Година психолога " На що схожа ніжність?"

Про матеріал
Розказати дітям про позитивний вплив ніжності на життя людини, сформувати потребу висловлювати близьким людям ніжність. Учити проявляти ніжність стосовно інших людей, помічати такі прояви стосовно себе. Розширювати уявлення про внутрішній світ іншої людини. Розвивати почуття емпатії.
Перегляд файлу

На що схожа ніжність?

(Година психолога 1-2 класів)

 

Підготувала

практичний психолог

Інна Гаврик

 

Мета:

розказати дітям про позитивний вплив ніжності на життя людини, сформувати потребу висловлювати близьким людям ніжність;

 учити проявляти ніжність стосовно інших людей, поміча­ти такі прояви стосовно себе;

 розширювати уявлення про внутріш­ній світ іншої людини;

розвивати почуття емпатії.

 Хід заняття

1. Гра – привітання « Чарівниця ніжності»

Попросіть дітей назвати всі ніжні слова, якими їх називають близькі люди: іменники та прикметники. Наприклад : маля, зайченя, сонечко, ластівка, рідненький, дорогенький тощо. Всі слова записуємо на фліп – чарті : іменники – в один стовпчик, прикметники – в другий.

 Після цього учні стають в коло, один з них – «чарівниця»( чарівник) - стає всередину  кола. Дитина , яка стоїть у середині , по черзі торкається до всіх, і вони говорять їй якесь ласкаве слово ( можна використовувати слова,  записані на фліп – чарті). Хто не може назвати нове ласкаве слово, вибуває з гри.

 

 

 

Обговорення

-         Які почуття люди називають ніжними?

-         Хто у вас викликає такі почуття?

-         Хто у вашій родині найніжніший? Чи повинен чоловік бути ніжним?

-         Що ви відчуваєте  коли до вас ставляться з ніжністю?

-         У чому може виявлятися ніжність людини? ( в усмішці, вчинку, погляді)

-         Про яку людину говорять , що в неї ніжна душа?

 

2. Складаємо казку « Ніжний дзвіночок»

Запропонуйте дітям колективно скласти казку про лагідний дзвіночок, який пробуджував найніжніші почуття.

 Ведучи може запропонувати початок казки.

Психолог.

 На веселій лісовій галявині росло багато квітів. Серед них ріс дзвіночок.  Він щоранку весело хитав голівкою, вітаючи всіх із початком нового дня. Весело щебетали пташки, сонечко зігрівало лісових мешканців своїми ласкавими променями і здавалося , що так буде завжди. Аж ось одного ранку …

 

 

3. Малюємо « Квітку ніжності»

Намалюйте квітку , яка здається вам найніжнішою.

З малюнків дітей влаштовуємо виставку « Квіти ніжності»

 

 

 

4. Творче завдання «Світ ніжності»

Попросіть дітей перерахувати, що у природі може викликати ніжні почуття: небо, дощ, сонце, струмок. Усе це запишіть на дошці. Учні об’єднуються в групи , обирають одне зі слів , записаних на дошці,  і складають розповідь.

 

 

5. Прощання « Ніжна усмішка»

Усмішка ласкава — то найкраща страва.
Так народна мудрість промовля до нас.
З усмішкою добре вийде кожна справа,
Бо вона підносить нас у добрий час.
Всім завжди приємно, коли зла немає,
Очі випромінюють ніжність й доброту.
Усмішка теплом нам серце зігріває,
Пам’ятайте, люди, істину просту.
Вона живить душу ласкою м’якою,
Всім любов дарує, і людське тепло.
Поїть справжнім щастям, радістю п’янкою,
І стає палацом нам просте житло.
Усмішка, як сонце, шлях освітить вчасно,
З нею всі рідніші і не треба слів.
То ж зустрічним людям усміхнися вчасно,
Щоб тобі всміхнутись кожен захотів.

 

 

 Діти по черзі дарують  одне одному на прощання свою найніжнішу усмішку

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
9 грудня 2023
Переглядів
134
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку