Геометричні фігури (практичне завдання)

Про матеріал

Практичне завдання розроблене для того, щоб навчитися створювати зображення в графічному редакторі Paint з простих обєктів за поданим алгоритмом.

Перегляд файлу

Працюємо за компютером

Завдання: створити зображення в графічному редакторі Paint за поданим алгоритмом.

Порядок виконання:

  1. Запусти графічний редактор Paint. Картинки по запросу пеінт значок програми

  1. Створи зображення за поданим алгоритмом:

 

  • Намалюй фігуру 1.
  • Намалюй фігуру 2 всередині фігури 1.
  • Намалюй фігуру 3 всередині фігури 2.
  • Розфарбуй фігуру 3 кольором 4.
  • Розфарбуй фігуру 2 кольором 5.
  • Розфарбуй фігуру 1 кольором 6.

 

  1. Покажи результат вчителю.
  2. Збережи  зображення у своїй папці (Мій комп‘ютер Локальний диск (D)Інформатика 3 клас )
  3. Заверши роботу з графічним редактором Paint.

 

doc
Додано
8 жовтня 2018
Переглядів
1696
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку