Гештальт вправи. 5 клас. Тема "Синтаксис"

Про матеріал
Гештальт вправи, що дають дітям можливість розвивати уяву, творчі здібності, мислення.
Перегляд файлу

Гештальт вправи

  1. Продовжити речення, виписати 3 словосполучення

Зараз я сонечко, заглядаю в 5 клас і бачу…

  1. Скласти речення з поданих слів , підкреслити граматичну основу.

Лагідне, на, сипле, сонечко, ласкаве, землю, своє,  щедро,  проміння.

  1. Скласти твір-мініатюру на тему: « Я – рюкзак учня 5 класу», використовуючи словосполучення

Заповнений  підручниками,  зручний рюкзак, зберігається в кишенях, відпочиваю ввечері, чую від господаря.

       4.  Скласти  невелике оповідання про шкільну парту, використовуючи питальні та спонукальні речення. Тобі      допоможуть питання, які задає тобі цей предмет:

             -що зі мною відбулося до того часу, коли я потрапила у школу?
            -що я можу робити, або що зі мною можуть робити?
            -хто мене найбільше любить?

            -кого я люблю найбільше  в 5 класі  й за що?

            -з яким предметом я товаришую?

            -якi цікаві icтopiї зі мною траплялися?

  1.  Скласти твір-мініатюру за планом на тему «Я - квітка, що росте в класі»,  використавши однорідні члени речення:

      а) моє місцезнаходження;  б) розмір;  в) колір;г) листя і квіти;

      г) хто за мною доглядає.

  1. Скласти твір-мініатюру на тему «Я – щоденник», використовуючи речення з прямою мовою, почніть так:«Я – щоденник учня 5 класу. Зараз  лежу на парті й чую…»
  2. Складіть діалог між осіннім листком і вітром, запишіть його, правильно розставивши розділові знаки.
  3. Висловте свої міркування « Я-шкільна дошка. Що я хочу й чого боюся»

     9. Уяви, що на якийсь час ти можеш стати домашньою твариною (собакою, папугою, кішкою):

що б ти їв? чим би займався вдень? хто був би твоїм хазяїном i як би він до тебе ставився? де б ти спав? який приємний сюрприз ти хотів би отримати від хазяїна?

 


10. Скласти твip-мініатюру або оповідання від імені обраної тварини на тему «День і ніч мого життя».                                                                                                                        

 

11.Оповідання про одну з речей домашнього побуту. Обери предмет.
Він може жити на кухні, в кімнаті. Тобі  допоможуть питания, які
задає тобі цей предмет:

-що зі мною відбулося до того часу, коли я потрапив у будинок?
-як я потрапив у будинок?

-що я можу робити, або що зі мною можуть робити?
-хто мене найбільше любить?

-кого я люблю найбільше i за що?

-з яким предметом я товаришую?

-якi цікаві icтopiї зі мною траплялися?

 

 

12. Скласти твір- мініатюру на тему: «Я горобчик, що  прилетів до годівнички, яку повісили діти біля школи» , використовуючи однорідні члени речення.

 

13. Уяви, що на деякий час ти став пташкою, що залишилася зимувати в Україні. Напиши про свої переживання, думки та мрії.

 

14. Скласти діалог між сніжинкою і вітром, запишіть йог правильно розставивши розділові знаки.


 

docx
Додав(-ла)
Дем'янюк Ірина
Додано
24 лютого 2021
Переглядів
636
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку