Гештальт вправи
Зараз я сонечко, заглядаю в 5 клас і бачу…
Лагідне, на, сипле, сонечко, ласкаве, землю, своє, щедро, проміння.
Заповнений підручниками, зручний рюкзак, зберігається в кишенях, відпочиваю ввечері, чую від господаря.
4. Скласти невелике оповідання про шкільну парту, використовуючи питальні та спонукальні речення. Тобі допоможуть питання, які задає тобі цей предмет:
-що зі мною відбулося до того часу, коли я потрапила у школу?
-що я можу робити, або що зі мною можуть робити?
-хто мене найбільше любить?
-кого я люблю найбільше в 5 класі й за що?
-з яким предметом я товаришую?
-якi цікаві icтopiї зі мною траплялися?
а) моє місцезнаходження; б) розмір; в) колір;г) листя і квіти;
г) хто за мною доглядає.
9. Уяви, що на якийсь час ти можеш стати домашньою твариною (собакою, папугою, кішкою):
що б ти їв? чим би займався вдень? хто був би твоїм хазяїном i як би він до тебе ставився? де б ти спав? який приємний сюрприз ти хотів би отримати від хазяїна?
10. Скласти твip-мініатюру або оповідання від імені обраної тварини на тему «День і ніч мого життя».
11.Оповідання про одну з речей домашнього побуту. Обери предмет.
Він може жити на кухні, в кімнаті. Тобі допоможуть питания, які
задає тобі цей предмет:
-що зі мною відбулося до того часу, коли я потрапив у будинок?
-як я потрапив у будинок?
-що я можу робити, або що зі мною можуть робити?
-хто мене найбільше любить?
-кого я люблю найбільше i за що?
-з яким предметом я товаришую?
-якi цікаві icтopiї зі мною траплялися?
12. Скласти твір- мініатюру на тему: «Я горобчик, що прилетів до годівнички, яку повісили діти біля школи» , використовуючи однорідні члени речення.
13. Уяви, що на деякий час ти став пташкою, що залишилася зимувати в Україні. Напиши про свої переживання, думки та мрії.
14. Скласти діалог між сніжинкою і вітром, запишіть йог правильно розставивши розділові знаки.