Урок з інформатики 3 клас, "Узагальнюючий урок за І семестр"

Про матеріал

Конспект, презентація, роздатковий матеріал для узагальнення знань з інформатики за І семестр (3 клас) «Подорож у Ромашково». Урок розроблений з використанням квест –технологій.

Перегляд файлу

Золотий квиток

Станція

Відповідь

Відмітка про виконання

«Інтелектуальна»

 

 «Кодування»

 

 «Знайкіно»

 

 «Ромашково»

 

 

 

 

 

 

Срібний квиток

Станція

Відповідь

Відмітка про виконання

«Інтелектуальна»

 

 «Кодування»

 

 «Знайкіно»

 

«Ромашково»

 

 

Перегляд файлу

Узагальнюючий урок за І семестр

«Подорож у Ромашково»

Мета: узагальнити знання та вміння отримані при вивченні тем за перше півріччя (Інтернет, Людина та інформація, Графіка), розвивати навички використовувати здобуті знання в практичної діяльності, виховувати цікавість до вивчення інформатики.

Обладнання: комп’ютери, проектор, аркуші із завданням, картки з QR-кодами, смартфон з програмою Plickers.

Хід уроку:

1. Організація  та мотивація класу

Доброго дня. У нас сьогодні незвичайний день. Ми відправляємось з вами у подорож на поїзді. Поїзд буде зупинятись на різних станціях, де на вас чекають різноманітні завдання.  Включайте світлий розум, знання, логіку, кмітливість і в дорогу! Але  спочатку необхідно придбати квітки на поїзд.

Для цього необхідно відповісти на запитання тесту. (Робота з картками QR-кодів)

1. На якої відстані від екрану монітора необхідно сидіти при роботі за комп’ютером?

А) 20 см   Б) 50см  В) 1м.  Г) 50м.

2. Скільки хвилин можна працювати за комп’ютером безперервно?

А) 20хв.   Б) 15хв.  В) 30хв.  Г) 60хв.

3. Що таке браузер? 

А) Програма для створення зображень

Б) Програма для перегляду  сторінок

В) Пристрій для друку зображень

4. Вкажіть зайве слово:

А)  клавіатура  Б) монітор В) миша  Г) сканер .

5 . Яка з цих програм є браузером.

 

А)            Б)                     В)                   Г)                           

 

6. Що потрібно зробити, якщо під час збереження картинки на комп’ютері тебе просять надіслати SMS? 

А)   Надіслати SMS на вказаний номер

Б)   Попросити батьків перевірити цей номер

В)   Продовжувати працювати     

7. Програма, в якої можна створювати та редагувати зображення – це..

А)  музичний редактор  Б) графічний редактор  В) текстовий редактор   

8. Вкажи які дії виконує учень, якщо пеекладає текст з іноземної мови.

А)  збереження  Б) передавання  В) перетворення  Г) пошук

Учні, які дали шість і більше правильних відповідей, отримують золоті квитки на поїзд, інші - отримують срібні.

Отже займаємо місця в вагонах та в дорогу (фрагмент  мультфільма №1 )

2. Станція «Інтелектуальна»

 Для того щоб відправитись далі необхідно виконати завдання (розгадати кросворд)

 

 

 

(фрагмент  мультфільма №2 )

3. Станція «Кодування»

Дізнайся, яке слово зашифровано за допомогою українського прислівя, скориставшись схемою-ключом.

П

Т

А

Ш

К

А

 

К

Р

А

С

Н

А

С

В

О

Ї

М

 

П

І

Р

Я

М,

 

А

 

Л

Ю

Д

И

Н

А

Ч

Е

Н

Ь)

С

В

О

Ї

М

 

З

Н

А

Н

Н

Я

М

 (фрагмент  мультфільма №3)

4. Станція «Знайкіно»

Полічи, скільки байтів займатиме у пам’яті комп’ютера слово  РОМАШКА.

Прочитайте текст.

Картинки по запросу описание ромашки для детейРомашка - чудова по красі і неперевершена по корисним властивостям квітка. З нею пов'язана велика кількість легенд, її використовували для ворожінь і дарували улюбленим. Відомо 350 видів цієї рослини, 100 з них зростає на території нашої країни.

Ромашка схожа на сонечко і також як сонечко дарує нам тепло і радість. Серединка ромашки жовта, а пелюстки білі. Ще  у ромашки є стебло і зелені листочки. Росте вона в лісі і на галявині. Розквітає ромашка на початку літа і цвіте до пізньої осені.

Ромашка -лікарська рослина, лікує людей від хвороб. Тому не можна зірвати ромашку і кинути гинути на землю. Тоді користі від неї не буде і вона загине.

Які ключові слова можна використати, щоб знайти таку інформацію в мережі  Інтернет.

Які типи даних використано для представлення інформації?

(фрагмент  мультфільма №4 )

5. Станція «Ромашково»

Чому же наш паровозик такий засмучений?

Він так мріяв побачити ромашкове поле, але у полі немає жодної ромашки. Якщо кожен з вас намалює по одної квіточці, ви зможете допомогти паровозику.

Не забувайте дотримуватись правил безпеки при роботі за комп’ютером.

Практична робота на ПК.

6. Фізкульхвилинка

Молодці! Ви впорались із завданням й виконали мрію паровозика. Зараз всі можуть відпочити. (фрагмент мультфільма з танцем Полька)

7. Підбиття підсумків.

 

 

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Узагальнюючий урок

Номер слайду 2

Подорож в Ромашковоr

Номер слайду 3

Запитання 1 На якої відстані від екрану монітора необхідно сидіти при роботі за комп’ютером?А) 20 см Б) 50см В) 1м Г) 50м

Номер слайду 4

Запитання 2 Скільки хвилин можна працювати за комп’ютером безперервно?А) 20хв. Б) 15хв. В) 30хв. Г) 60хв.

Номер слайду 5

Запитання 3 Що таке браузер? А) Програма для створення зображень. Б) Програма для перегляду сторінок. В) Пристрій для друку зображень

Номер слайду 6

Запитання 4 Вкажіть зайве слово: А) клавіатура Б) монітор В) миша Г) сканер

Номер слайду 7

Запитання 5 Яка з цих програм є браузером?

Номер слайду 8

Запитання 6 Що потрібно зробити, якщо під час збереження картинки на комп’ютері тебе просять надіслати SMS? А) Надіслати SMS на вказаний номер. Б) Попросити батьків перевірити цей номер В) Продовжувати працювати

Номер слайду 9

Запитання 7 Програма, в якої можна створювати та редагувати зображення – це.. А) музичний редактор Б) графічний редактор В) текстовий редактор

Номер слайду 10

Запитання 8 Вкажи які дії виконує учень, якщо перекладає текст з іноземної мови. А) збереження Б) передавання В) перетворення Г) пошук

Номер слайду 11

В ДОРОГУ!

Номер слайду 12

Станція “ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА”

Номер слайду 13

{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}ГРАФІКАРозгадай кросворд

Номер слайду 14

{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}РГУМКАОРЗАЛІВКАПФПИОЛІВЕЦЬЛКНЮАЗВЛАИЧКРозгадай кросворд

Номер слайду 15

В ДОРОГУ!

Номер слайду 16

Станція “КОДУВАННЯ”

Номер слайду 17

Дізнайся, яке слово зашифровано за допомогою українського прислівя, скориставшись схемою-ключом.{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}ПТАШКА КРАСНАСВОЇМ ПІР‘ЯМ, А ЛЮДИНА(УЧЕНЬ)СВОЇМ ЗНАННЯМ{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA} РОМАШК АВідповідь:

Номер слайду 18

В ДОРОГУ!

Номер слайду 19

Станція “Знайкіно”

Номер слайду 20

В ДОРОГУ!

Номер слайду 21

Станція “Ромашково”

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Дякую за увагу!

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

Г

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Р

 

 

 

 

 

 

А

 

d1qLSVn0.jpg

 

 

Ф

 

 

 

 

 

 

 

І

 

 

 

 

 

 

 

К

 

 

 

 

 

 

 

А

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

d1qLSVn0.jpgd1qLSVn0.jpg

zip
Додано
14 жовтня 2018
Переглядів
1108
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку