Година спілкування -"Головне - бути здоровим"

Про матеріал
Година спілкування «Головне – здоровим бути» Мета: виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я, поглибити знання дітей про методи зміцнення власного здоров’я, викликати бажання займатися спортом. Обладнання: ілюстрації до теми «Здоров’я», плакати, малюнки, пам’ятка про здоров’я.
Перегляд файлу

Година спілкування «Головне – здоровим бути»

Мета: виховувати дбайливе ставлення до свого здоровя, поглибити знання дітей про методи зміцнення власного здоровя, викликати бажання займатися спортом.

Обладнання: ілюстрації до теми «Здоровя», плакати, малюнки, памятка про здоровя.

Хід заняття

Вправа «Мозковий штурм»

-Що необхідно, щоб рости здоровим?

-Чому потрібно берегти здоровя?

Вправа «Хвости»

Закінчити речення:

*Коли я здоровий, то в мене...

*Коли я здоровий, то я…

Тематична гра «Утечемо від хвороби»

Діти зображують будь-які дії (малюють, читають, співають), але коли до них підходить учень, що грає хворобу, щоб їх не зловили, показують дії, які допомагають підтримати здоров’я (чистять зуби, умиваються і т.д)

Пантоміма «Мій режим дня»

Учитель пропонує учню показати, що він робить протягом дня, а решта школярів повинні відгадати ці дії на назвати.

Гра «Так чи ні»

Вихователь пропонує учням обрати правильні варіанти продовження речення. Якщо діти згодні з варіантом, вони плескають у долоні.

Гра «Чарівний мішечок»

У мішечку лежать предмети гігієни: мило, дзеркало, гребінець, зубна щітка. Учні витягують по черзі предмет і розповідають про цей предмет і його призначення.

Гра «Шнурівка»

Гра проводиться у вигляді змагання: одні називають ознаки здорової людини, а інші учні називають ознаки хворої людини. Виграє та команда, що назвала ознаку останньою.

Руханка «Здоровя – хвороба»

Коли вихователь промовляє слово «здоровя», всі учні інтенсивно рухаються, при слові «хвороба» завмирають у тій позі, в якій було сказано слово «хвороба».

Гра «Так-ні»

*Вживай ліки самостійно без призначення лікаря

*Не ухиляйся від щеплень

*Якщо захворів, лікуйся вдома, не заражай інших

*Мий руки з милом після прогулянки

Руханка

Ми щодня по розпорядку – 1,2,3

(руки вперед, вбоки, вгору)

Всі виконуєм зарядку

(нахили вліво вправо)

Щоб здорові були діти -1, 2, 3

(присідають)

Щоб ніколи не хворіти -1, 2, 3

(три оплески над головою)

Гра «Корисно-шкідливо»

Вихователь називає дії, а учні обирають оплесками ті, що корисні для здоровя:

-фізкультхвилинка;

-ранкова гімнастика;

-куріння;

-лежання на дивані;

-фізична праця;

-компютерні ігри;

-заняття спортом

Гра «Завжди, іноді, ніколи»

Вихователь по черзі показує картки  з продуктами харчування. Учні за допомогою жестів продовжують речення:

-Цей продукт можна їсти:

*завжди – великий палець правої руки піднімають угору;

*іноді – відводять убік;

*ніколи – опускають вниз.

Поетична хвилинка

Повітря, сонце і вода –

Для всіх хвороб просто біда.

Тож гартуватись, дуже, слід,

Щоб врятуватися від бід.

На сонце личко підставляй,

Водою тіло обливай.

Морозу, холоду не бійся.

А для сміливості ти смійся.

Підбиття підсумків заняття. Рефлексія

-Про що дізналися на занятті? Що сподобалось?

docx
Додано
13 лютого 2020
Переглядів
428
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку