Година спілкування «Головне – здоровим бути»
Мета: виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я, поглибити знання дітей про методи зміцнення власного здоров’я, викликати бажання займатися спортом.
Обладнання: ілюстрації до теми «Здоров’я», плакати, малюнки, пам’ятка про здоров’я.
Хід заняття
Вправа «Мозковий штурм»
-Що необхідно, щоб рости здоровим?
-Чому потрібно берегти здоров’я?
Вправа «Хвости»
Закінчити речення:
*Коли я здоровий, то в мене...
*Коли я здоровий, то я…
Тематична гра «Утечемо від хвороби»
Діти зображують будь-які дії (малюють, читають, співають), але коли до них підходить учень, що грає хворобу, щоб їх не зловили, показують дії, які допомагають підтримати здоров’я (чистять зуби, умиваються і т.д)
Пантоміма «Мій режим дня»
Учитель пропонує учню показати, що він робить протягом дня, а решта школярів повинні відгадати ці дії на назвати.
Гра «Так чи ні»
Вихователь пропонує учням обрати правильні варіанти продовження речення. Якщо діти згодні з варіантом, вони плескають у долоні.
Гра «Чарівний мішечок»
У мішечку лежать предмети гігієни: мило, дзеркало, гребінець, зубна щітка. Учні витягують по черзі предмет і розповідають про цей предмет і його призначення.
Гра «Шнурівка»
Гра проводиться у вигляді змагання: одні називають ознаки здорової людини, а інші учні називають ознаки хворої людини. Виграє та команда, що назвала ознаку останньою.
Руханка «Здоров’я – хвороба»
Коли вихователь промовляє слово «здоров’я», всі учні інтенсивно рухаються, при слові «хвороба» завмирають у тій позі, в якій було сказано слово «хвороба».
Гра «Так-ні»
*Вживай ліки самостійно без призначення лікаря
*Не ухиляйся від щеплень
*Якщо захворів, лікуйся вдома, не заражай інших
*Мий руки з милом після прогулянки
Руханка
Ми щодня по розпорядку – 1,2,3
(руки вперед, вбоки, вгору)
Всі виконуєм зарядку
(нахили вліво вправо)
Щоб здорові були діти -1, 2, 3
(присідають)
Щоб ніколи не хворіти -1, 2, 3
(три оплески над головою)
Гра «Корисно-шкідливо»
Вихователь називає дії, а учні обирають оплесками ті, що корисні для здоров’я:
-фізкультхвилинка;
-ранкова гімнастика;
-куріння;
-лежання на дивані;
-фізична праця;
-компютерні ігри;
-заняття спортом
Гра «Завжди, іноді, ніколи»
Вихователь по черзі показує картки з продуктами харчування. Учні за допомогою жестів продовжують речення:
-Цей продукт можна їсти:
*завжди – великий палець правої руки піднімають угору;
*іноді – відводять убік;
*ніколи – опускають вниз.
Поетична хвилинка
Повітря, сонце і вода –
Для всіх хвороб просто біда.
Тож гартуватись, дуже, слід,
Щоб врятуватися від бід.
На сонце личко підставляй,
Водою тіло обливай.
Морозу, холоду не бійся.
А для сміливості ти смійся.
Підбиття підсумків заняття. Рефлексія
-Про що дізналися на занятті? Що сподобалось?