Гігієна порожнини рота. Практична робота «Правила догляду за зубами».

Про матеріал
МЕТА: формування здоров’язбережувальної компетентності учнів на основі оволодіння ними знань про здоров’я та безпеку, оволодіння практичними навичками здорового способу життя , формування в них ціннісного ставлення до життя і здоров’я; розвиток мотивації дбайливого ставлення до власного здоров’я; виховання в учнів свідомого прагнення до ведення здорового способу життя; формування основ споживчої культури, уміння доводити свої думки, обґрунтовувати свої міркування.
Перегляд файлу

                                                                     

Тема. Вуха-орган слуху

Мета. Систематизувати знання дітей про органи чуття, їх призначення,вчити висловлювати власну думку щодо власного досвіду, розвивати фонематичний слух, формувати свідоме ставлення до збереження свого здоров’я, санітарно-гігієнічні навички ,виховувати увагу та допитливість, пізнавальний інтерес до власного організму.

Обладнання: аудіозапис різноманітних звуків, картки із завданнями, відеоматеріали.

Хід уроку

І. Ранкове коло

     Музичне запрошення на ранкову зустріч.

     Привітання.

     Новини дня (Яка пора року,назва місяця, день тижня, погода за вікном)

     Обмін інформацією (З допомогою якого органу чуття ви можете проаналізувати погоду за вікном?Скільки в нас органів чуття?

     Групове заняття «Ходимо-говоримо»

Правило роботи в групі:

Якщо хочеш щось сказати,

Треба руку підіймати,

Там, де крик і шум лунає,

Результату не буває.

Проблемне питання : Чи все може побачити людина?

     Ігровий тренінг «Я обираю настрій»(Діти обирають та прикріпляють прищіпки до смайликів)                                                                                                                              

ІІ. Робота над темою уроку

Заплющіть очі. Прислухайтеся до звуків. Які звуки ви чуєте? (Прослуховування аудіозапису)  

1. Бесіда

За допомогою чого ми чуємо ці звуки?

Вуха-орган слуху.Це парний орган. За допомогою слуху ми сприймаємо інформацію, розрізняємо звуки, спілкуємося, уникаємо небезпеки.

2. Робота з картками

Завдання 1: Що ти сприймаєш за допомогою органу слуху? Розфарбуй малюнки.

Висновок: шум грому, спів пташок сприймаємо органами слуху.

Завдання 2: Обведи зеленим кольором предмети, які звучать тихо, а червоним –гучно.

Висновок: звуки природи, як правило, звучать тихо. Але є виключення: грім, шум водоспаду, стихійні явища: торнадо, цунамі.

Руханка (музична)

3. Розповідь з елементами бесіди за відеоматеріалами

3 березня - міжнародний День охорони здоров'я вуха і слуху. Цей день Всесвітня організація охорони здоров'я заснувала спеціально для того, аби більше розповісти людям, як запобігти втраті слуху. Адже втрата слуху є третьою найпоширенішою проблемою .

Нам потрібно скласти поради, як потрібно берегти слух.

Складання порад за малюнками

Перегляд розвиваючого відеоролику

Дидактична гра «Зіпсований телефон»

  Діти, узявшись за руки, утворюють коло. Вчитель на вухо пошепки говорить дитині слово «банан». Діти по колу промовляють теж це слово пошепки. Остання дитина в колі відтворює його вголос.

ІV Підсумок уроку. Рефлексія

docx
Додав(-ла)
Vasylieva Inna
Додано
20 червня
Переглядів
44
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку