До розіграшу
залишилось:
15 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

" Гідрологічні умови рідного краю. Природні та штучні водойми, їх характеристика. Підземні води." Урок географії з курсу " Рідний край"

Про матеріал

Додаток - презентація до уроку" Гідрологічні умови рідного краю. Природні та штучні водойми, їх характеристика. Підземні води."

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Додаток 1.

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

1.Які водойми зображено на світлинах? 2.Чим ці об’єкти схожі? 3.Чим відрізняються?

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Охарактеризуй цю водойму

Номер слайду 7

Додаток 2. ГІДРОЛОГІЯ

Номер слайду 8

Додаток 3

Номер слайду 9

Додаток 4 “ Ти-мені, Я- тобі”

Номер слайду 10

Термін Визначення поняття водойма водотік річка струмок озеро ставок водосховище водоносний горизонт канал

Номер слайду 11

Додаток 6.

Номер слайду 12

Гідрографічні характеристики річок Живлення Режим Річковий стік

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Кількісна характеристика річки Падіння річки(Н)-різниця відмітокповерхневих вод витоку та гирла річки. Н= h витоку - h гирла (м) Дніпро( 319-0= 319 м )

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Похил річки (П)- відношення падіння річки(см) до її довжини(км) П=Н см:l км Дніпро П=31900:2201=14,5см/км

Номер слайду 17

Завдання Вивчити особливості природи “Солоноозерного”. Дослідити походження озера та назви. Визначити вплив людини на природний комплекс. Запропонувати шляхи покращення екологічного стану озера.

Номер слайду 18

Додаток 7

Номер слайду 19

ПЕРЛИНА СКІФСЬКОГО СТЕПУ У верхів’ях однієї з балок системи річки Березівки, неподалік сіл Криничного та Березуватки Устинівського району є став. Через особливості ґрунтів вода в ньому трохи солона. Місцеві жителі тому і називають його Солоне озеро.

Номер слайду 20

Ми вирушаємо в похід до “ Солоного озера “

Номер слайду 21

«Солоноозерне»- таку назву отримало створене заповідне урочище площею 31,5га. Затверджене Кіровоградською обласною радою 20.02.1998р. Це невелика балка з різноманітною рослинністю та багатим тваринним світом. Умови, в межах однієї балки , дуже відрізняються .В залежності від того, чи «дивиться» схил на південь, чи на північ, від крутизни та висоти схилів залежить різноманітність рослин та тварин. Дуже добре відчувають різницю освітлення рослини. Верхні частини південних схилів - немов відкриті долоні, радісно простягнуті до поцілунків сонця. Зате вологи їм дістається найменше. Але це влаштовує ковилу, яка простягла тут свої сріблясті пасма.

Номер слайду 22

Навесні балка зацвітає первоцвітами

Номер слайду 23

Наше Солоноозерне

Номер слайду 24

Спроба заліснити балку завершилася тим, що в деяких місцях залишились пригнічені розріджені посадки дуба та ясена, під якими зберігся гурт степових видів. Проте ці посадки дають можливість гніздитися численним птахам. Тут же тримаються і обачливі заєць сірий та козуля європейська.

Номер слайду 25

Спускаємося нижче по схилу. Посухостійкі типчаково - ковилові угруповання змінило квітуче різнотрав’я. Тут одне з найбільш відомих в області місць зростання волошки східної, що жовтими ліхтариками сяє крізь зелень трав. На початку травня запалюють свої яскраво - жовті пелюстки-сонечка квіти горицвіту. Досить рідкісні види - шипшину найколючішу, півники солелюбні знайдемо ми , спустившись до нижньої частини схилу.

Номер слайду 26

А самий низ балки, де сльозиться вода з солоного озера до річки, зохопили болотні угруповання під головуванням очерету. Тримаються біля водотоку птахи- чекан луговий, плиска жовта, очереттянки великі.

Номер слайду 27

Завітайте до нашого скіфського краю Ми радо всіх вас привітаєм Про красу рідного краю розкажем, І заповідні куточки покажем

Номер слайду 28

Мрії та реальність ”Солоноозерого” (Бірка Ю. учениця 7 класу) Літо ось – ось вже! Коротшають ночі Сонце вже навіть заходить не хоче, Бджоли акації цвіт виглядають, І комарі вечорами співають. Все квітне , бринить і радіє навколо Останній дзвінок продзвенів вже у школі. Кожен шукає час і нагоду Щоб вирватись з клопотів десь на природу. Щоб більше води і поменше народу. Щоб на деревах пташки щебетали, Коники в травах зелених сюрчали, Барвисті метелики на квітах сиділи, Прозорими крильцями бабки мигтіли. Щоб біля берега - білий лелека ! Чи є таке місце десь недалеко? Одразу” Солоне “на думку спадає - Райський куточок нашого краю. Моря куточок в степу заблукав - Вабив до себе і дивував.

Номер слайду 29

Мрії та реальність ”Солоноозерого” (Бірка Ю. учениця 7 класу) Озеро Солоне й саме дивувалось - Мрійливо собі у степу усміхалось. І снилось йому, що воно море Глибоке, широке і неозоре. І чайки снились йому і дельфіни, Високі хвилі з бурунами піни... Аж озирнулось, а то машини, І скутери і велосипеди, І трактори і різні мопеди, І шашлики і банки з під пива, І всяке інше в пакетах красивих… Червнева нічка коротка настала- – Тихо й спокійно довкола стало, Лиш хвиля гойдає банку з під пива, Й в траві шурхотять пакети красиві. Знову поглинули мрії Солоне – Солодко спиться в мріях полоні. І сниться озеру пташиний спів, Як барвистий метелик на квітку сів, Крилець бабок веселковий блиск І комарів мелодійний писк.

Номер слайду 30

Над проектом працювали: Учні 8 класу Науковий керівник Лозовська В.В Юшко Олена Рябовол Оксана Сербіненко Леся Каленик Катерина

Номер слайду 31

Додаток 8

Номер слайду 32

Додаток10 Сьогодні на уроці я навчився… Сьогодні на уроці я зрозумів… Найважчим було… Використаю в…

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
ppt
Додано
10 лютого
Переглядів
253
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку