Особливості психологічного супроводу здібних та обдарованих учнів (з досвіду роботи)

Про матеріал

Запропонована модель організації психологічного супроводу обдарованої дитини містить три основних компоненти:

1. Організація психологічного супроводу педагогів.

2. Психологічний супровід обдарованої дитини.

3. Психологічна просвіта батьків.

Перегляд файлу

План-циклограма психологічного супроводу

Обдаровані учні

ЗМІСТ  РОБОТИ

Термін

Відповідальний

Результат

І. ВИЯВЛЕННЯ

1.

Запит 

по факту

Класний керівник

Учитель-предметник

Адміністрація

Батьки

Запит

 Протокол

 

2.

Заповнення бланку «Діти з особливими потребами»

 

Аналіз /обробка/

Згідно річного плану

 

За наказом міськвно

Завуч роздає бланки класним керівникам та вчителям- предметникам

Психолог

Бланки

 

 

 

Загальний протокол

3.

Створення банку обдарованих учнів:

 

Протягом року

Психолог

Збір даних

4.

Визначення алгоритму індивідуальної роботи в рамках психологічного супроводу.

 

грудень

Психолог

Класний керівник

Складання плану –циклограми психологічного супроводу обдарованих учнів Створення банку діагностичного інструментарію

ІІ. Діагностичний етап

1.

Накопичення інформації на учнів

Протягом року

Класний керівник

учителі-предметники

Характеристика

 

2.

Індивідуальні бесіди з класними керівниками та батьками ( офіційними представниками) щодо здібностей та потенціалу учнів.

За фактом

 

Журнал протоколів індивідуальних консультацій

3.

Анкетування педагогів, батьків:

  • Орієнтовне дослідження творчої обдарованості особистості учнів
  • Картка обдарованості
  • Визначення типу обдаровансті
  •  Перевірте здібності вашої дитини

 

Протягом року

Психолог

Класний керівник

учителі-предметники

батьки

Бланки

4.

Спостереження

 

За фактом

Психолог

Журнал спостережень

5.

Аналіз творчих робіт

За фактом

 

 

6.

Первинна та індивідуальна супроводжуюча діагностика, згідно річного плану.

Згідно річного плану

 

Протоколи

7.

Аналітична  корекція результатів розвитку учня на основі вивчення рівня інтелектуального розвитку та коефіцієнта самореалізації, тестування, робота з викладачами та вихователями по врахуванню результатів психологічних досліджень в їх подальшій роботі.

Протягом року

 

Рекомендації

Планування подальшої роботи

8.

Створення індивідуальних програм та планів роботи з обдарованими дітьми учителями-предметниками та класними керівниками.

За фактом

Класний керівник

учителі-предметники

 

Плани

Індивідуальні програми

9.

Анкетування учнів:

  • Ваші здібності
  • Тип мислення

 

 

 

ІІ. Координація

1.

Консультації класному керівнику та вчителям-предметникам, батькам.

 

 

Класний керівник

учителі-предметники

Батьки

Журнал протоколів індивідуальних консультацій

2.

Рекомендації:

  • Класним керівникам
  • учителям-предметникам
  • Батькам
  • Учням

 

 Психолог

Класний керівник

Пам’ятки

ІV. РЕЗУЛЬТАТ

1.

Індивідуальна робота з учнем, з метою розвитку його творчого потенціалу; профілактична - вразі, якщо учень випадає із шкільної системи через певний тип обдарованості.

Згідно річного плану

 

Психолог

Класний керівник

учителі-предметники

Батьки

Журнал обліку індивідуальної роботи

2.

Проведення тренінгів, психологічних семінарів, ділових ігор  для вчителів, які працюють з обдарованими дітьми.

Згідно річного плану

 

Психолог

Протоколи

3.

Вивчення вчителями характерних особливостей обдарованих дітей та специфіки роботи з ними.

Протягом року

Психолог

Класний керівник

учителі-предметники

 

4.

Проведення в школі предметних тижнів, до участі в яких залучати обдарованих дітей.

 

Завуч

Класні-керівники

 

5.

Організація роботи спецкурсів, факультативів згідно з творчими потребами дітей.

 

Адміністрація

 

6.

Проведення в школі предметних тижнів, до участі в яких залучати обдарованих дітей.

 

 

Адміністрація

Класні керівники

Вчителі-предметники

Психолог

 

7.

Організація і проведення предметних олімпіад з базових дисциплін серед учнів 5-11 класів.

 

Адміністрація

Класні керівники

Вчителі-предметники

Психолог

 

8.

Проведення систематичної підготовки дітей до участі у міських та обласних олімпіадах з базових дисциплін.

 

Адміністрація

Класні керівники

Вчителі-предметники

Психолог

 

9.

Розгляд питання роботи з обдарованими дітьми на педрадах та засіданнях шкільних методичих об’єднаннях.

 

Адміністрація

Класні керівники

Вчителі-предметники

Психолог

 

 

 

 

 

 

ПСИХОЛОГ                                                                                                                                        ТЮРІНА І. Г.

 

 

2017-2018 Н.Р.

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Пов’язані теми
Психологія, Планування
Додано
29 грудня 2017
Переглядів
227
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку