Запропонована модель організації психологічного супроводу обдарованої дитини містить три основних компоненти:
1. Організація психологічного супроводу педагогів.
2. Психологічний супровід обдарованої дитини.
3. Психологічна просвіта батьків.
План-циклограма психологічного супроводу
Обдаровані учні
№ |
ЗМІСТ РОБОТИ |
Термін |
Відповідальний |
Результат |
І. ВИЯВЛЕННЯ |
||||
1. |
Запит |
по факту |
Класний керівник Учитель-предметник Адміністрація Батьки |
Запит Протокол
|
2. |
Заповнення бланку «Діти з особливими потребами»
Аналіз /обробка/ |
Згідно річного плану
За наказом міськвно |
Завуч роздає бланки класним керівникам та вчителям- предметникам Психолог |
Бланки
Загальний протокол |
3. |
Створення банку обдарованих учнів:
|
Протягом року |
Психолог |
Збір даних |
4. |
Визначення алгоритму індивідуальної роботи в рамках психологічного супроводу.
|
грудень |
Психолог Класний керівник |
Складання плану –циклограми психологічного супроводу обдарованих учнів Створення банку діагностичного інструментарію |
ІІ. Діагностичний етап |
||||
1. |
Накопичення інформації на учнів |
Протягом року |
Класний керівник учителі-предметники |
Характеристика
|
2. |
Індивідуальні бесіди з класними керівниками та батьками ( офіційними представниками) щодо здібностей та потенціалу учнів. |
За фактом |
|
Журнал протоколів індивідуальних консультацій |
3. |
Анкетування педагогів, батьків:
|
Протягом року |
Психолог Класний керівник учителі-предметники батьки |
Бланки |
4. |
Спостереження
|
За фактом |
Психолог |
Журнал спостережень |
5. |
Аналіз творчих робіт |
За фактом |
|
|
6. |
Первинна та індивідуальна супроводжуюча діагностика, згідно річного плану. |
Згідно річного плану |
|
Протоколи |
7. |
Аналітична корекція результатів розвитку учня на основі вивчення рівня інтелектуального розвитку та коефіцієнта самореалізації, тестування, робота з викладачами та вихователями по врахуванню результатів психологічних досліджень в їх подальшій роботі. |
Протягом року |
|
Рекомендації Планування подальшої роботи |
8. |
Створення індивідуальних програм та планів роботи з обдарованими дітьми учителями-предметниками та класними керівниками. |
За фактом |
Класний керівник учителі-предметники
|
Плани Індивідуальні програми |
9. |
Анкетування учнів:
|
|
|
|
ІІ. Координація |
||||
1. |
Консультації класному керівнику та вчителям-предметникам, батькам.
|
|
Класний керівник учителі-предметники Батьки |
Журнал протоколів індивідуальних консультацій |
2. |
Рекомендації:
|
|
Психолог Класний керівник |
Пам’ятки |
ІV. РЕЗУЛЬТАТ |
||||
1. |
Індивідуальна робота з учнем, з метою розвитку його творчого потенціалу; профілактична - вразі, якщо учень випадає із шкільної системи через певний тип обдарованості. |
Згідно річного плану
|
Психолог Класний керівник учителі-предметники Батьки |
Журнал обліку індивідуальної роботи |
2. |
Проведення тренінгів, психологічних семінарів, ділових ігор для вчителів, які працюють з обдарованими дітьми. |
Згідно річного плану
|
Психолог |
Протоколи |
3. |
Вивчення вчителями характерних особливостей обдарованих дітей та специфіки роботи з ними. |
Протягом року |
Психолог Класний керівник учителі-предметники |
|
4. |
Проведення в школі предметних тижнів, до участі в яких залучати обдарованих дітей. |
|
Завуч Класні-керівники |
|
5. |
Організація роботи спецкурсів, факультативів згідно з творчими потребами дітей. |
|
Адміністрація |
|
6. |
Проведення в школі предметних тижнів, до участі в яких залучати обдарованих дітей.
|
|
Адміністрація Класні керівники Вчителі-предметники Психолог |
|
7. |
Організація і проведення предметних олімпіад з базових дисциплін серед учнів 5-11 класів. |
|
Адміністрація Класні керівники Вчителі-предметники Психолог |
|
8. |
Проведення систематичної підготовки дітей до участі у міських та обласних олімпіадах з базових дисциплін. |
|
Адміністрація Класні керівники Вчителі-предметники Психолог |
|
9. |
Розгляд питання роботи з обдарованими дітьми на педрадах та засіданнях шкільних методичих об’єднаннях. |
|
Адміністрація Класні керівники Вчителі-предметники Психолог |
|
ПСИХОЛОГ ТЮРІНА І. Г.
2017-2018 Н.Р.