Марганецька спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №9 з поглибленим вивченням окремих предметів
Тема: «Вчимося розуміти себе та інших»
Мета: створення умов для формування прагнення до самопізнання, формувати навички невербального спілкування, емпатії, почуття колективізму.
ПЕРЕБІГ ЗАНЯТТЯ
І. Організаційний момент.
1.1 Вправа «Незвичне привітання»
Діти сідають за парти.
- Створюємо гарний настрій собі і оточуючим. Для цього ми з вами привітаємося незвичним способом, за допомогою тепла наших сердець. /Лунає музичний супровід/
- Заплющить очі, покладіть ваші долоньки на серце, послухайте, як воно б’ється… А тепер повільно відкривайте оченята та відводьте ваші ручки від сердець. Робіть це бережно, бо зараз у ваших долоньках знаходиться часточка вашого тепла … Поділіться своїм теплом з усіма … /Учні дмухають на долоньки, ніби посилають повітряний поцілунок/
- Бачу, всі почали посміхатися. Чому?
(Стало приємно, затишно, тепліше у класі.)
- По ваших усміхнених обличчях я бачу, що емоційне налаштування відбулося.
1.2 Вправа «Поділися настроєм»
Обладнання: різнокольорові листочки та «Дерево Настрою».
Колір і настрій явища взаємопов’язані. У учнів на партах лежать листочки різного кольору. Кожен учень вибирає свій колір настрою: