть називати характерні ознаки географічного положення материка Австралія, показувати на карті географічні об’єкти, характеризувати основні етапи дослідження материка.

Хід уроку

I.Організаційний момент

II.  Мотивація навчально-пізнавальної діяльності

Сьогодні ми розпочинаємо вивчення материка, який відрізняється від всіх інших. Це материк, де ссавці відкладають яйця, а тварини виношують своїх малят у сумці. Це материк, де Санта-Клаус приходить в гості в середині літа. Це материк, де близько 75 % рослин і майже 90% тварин можна зустріти тільки тут. Поблизу східних берегів цього материка знаходиться найбільший кораловий риф у світі. Тільки цей материк цілком займає одна країна.

Використовуючи хмару слів назвіть материк який ми будемо вивчати.

Отже тема сьогоднішнього уроку «Географічне положення Австралії. Дослідження та освоєння материка».

III. Вивчення нового матеріалу

1. Фізико – географічне положення материка.

Робота з підручником

1.Пригадайте план характеристики географічного положення материка (підручник додаток1).

2.Опрацювавши параграф 28,стр.124 (підручник Бойко В.М.), та переглянувши відео №1,2 від Нової школи https://video.novashkola.ua/7-klas/geografiya-7-klas/urok-27/виконайте завдання за допомогою карти.

Робота з фізичною картою Австралії Використовуючи фізичну картуhttps://drive.google.com/file/d/19a0MjECmgUfjQd2wxkWhqMXKZ36MTQpS/view визначте протяжність материка з півночі на південь за меридіаном 142о сх.д та із заходу на схід вздовж паралелі 26° пд. ш.(1° дуги паралелі 26° — 100 км).

Робота з контурною картою Практична робота №7 (початок). Нанесення об’єктів географічної номенклатури Австралії на контурну карту (пункт берегова лінія).

Цікава географія (додаткові матеріали) Вздовж східного узбережжя Австралії знаходиться одне з чудес природи- Великий Бар’єрний риф https://www.youtube.com/watch?v=7BdjaTistkg

2. Дослідження та освоєння материка.

Робота з таблицею Опрацювавши параграф 28, стр.125-126 та переглянувши відео №3 від Нової школи https://video.novashkola.ua/7-klas/geografiya-7-klas/urok-27/, додаткові матеріали https://miyklas.com.ua/p/geografia/6/rozvitok-geografichnikh-znan-pro-zemliu-37191/navkolosvitni-podorozhi-ta-ekspeditciyi-37881/re-d56144c2-9c53-4601-aa20-0bad4a6b3672 заповніть таблицю «Історія відкриття і дослідження Австралії»

 

Дослідники

Час дослідження

Внесок у дослідження материка

 

 

 

 

IV. Закріплення вивченого матеріалу Хочеш перевірити себе? Заходь за посиланням https://learningapps.org/view6399759 (вправа для перевірки номенклатури), https://learningapps.org/view6680432 (вправа  на відповідність).

V.Домашнє завдання опрацювати параграф 28, вивчити географічну номенклатуру, знати дослідників материка.

 

docx
Додав(-ла)
Чорнуха Олена
Додано
1 лютого 2021
Переглядів
810
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку