Геометричні тіла: конус, циліндр, піраміда, куб, куля. Прості і складені задачі на визначення швидкості, часу і відстані. Дії з іменованими числами.

Про матеріал
ознайомити учнів з назвами геометричних тіл; навчити визначати форму кожного із них; знаходити та називати плоскі фігури, порівняння їх з формами предметів; проаналізувати значення виразів з іменованими числами, удосконалювати навички розв’язання простих та складених задач визначення швидкості, часу і відстані, розвивати логічне мислення, виховувати логічне мислення, просторову уяву.
Перегляд файлу

Тема уроку: Геометричні тіла: конус, циліндр, піраміда, куб, куля. Прості і складені задачі на визначення швидкості, часу і відстані. Дії з іменованими числами.

Мета: ознайомити учнів з назвами геометричних тіл; навчити визначати форму кожного із них; знаходити та називати плоскі фігури,  порівняння  їх з    формами предметів; проаналізувати значення виразів з іменованими числами,  удосконалювати навички розв’язання простих та складених задач  визначення швидкості, часу і відстані,  розвивати логічне мислення, виховувати логічне мислення, просторову уяву.

Обладнання:  макети геометричних тіл, презентація, числовий блокнот, геометричне коло, плоскі геометричні фігури.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент.

IІ. Контроль, корекція і закріплення знань учнів. Робота з QR-кодами.

1. Перевірка домашнього завдання.

Пояснити розв’язання задачі № 519.

  1. 300 : 6=50 км/год- швидкість лайнера
  2. 50-20=30 км/год- швидкість вантажного судна
  3. 30 • 6= 180 км- пройшло вантажне судно.

- Як би змінилося розв’язання задачі, якщо б в умові було на 20 км за годину швидше?

2. Усні обчислення.

А) цифрова квітка

Б) робота з цифровими блокнотами

В) «РОЗУМНИКИ» . Гра «Ловля риби»

3.  Гра «Чи вірите ви?»

4. Робота з кубом. Гра «Впізнай фігуру»

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

1. Підготовча вправа

- Подивіться на малюнки.

- Яку назву можна дати множині?

Які дві підмножини можна виокремити?    

2. Повторення назви геометричних тіл за вправою № 520. Гра «Заплутанка»

Ознайомлення з геометричними тілами. Робота з підручником і тілами (на столі вчителя)

- На уроках математики ми ознайомилися з геометричними фігурами: точка, пряма, відрізок, ламані лінії, крива лінія, коло, круг, многокутник, квадрат.

У старших класах ви будете вивчати геометричні тіла, основними частинами яких є фігури, розглянуті вами в перших – четвертих класах. Такими геометричними тілами є паралелепіпед, куб, піраміда, циліндр, конус, куля.

 

 

 

http://www.itchy-animation.co.uk/tutorials/01-intro-02.jpg

 

                                                                                

 

  •                   Назвіть геометричні тіла та геометричні фігури (учні називають).
  •                   Для нас важливо навчитися розпізнавати й виділяти в цих геометричних тілах знайомі фігури.

 

VI. Розвиток математичних знань учнів

1.Усна фронтальна робота.  Гра «Естафета»

  Завдання № 521

 

3. Фізкультхвилинка

 

4. Завдання для опитування. Робота з роздатковим матеріалом

• Назвати величини, що показані на картці, розповісти, як знайти цю величину.

 

 

 

 

5. Гра  «Kahoot»

 

6. Розв’язання  задачі № 525

- Яке питання задачі? Яку величину шукаємо? Що потрібно знати, щоб знайти відстань?

1) 12•5=60 (км)- відстань між містами

2) 60 : 6=10 ( км/год)- швидкість велосипедиста

Відповідь : 10 км за годину.

 

7. Розв’язання завдання № 524

14 грн 96 к          20 км 800 м                        10 грн -5грн 8 к=  4 грн    92 к

 6 грн  04 к            4 км  080 м                       8 кг 420г- 3 кг 80 г=  5кг   340г

 21 грн                 16 км 720 м

 

8. Гра «Магазин»

 

V. Підсумок уроку

  1. Геометричне коло. Робота в парах.
  2. Гра «Яку фігуру птахи віднесуть в країну Геометрію»

 

VI. Домашнє завдання.

№ 529, 530 

Додаткова задача № 528 ,

творче завдання – зробити  розгортку куба,  зробити  куб.

docx
Додано
29 лютого 2020
Переглядів
1939
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку