Година спілкування «Чарівниця осінь»

Про матеріал
Ознайомити дітей з основними ознаками осені, пояснити походження назв місяців. Розвивати увагу, пам'ять, логічне мислення та вміння робити висновки.Виховувати шанобливе ставлення до природи.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Година спілкування

на тему:

«Осінь – Чарівниця»

Тема: Осінь – Чарівниця

Мета: навчитися бачити красу землі, збагатити уявлення дітей про пори року – осінь; удосконалювати вміння зв’язного і послідовного викладання думки, збагачувати словниковий запас учнів. Розвивати фантазію, уяву, увагу, пам’ять; виховувати любов до природи.

Обладнання: дари золотої осені, листочки дерев, ілюстрації, костюм бабусі.

Хід заняття

І. Організаційна частина

Рада вас вітати.

Чи готові ви до праці

дружно приступати.

- Сьогодні у нас виховне заняття, тему якого ви дізнаєтеся, розгадавши загадку.

Хто вона, ота красуня

В золотім намисті,

Що без пензля і без фарб

Скрізь малює листя? (осінь)

- Так, дітки правильно, – це осінь.

ІІ. Основна частина
1. Бесіда з елементами розповіді

- Осінь хазяйнує скрізь, куди не глянь. Прибрала золотом сади, парки, ліси, струшує додолу жовте листя.

- Які осінні місяці ви знаєте? (Жовтень, вересень, листопад)

- Чому вони так називаються?

- Чим осінь відрізняється від інших пір року?

- Які дари нам приносить осінь?

2. Легенда

- А зараз давайте послухаємо легенду про осінь.

За народними переказами осінь перша старша дочка Сонця. Вона останньою залишила батьківський дім і стала на Землі четвертою порою року. Посилаючи осінь на землю, Сонце сказало їй: «Забирай все моє багатство. Я віддаю тобі все своє золото. Будь щедрою і люди будуть любити тебе». І осінь, як ви бачите, виконала наказ Сонця і кожного року дарує нам щедрі дарунки полів і садів, чарує нас своїм осіннім золотом.

- Що сказало Сонце, коли посилало Осінь на землю.

- Чи виконала наказ сонця Осінь?

- Чи любите ви діти осінь?

3. Фізкультхвилинка

Трава низенька – низенька.

Дерева високі – високі,

Вітер дерева колише, гойдає

То вниз, то вгору

Птахи летять, відлітають

А діти тихенько за парти сідають

4. Зустріч з бабусею
- Добрий день, малята. Рада вас я сьогодні вітати. Ой дайте я десь присяду, а то так замучилась. Ходжу від самого ранку по місту і бачу багато людей і дітей. Але всі вони якісь невеселі, такі бліді, не бігають, не бавляться. А чому? Це все тому, що ви не їсте фруктів, овочів. Ви хіба знаєте, що таке чіпси, сухарики. Та де у наш час знали, що воно таке! Ходили босі, їли все, що на городі і в саду росло. А ви їсте все, що прийдеться. Тому такі бліді, подивіться навіть яке у вас волоссячко ріденьке, ламке. А в мене які коси були! Та в кулак взяти не можна було. Мийте волоссячко відваром з ромашки, барвінку, а не всякими там шампунями. Тож я раджу вам їсти побільше овочів, фруктів, їжте часничок, цибулю. Пийте узвар з шипшини, яблук, груш. І будете виглядати, як красне сонечко.
- Діточки, давайте пограємо з вами в одну гру.
        5. Гра « Долоні »

- Я буду говорити фразу, якщо це правильно – плескаєте, якщо ні – то не плескаєте.

Жовтіє листя -

Збираємо малину -

Збираємо помідори -

Світить сонце -

Ночі коротші, дні довші -

Всі дерева скидають листя -

Діти ліплять снігову бабу -

Збирають гриби – восени

- Діточки, подякуємо бабусі.

6. Гра « Склади слово »

- Діточки, а зараз пограємо гру, на дошці написане слово вам потрібно утворити нові слова.

Павутинка

Пан, вутка, канат, павук, кавун, вата, нитка, тапки, канапа

- Молодці!

ІІІ. Заключна частина

- Діточки, якою була тема нашого заняття? (…)

- Що нового ви дізналися? (…)

- Чи сподобалося вам наше заняття? (…)

- Отже, діточки, будьте щедрі, як осінь, багаті як врожай, красиві як золото. На цьому наше виховне заняття закінчено.

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Інкл
Додано
11 листопада 2020
Переглядів
311
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку