Гейміфікація на уроках англійської мови в початковій школі

Про матеріал
Онлайн-навчання стає все більш актуальним і важливим компонентом сучасної освіти, особливо в умовах сучасної реалії, коли світ зіштовхується з викликами глобальних подій, таких як пандемія COVID-19,російсько-українська війна . Україна впроваджує новий підхід до навчання - Нову українську школу (НУШ), яка передбачає модернізацію освіти та зміну підходів до навчання. У цьому контексті одним з ключових завдань стає забезпечення ефективного і якісного навчання англійської мови в онлайн-середовищі. У сучасному розумінні, процес навчання розглядається як процес взаємодії між учителем і учнями з метою залучення учнів до певних знань, навичок, умінь і цінностей. Широке поширення ігор (особливо, на початковому етапі навчання), і необхідність створення привабливих освітніх практик привели до виникнення такого поняття як гейміфікація. Ідея даної інноваційної технології полягає у тому, щоб зробити процес навчання більш цікавим та, що є немало важливим, мотивувати учнів до вивчення. Гра - це ідеальна навчальне середовище з вбудованим дозволом на помилку, спонукає мислити нестандартно і розвивати самоконтроль. З появою великого різноманіття додатків та форм роботи, кожен педагог та педагогиня поступово почали виокремлювати більш вподобані та зручні саме для них, а також більш доступні та зрозумілі здобувачам освіти. Тож у своїй роботі я хочу познайомити освітянську спільноту з одним із таких ресурсів – онлайн-сервісом Genially. Маю на меті зацікавити та викликати позитивні емоції від роботи з цим сайтом в освітньому середовищі. Спробую не тільки теоретично обґрунтувати ефективність впровадження даної форми роботи, а ще й практично описати етапи створення цікавих корисних медіапродуктів.